SkyWest Airlines می شود 3-سال تمدید قرارداد برای شیاطین دریاچه فرودگاه

SkyWest Airlines شده است reselected به ارائه ضروری سرویس هوایی به Devils Lake منطقه ای فرودگاه. وزارت حمل و

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399

SkyWest Airlines شده است reselected به ارائه ضروری سرویس هوایی به Devils Lake منطقه ای فرودگاه.

وزارت حمل و نقل اعلام کرد به منظور انتخاب شرکت هواپیمایی در یکشنبه, جولای 1. SkyWest پرواز هواپیمایی متحد ادامه خواهد داد به ارائه 12 رفت و برگشت پرواز در هفته به فرودگاه بین المللی دنور. EAS قرارداد اجرا می شود از طریق ژوئن 30, 2023. نقطه سفارش و همچنین شامل خدمات در جیمز تاون در منطقه فرودگاه.

"ما درک دولت گسترش SkyWest قرارداد به ارائه خدمات هوایی به جیمز تاون و شیاطین دریاچه از طریق 2023" گفت: سناتور. جان Hoeven R-N. D. طریق آزادی مطبوعات. "قابل اعتماد خدمات هوایی مهم است که برای این جوامع آن را به عنوان پشتیبانی از کسب و کار گردشگری و رشد اقتصادی است."

SkyWest شده است ارائه خدمات به دنور پس از سال 2014 زمانی که وایومینگ مبتنی بر دریاچه های بزرگ شرکت های هواپیمایی اعلام کرد آن را به پایان خدمات در فرودگاه منطقه ای. شرکت هواپیمایی تنها حامل به ارائه پیشنهاد برای مسیر زمانی که مناقصه باز در دسامبر 2019.

Devils Lake شهردار ریچارد جانسون نوشت: به نقطه در ماه فوریه در حمایت از SkyWest. این نامه بخشی از جامعه نظرات نقطه solicits در مورد حامل های پیشنهادی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"SkyWest ارائه شده قابل اعتماد جت خدمات به دنور و به عنوان یک نتیجه, ما را دیده اند boardings طور قابل توجهی افزایش دهد و در ادامه به ظهور" نوشت جانسون. "ما به شدت توصیه می کنند که SkyWest است اعطا EAS قرارداد برای Devils Lake منطقه ای فرودگاه."

در هر نقطه سفارش SkyWest را دریافت سالانه یارانه $4,374,843 برای خدمات در Devils Lake با حدود 3 میلیون یش در جمستون. یارانه هواپیمایی دریافت کرده است افزایش حدود 400.000 دلار در هر فرودگاه.

نقطه را ضروری خدمات هوایی برنامه طراحی شده است برای ارائه به مسافران زندگی در روستا و یا مناطق محروم با دسترسی به ملی ترافیک هوایی سیستم. برنامه بودجه توسط overflight هزینه های پرداخت شده توسط خارجی پرواز هواپیما در آمریکا حریم هوایی بدون فرود و یا مصرف در کشور است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن