باید خارج از دولت کسب و کار صاحبان مینه سوتا coronavirus امداد کمک های مالی? قانونگذاران مطمئن نیستند

اعضای مینه سوتا در مجلس سنا کمیته مشاغل, رشد سرمایه گذاری و سیاست حل و فصل در یک پاسخ زمانی که آنها ملاقات عمل

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

اعضای مینه سوتا در مجلس سنا کمیته مشاغل, رشد سرمایه گذاری و سیاست حل و فصل در یک پاسخ زمانی که آنها ملاقات عملا به بحث در مورد اصلاحات مربوط به یک لایحه برای coronavirus امداد کمک مالی برنامه. این برنامه که در سنا تصویب شده در مارس اما خانه سمت چپ دست نخورده قبل از به طور منظم قانونگذاری جلسه به پایان رسید یکی از چندین طرح برای بررسی در آنچه به نظر می رسد به یک اتشی جلسه ویژه.

30 میلیون دلار اختصاص داده شده برای بیشتر مینه سوتا باعث می شود تا نیمی از پول گذاشته برای برنامه های امداد در سنا لایحه 4481 با نیم دیگر رفتن به سمت کسب و کار در شهرهای دوقلو منطقه مترو. نظارت بر بودجه به معنای کمتر در مناطق شهری خواهد بود مینه سوتا طرح پایه بشردوستانه شبکه با شش منطقه ای footholds در دولت است.

کمک هزینه تا $10,000 خواهد بود توزیع برای استفاده از کسب و کار از طریق یک سیستم قرعه کشی. عوامل واجد شرایط بودن برای برنامه آینه کسانی که از وزارت امور خارجه اشتغال و توسعه اقتصادی کسب و کار کوچک وام اضطراری که در دسترس به عنوان بخشی از یک زودتر coronavirus امداد اندازه گیری.

اما یک نیاز برای متقاضیان وام به طور دائم مینه سوتا ساکنان سهوا حذف شدند کسانی که کسب و کار خود در مینه سوتا اما زندگی می کنند که فراتر از مرزهای خود با توجه به جنوب غربی ابتکار بنیاد و معاون رئیس جمهور اسکات Marquardt. که آنچه اتفاق افتاده است با برنامه وام او گفته سناتور پنج شنبه. نگه داشتن همان نیاز برای اعطای برنامه ممکن است آنها را قطع از کمکهای بیشتر به او گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما تا به حال تعدادی از بحرانی کسب و کار در شهرهای مرزی و ما مرز شهرستان ها که ممکن است متعلق به کسی در سراسر کشور خطوط" مارکوارت گفت.

آن باقی مانده است دیده شود که آیا نمایندگان مجلس را ملزم به درخواست برای خارج از دولت به صاحبان کسب و کار برای ورود به قرعه کشی. سناتور ابراز احساسات متناقضی در مورد این پیشنهاد اما توافق برای بازگشت به آن گفت: برخی از آنها شخصا می دانم که از صاحبان کسب و کار در مناطق خود زندگی می کنند که در خارج از کشور برای یک دلیل و یا دیگر.

سناتور. Paul Anderson ارشد نویسنده این لایحه اما گفت که او مطمئن نیستید از اصلاح آن در این راه است.

تقاضا برای امداد رسانی در حال حاضر تا حد زیادی بیش از آنچه دولت تامین می گفت و این لایحه را نمی خواهد بود قادر به صرفه جویی در هر کسب و کار مبارزه حتی در شکل کنونی آن. که با وجود این واقعیت است که عطف به ماسبق اصلاحیه به این لایحه مورد بحث و جمعه شامل تقریبا 1 میلیون دلار بودجه اضافی برای هر دو منطقه مترو و بیشتر مینه سوتا کسب و کارهای کوچک.

منبع بودجه این همان باقی می ماند: دولت coronavirus صندوق امداد.

"این چیزی است که ما قطعا می تواند بحث در مورد" اندرسون, R-Plymouth گفت: اما هدف از این برنامه این است که برای "Minnesotans, مینه سوتا, خوابگاه, مینه سوتا, کسب و کار دریافت این فرصت را برای رسیدن به این استخر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب