سنگاپور گزارش 544 جدید covid-19 موارد; مرحله 1 از بازگشایی شروع

توسط: PTI | سنگاپور | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 5:38:20 pm سه تا از موارد جدید کارگران خارجی س

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: PTI | سنگاپور | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 5:38:20 pm
singapore news, singapore coronavirus outbreak, covid-19 news, singapore lockdown, indian express سه تا از موارد جدید کارگران خارجی ساکن در اقامت در خارج از خوابگاه. در حال حاضر تعداد کل COVID-19 موارد می ایستد در 35,836. (AP/فایل)

سنگاپور گزارش داد 544 جدید کروناویروس موارد در روز سه شنبه به عنوان کم ریسک کسب و کار شروع عملیات با پایان نزدیک دو ماه "circuit-breaker" دوره در کشور است. از موارد جدید تنها یکی از سنگاپور شهروند در حالی که بقیه کارگران خارجی ساکن در بسته بندی خوابگاه که پدید آمده اند به عنوان عمده virus نقاط داغ وزارت بهداشت گفت.

سه تا از موارد جدید کارگران خارجی ساکن در اقامت در خارج از خوابگاه. در حال حاضر تعداد کل COVID-19 موارد می ایستد در 35,836.

تعداد مرگ و میر افزایش به 24 روز یکشنبه پس از یک چینی ملی را به مرگ نسبت داده شد به COVID-19 عوارض.
شنبه اولین روز پس از پایان "مدار شکن" دوره کانال اخبار آسیا گزارش شده است.

این "circuit-breaker" از آغاز دوره در 7 آوریل به عنوان بخشی از آن غیر ضروری در محل کار بسته شد و ساکنان محروم شدند از خروج از خانه خود را به جز برای خرید مواد غذایی و مواد غذایی و یا ورزش به تنهایی در محله. کسب و کار که در تنظیمات پایین انتقال خطرات اجازه داده شد به بازگشایی شده است.

کامل آرایش مو, خدمات, موتور خودرو خدمات تهویه مطبوع تهویه مطبوع خدمات چاپ و اساسی خدمات پت و آموزش و پرورش کتابفروشیها و محدود فعالیت های مدرسه شده اند مجاز به رزومه کاری به عنوان بخشی از فاز 1 از بازگشایی.

پیش دبستانی و مداخله به هنگام بازگشایی مراکز برای کودکان در مهد کودک 1 و 2 با کودکان در مهد کودک, سطح, مراقبت از نوزاد و گروه بازی به دنبال هفته آینده. برخی از مکان های عبادت نیز مجاز به از سرگیری خدمات مانند ازدواج solemnisations و مجالس ترحیم موضوع به یک کلاه از 10 شرکت کنندگان.

خانواده ها ممکن است در حال حاضر بازدید از پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ موضوع به یک حد دو نفر و یک دیدار در روز است. پدر و مادر نیز ممکن است رها کردن کودکان برای مهد کودک موضوع را به همان حد گفت: با استناد به گزارش رسمی اقدامات است.

همانطور که از دوشنبه, سنگاپور به حال هفت coronavirus بیماران در شرایط بحرانی از 337 بیماران در بیمارستان است. بیش از 12,400 بیمارانی که در حال نشان دادن علائم خفیف هستند که تحت نظارت در جامعه امکانات. تا کنون 22,466 بیماران مرخص شده از بیمارستان و از آنجا که این بیماری شیوع در اینجا در ماه ژانویه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن