Sieren چین: جاده ابریشم جدید آویزان در تعادل

توسط: | به روز شده در: آوریل 14, 2020 2:17:00 pm آن جهانی است زیرساخت های شبکه ای از جاده ها و راه

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399
توسط: | به روز شده در: آوریل 14, 2020 2:17:00 pm
Sieren's China: New Silk Road hangs in the balance آن جهانی است زیرساخت های شبکه ای از جاده ها و راه آهن و هوایی و بنادر کشور طراحی شده است برای اتصال کسب و کار بین آسیا و اروپا و آفریقا است. (DW)

Coronavirus همه گیر شده ناودان ترمز در چین کمربند و جاده ابتکار (BRI). در غیر این صورت شناخته شده به عنوان "جاده ابریشم جدید" این پروژه ارائه شده توسط رئیس جمهور چین در سال 2013 است. آن جهانی است زیرساخت های شبکه ای از جاده ها و راه آهن و هوایی و بنادر کشور طراحی شده است برای اتصال کسب و کار بین آسیا و اروپا و آفریقا است.

هنوز coronavirus بحران نه تنها به طور قابل توجهی کاهش غربی اقتصادهای در حال حاضر سایت های ساختمان در امتداد BRI در یک وقفه بیش از حد. مواد را نمی توان به دلیل اختلال در زنجیره تامین و هزاران نفر از کارگران چینی در حال قادر به سفر به و از کشورهای که در آن پروژه های در حال حاضر در جریان است. به عنوان یک نتیجه بسیاری از تعهدات قرارداد نمی تواند برآورده شود. برخی را مجبور به renegotiated و دیگران را مجبور به لغو به علت عدم تامین مالی است.

چقدر کمک میکنید ؟

که آخرین نقطه ای است که به ویژه برای کشورهایی است که به سادگی لازم نیست به اندازه کافی نقدینگی برای زنده ماندن از زمان بحران جهانی است که پکن با معضل — آن را نمی تواند به سادگی رها همکاران در یک طرف اما آن را نمی تواند بدهی خود را برای همیشه یا چین است که با داشتن یک زمان کافی برای گرفتن اقتصاد خود را تا و در حال اجرا دوباره.

ماه گذشته مثلا اسلام آباد خواسته چین به جای آنها در مورد پاکستان بازپرداخت وام در پروژه های مشترک. پاکستان در تنگه وخیم مالی و چین-پاکستان به کریدور اقتصادی (CPEC) به ارزش حدود 62 میلیارد دلار (€58 میلیارد دلار) است که یکی از ترجمه پروژه های کلیدی. چند کشورهای آفریقایی نیز آمده ضربه زدن در پکن درب درخواست الحاقات و یا کاهش در بازپرداخت.

ادامه مطلب: چین بلند پروازانه پیشنهاد برای آسیای جنوب شرقی هژمونی

از احترام به چینی حساسیت بسیاری از کشورها خودداری از ذکر این بیماری همه گیر کوروناویروس در چین نشات گرفته ترجیح می دهند به جای به می گویند که آنها خودشان را در بر داشت در این وضعیت دشوار مالی از طریق هیچ گسل از خود را. کشورها نیز به یاد چینی است که "یک کمربند و یک جاده" ابتکار عمل وارد شد در قانون اساسی این کشور در سال 2017 به عنوان یک ملی هدف. که بود باقی می ماند و یک مهر با کیفیت تضمین پکن قابلیت اطمینان و تعهد به کشورهای شریک.

پکن همچنین باید مراقب باشید تا اطمینان حاصل شود که هشدارهای مطرح شده توسط غرب خواستار این پروژه چینی دام بدهی در پوشش کمک نمی کند تبدیل به یک واقعیت.

سازش اما بدون تغییرات اساسی

این Hambantota پورت پروژه در سریلانکا مثلا به عنوان یک نمونه بارز چقدر این سناریو می تواند بازی. در سال 2017, سریلانکا اعلام کرد که دیگر نمی تواند بدهی های خود را به چین که در آن نقطه پکن پذیرفته بدهی به حقوق صاحبان سهام مبادله موافقت نامه اجاره نامه مهم استراتژیک اقیانوس هند, توپی برای بعد از 99 سال. اگر چه این حوادث شده اند تکرار شود آسیب به BRI تصویر شده است.

همین دلیل است که پکن نشانه های تمایل به سازش در سال گذشته زمانی که در مالزی نخست وزیر Mahathir Mohamad متوقف ساخت یک خط راه آهن به منظور مذاکره مجدد شرایط قرارداد. در نهایت, مالزی به پایان رسید تا پرداخت 11 میلیارد دلار کمتر از آنچه قبلا برنامه ریزی شده است و در حال حاضر فکر کردن در مورد پروژه های جدید با چینی ها.

چین همچنین در حال کار سخت برای ارسال سیگنال های روشن از قدرت با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس. در اواسط ماه مارس رئیس جمهور یازدهم اعلام می شود وجود ندارد "تغییرات اساسی" به ارمغان می آورد. در واقع پکن امضا کرده است تعدادی از موافقت نامه های جدید با کشورهایی مانند میانمار, نیجریه و ترکیه – از آغاز این سال است. و در اواخر ماه مارس, چینی, دولت, خبرگزاری ایسنا اعلام کرد که مهم بخش از 411 کیلومتر-طولانی (255 مایل) سرعت بالا خط راه آهن بین استان یوننان چین و لائوس به تازگی تکمیل شده است.

ساخت و ساز از جاکارتا-باندونگ با سرعت بالا خط راه آهن در اندونزی از سوی دیگر شده است در وقفه کامل با توجه به اقدامات قرنطینه. چیزهای مشابه در پاکستان و سریلانکا و بنگلادش است. هنوز هم آن است که بسیار بعید است که BRI معلق خواهد شد و یا شکست وجود دارد به سادگی بیش از حد در معرض خطر برای پکن است.

این پروژه در مورد مراتب بیشتر از نگه داشتن چین عظیم در صنعت ساخت و ساز مشغول است و یا حتی در مورد بازارهای صادراتی است بلکه در مورد ایجاد دراز مدت مشارکت سیاسی فراتر از کسانی که ارائه شده توسط غرب: آن را در مورد گرفتن اکثریت جهان صف پشت چین است.

تعادل بین توسعه و ثبات

سیاسی و کمک به شمارش در زمان بحران یازدهم می داند که به عنوان سخت به عنوان ممکن است در حال حاضر او خواهد شد به احتمال زیاد بهتر موقعیت چانه زنی از غرب است. پس از همه چین بیش از این بیماری همه گیر کوروناویروس قبل از هر کس دیگری است و در حال حاضر در یک مرحله از بهبود اقتصادی.

چین بانک های دولتی که طولانی ترین وام های خارجی بیش از 15 سال گذشته به اندازه کافی پول نقد در دست تصمیم گرفت که آیا به اعطای وام پسوند نرخ های بهره پایین تر و یا حتی ببخش وام مورد به مورد و بر اساس. یازدهم بزرگترین مشکل: شهروندان چینی نیاز به کمک بیش از حد و آنها را درک کمی برای جریان نقدی به پاکستان و یا نیجریه. با وجود چینی سانسور خشم بیش از این تحولات می تواند به سرعت جوش در رسانه های اجتماعی.

اعصاب خام در چین پس از شوک از coronavirus بحران است. در حال حاضر رئیس جمهور یازدهم بزرگترین چالش خواهد بود برای پیدا کردن تعادل مناسب بین خارجی توسعه داخلی و ثبات.

فرانک Sieren زندگی می کردند و مشغول به کار در چین سرمایه برای بیش از 25 سال است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب