Gophers مربی تیم بسکتبال ریچارد Pitino می گوید بازسازی تیم می تواند 'رقابت در سطح بالا'

در حال حاضر سر مربی ریچارد Pitino امیدوار است که آنها می توانید همه جا با هم زمانی که فصل آینده شروع می شود.

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399

در حال حاضر سر مربی ریچارد Pitino امیدوار است که آنها می توانید همه جا با هم زمانی که فصل آینده شروع می شود.

مینه سوتا اضافه شدن دو غیر فارغ التحصیل نقل و انتقالات در 7 پا مرکز لیام رابینز و 6-پا-6 swingman هر دو Gach اما هر دو نیاز چشم پوشی از NCAA در چند ماه آینده به منظور به بازی بلافاصله.

"من فکر می کردم برنامه ما رو خیلی بهتر از این بهار" Pitino گفت: از جمله فارغ التحصیل انتقال به جلو Brandon Johnson. "من واقعا هیجان زده هر زمان که ما را وادار به از سرگیری فقط قادر به دریافت با این بچه ها چون من فکر می کنم ما باید برخی از تطبیق پذیری برخی از استعداد و برخی از عمق."

پس از عدم دریافت چشم پوشی برای 2018-19 فصل پیتسبورگ انتقال مارکوس Carr تبدیل به یکی از بهترین نقطه پاسداران در ده فصل گذشته اما افزایش junior است که در حال حاضر سرگرم کننده یک حرکت به ترک زود هنگام NBA و برای تصمیم گیری در ماه اوت که آیا او به ماندن و یا رفتن.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من می خواهم او را به ذهنی بود واقعا راحت با هر آنچه که او می خواهد به انجام" Pitino گفت. "او بنابراین وجود دارد هیچ نقطه ای در عجله او را. ما او را در هر چه او می خواهد به انجام است. من فکر می کنم او می داند که اگر او را به وضوح به عنوان یک دانشجوی سال دوم کاپیتان که او در حال رفتن به به واقعا قرار دادن این تیم در پشت او و من فکر می کنم بسیاری از استعداد ها در اطراف او. من فکر می کنم ما می تواند به رقابت در سطح بالا."

Pitino مشترک کسانی که نظرات و بیشتر در 15 دقیقه مصاحبه با مطبوعات پیشگام این هفته است.

چگونه می توانم شما را در سه نقل و انتقالات آینده ؟

من فکر می کنم بدیهی است که برای همه راه که شما انجام کار خود شده است تا حد زیادی نهفته و همچنین راه شما زندگی می کنند زندگی خود را.

ما را قادر به گرفتن برخی از بهترین نقل و انتقالات در خارج وجود دارد در آب و هوای این عهد به کار پرسنل خود را به عنوان به خوبی به عنوان من فکر می کنم ما قادر به فروش و موفقیت فردی یک تیم خوب آینده را به عنوان به خوبی به عنوان موفقیت تیم است و من فکر می کنم مردم واقعا می خواهید به بخشی از آن.

چه بود این روند در استخدام Gach? و چه چیزی شما فکر می کنم او به ارمغان می آورد به تیم خود را ؟

من به یاد داشته باشید زمانی که ما بازی می کردند یوتا (در سالت لیک سیتی در ماه نوامبر گذشته) و من رفتم زود است. ... من روی نیمکت نشسته بودند از آنجا که من نمی خواهم برای نشستن در اتاق قفل است. من تو را دیدم هر دو رفتن را از طریق خود pregame روال و او خیس عرق و من نشسته وجود دارد در رفتن "این بچه در حال رفتن خیلی سخت او در حال رفتن به هر گونه انرژی برای ما بازی کند." (می خندد)

که دورترین چیز از حقیقت است. او واقعا خوب است. (او به پایان رسید با یک تیم-بالا-تساوی 19 امتیاز و چهار ریباند در Utes' 73-69 برنده بیش از Gophers.)

آن عهد به او. (Gach با حضور آستین در ایالت مینه سوتا قبل از یک سال در آریزونا قطب نما Prep.) و او بهتر و بهتر. او کار خود را لب به لب.

همیشه از دست دادن امیر (Coffey) زود به NBA, ما نمی توانند به جای او واقعا خوب از ظهر در محیط. ما (به دنبال) است. ما در آنجا ماند و بیمار است. سپس در زمانی که هر دو تصمیم به انتقال آن بدون ذهن و بسیار خوشحال برای ما با آنچه که ما نیاز به سعی کنید به بعد از او سخت است.

سوال بزرگ این است که اگر لیام و هر دو قادر به چشم پوشی. شما ابراز خوش بینی در مورد آن; چه منبع که خوش بینی ؟

بدون رفتن به جزئیات ما احساس می کنیم واقعا اعتماد به نفس با هر دو. هر دو موقعیت متفاوت هستند با لیام و هر دو را. (این تلفظ غرفه Gatch.) هر دو می خواستم به بازگشت به خانه و با خانواده اش در طول یک بیماری همه گیر. من فکر می کنم که باعث می شود بسیاری از حس برای NCAA به دیدن آن است. یکی از مزایای من حدس می زنم این است که برای یک بچه از مینه سوتا ما تنها مدرسه به خانه. ... آن را می سازد حس کامل برای NCAA به هر دو از این بچه ها چشم پوشی.

(رابینز است از Davenport, آیووا است که 170 مایل از مدرسه قبلی دریک در Des Moines در حالی که تو 330 مایل دور از خانه, اما رابینز' عمو اد Conroy U دستیار مربی و پسر عموی خود را شکار است یک نسخه پشتیبان تهیه گارد.)

بدیهی است که اگر ما آنها را ما احساس می کنیم واقعا واقعا تیم با استعداد.

طرفداران به یاد داشته باشید که مارکوس نیست و چشم پوشی از دو سال پیش. آیا شما می بینید که به عنوان یک به طور کامل موقعیت های مختلف?

آنها متفاوت هستند به این دلیل که چیزی که در مورد مارکوس است که اگر چه در ذهن من این منطقی به فکر می کنم یک بازیکن باید یک چشم پوشی از زمانی که خود را مربی اخراج می شود (کوین استالینگس از پیت در ماه مارس 2018), NCAA واقعا قرار است که به یک آئین نامه.

ما نوع شنیده ام که بچه ها که می خواهید برای انتقال به خانه نزدیک تر طول coronavirus, آن را حس برای آنها قادر به انجام این کار و بازی حق دور.

تا آنجا که مارکوس چیزی که حس آن را نیز هر چیزی در آن وجود دارد که گفت: (اگر) مربی اخراج می شود, شما در حال حکومت واجد شرایط حق دور. که در آن من نمی بینم که چگونه NCAA نمی توانید انجام دهید که برای هر کودکی که می خواهد برای رفتن در سراسر کشور نزدیک به خانه — در طول یک بیماری همه گیر — من فقط نمی ببینید که چگونه است که باعث می شود احساس برای آنها را به نگه داشتن یک بچه ،

آخرین چیست با مارکوس?

تنها ماندن در ارتباط با او در آن است. آن را مانند یک فرایند عجیب و غریب. من احساس می کنم بد برای او. من فکر می کنم او می خواهد برای تست آب به بهترین توانایی های خود را, اما واقعا چه کاری می توانید انجام دهید ؟ شما در حال گرفتن تمرینات و کسانی که همه چیز (با تیم NBA با توجه به COVID-19). ما در ارتباطات روزانه در چگونه او انجام شده است. او از ماندن بی خطر است ؟ او از کار کردن ؟

به دنبال بازگشت در فصل گذشته دشوار کشش برای Gophers — از دست دادن هشت نفر از 10 بازی — چگونه است که تاثیر شما و تیم ؟ (U بود 15-16 و رفتن به دست NCAA مسابقات فصل لغو شد.)

وجود دارد دو نوع از scoreboards که شما در حال رفتن به قضاوت. عمومی, رتبه بندی به عنوان یک مربی این باعث می شود حس برنده و ضرر. اما شما باید به مربیان بیاد و می گویند ما بازی به راه راست. است آن را از دست رفته رایگان پرتاب در اینجا آن است که احتمال شکستن وجود دارد ؟ ما دور? که در آن ما در? من هنوز هم به این روز بر این باورند که اگر ما برنده دو بازی در کنفرانس مسابقات ما رفته اند به ما سوم مسابقات NCAA در چهار سال است که اتفاق افتاده است در اینجا. ما بازی بسیار چالش برانگیز برنامه با یک تیم جوان. ده بزرگ بود و یکی از سخت ترین کنفرانس ها در تاریخ ورزش این سال است. فقط یک زن و شوهر از ضرر و زیان است.

این چیزی است که شما در این زمان از سال: ارزیابی شما — hey است که وجود دارد چیزی است که ما انجام می دهند نه راست و یا می تواند ما را بهتر از این ؟ قطعا در سراسر هیئت مدیره وجود دارد که ما می تواند بهتر در, اما من فکر می کردم ما خیلی نزدیک است. شما نگاه کنید در تمام این اعداد با قدرت از برنامه و ما KenPom مسائل است. ما دور نیست به هر وسیله. هر زمان که ما به عقب بر گردیم به کار, آن را فقط یک کمی بهتر در همه چیز را ما انجام می دهیم چرا که ما بسیار با اعتماد به نفس است که ما در ادامه به رفتن در مسیر درست است.

شما تا به حال هفت بازیکن جدید در سال گذشته و شش تازه واردان این سال است. چه کلیدی برای ساخت انتقال با بسیاری از جدید بچه ها ؟

ما خوش شانس بازگشت به عقب بازیکنان NBA بیرون آمدن از این برنامه است. این چیزی است که ما بسیار افتخار می کنیم. زمانی که شما صحبت کردن در مورد استخدام شما می توانید فروش موفقیت فردی دانیال Oturu و رشد. هر بچه بزرگ که ما جذب ما می توانیم آنها را نشان می دهد که ما تا به حال بالا-50 بالا-75 استخدام می آیند به ما برنامه و بازی یک مقدار خوبی به عنوان یک دانشجوی سال اول توسعه به یک آمریکایی به عنوان یک دانشجوی سال دوم و رفتن به NBA به طور بالقوه می تواند بالای 15 یا بالای 20 انتخاب کنید. امیر با موفقیت خود را به عنوان به خوبی به طوری که بیشتر شما در حال توسعه و جذب بهتر, بچه ها, شما در حال رفتن به آنها را جایگزین. بیشتر را دارد با یک بار چشم پوشی از چیزی که اگر آن را نشانی از تصویب (NCAA است بررسی فوری واجد شرایط بودن برای یک زمان نقل و انتقالات) آن را فقط رفتن به باید برای رسیدن به چهره های جدید.

برای من, آن را به مطمئن شوید که چگونه بازی کنیم ... آنها آن را درک کنند. شما نمی توانید آنها اشتباه است. ما باید مطمئن شوید که واژگان و اصطلاحات سازگار است بنابراین هنگامی که شما یک مرد است که قصد ندارم به اینجا تا پایان تابستان و آنها در حال انتقال و یا هر آنچه که آنها آماده هستند تا آن را انتخاب کنید تا بعد از 1. بنابراین ما سعی می کنیم به واقعا مطابق با آنچه ما انجام می شود و بسیار روشن و مختصر در ما ندارد. آن را قادر به کار است. ما تا به حال خیلی خوب موفقیت با برخی از چهره های جدید که آمده اند به این برنامه است.

است وجود دارد یک جدول زمانی در زمانی که شما می توانید به عقب در پردیس برای تمرینات?

ما در انتظار بودند که رای از NCAA در زمانی که ما اجازه داده می شود به کار با آنها. من نمی خواهم به آنها را در اینجا اگر ما قادر به با آنها. من فکر می کنم که همه امن در خانه و ما در حال پیدا کردن راه هایی برای با خیال راحت کار کردن و ماندن در شکل. ما اعتماد آن دسته از بچه ها برای انجام این کار, اما ما به دنبال در آوردن آنها در هفته (جولای) 13 و رفتن را از طریق تمام آزمایشات و quarantining و آماده برای رفتن جولای 20 و شروع تمرینات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب