شیپلی: تکمیل MLB فصل خواهد بود به عنوان مشکل به عنوان برنده آن

آنها پرتاب و بلند کردن وزنه در اجتماع همراه اول خط پایه ناهار خوری در قهرمانان باشگاه و ضربه خاموش كم در هشدار

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399

آنها پرتاب و بلند کردن وزنه در اجتماع همراه اول خط پایه ناهار خوری در قهرمانان باشگاه و ضربه خاموش كم در هشدار مسیر کشش در یک 39,000-صندلی های ورزشگاه است که به احتمال زیاد خواهد ماند بسته به مهمانان.

مانند Torrances را در چشم پوشی هتل دوقلوها اجتماعی هستند فاصله. بر خلاف Torrances آنها باید در جای دیگر به مشکل دریافت کنید. به ما آموخته اند بیش از گذشته چند روز COVID-19 نیست جادویی ناپدید شدن با گرما.

اما لیگ اصلی بیس بال می خواهد به بازی در این فصل و اولین روز از "اردوگاه تابستانی" ساخته شده یک چیز کاملا روشن است: MLB جدی در مورد رمان coronavirus بیماری همه گیر. اگر لیگ بازیکنان و مربیان و یا کارکنان گرفتن COVID-19 بین در حال حاضر و باز کردن بعد — زمانی که تیم باید بیشتر کنترل بیش از خود کارکنان و زمینه — وجود خواهد داشت که 99 درصد شانس آنها نمی توانید آن را در ballpark.

متوسط چک ماسک صورت و امضا پرسشنامه و چشم پوشی مورد نیاز از بازدید کنندگان به پارک در روز جمعه و این مردم هستند MLB مراقبت می کند که بسیار مورد. عمده بازیکنان لیگ برتر بوده است برخوردی خشن روبرو بکند و swabbed به عرض سانتی متر از مغز خود را به تابه. سی و یک آزمایش مثبت برای COVID-19 در طول "مصرف" تست این هفته دو نفر از آنها دوقلو — Willians Astudillo و به طور طبیعی میگوئل سانو.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آنها خود را صرف زمستان در هدف زمینه در 24 ساعت شبانه روز سانو و Astudillo بدون شک شده اند و با هم تیمی های روز جمعه. به جای آنها قرار داده شد و بلافاصله به قرنطینه و باید تست منفی دو بار قبل از آنها می توانید پیوستن به این تیم است.

می گویند آنچه شما را در مورد چگونه غارت مانفرد اجرا بیس بال و پنج سال گذشته ما احتمالا می خواهم تمام شود بهتر از او شده بود و در حال اجرا آنتی ویروس پیشگیری در واشنگتن است.

هیچ کدام از این رمان 60 روز فصل برنامه ریزی شده برای شروع در 23 ژوئیه به پایان خواهد رسید چرا که در نهایت سلامت 30 تیم های لیگ است تا به این تیم یا کمیسر ، آن را در مورد آنچه همه بازیکنان و مربیان و کارکنان — دور از پارک.

یکی از چیزهایی لیگ برتر آزمایش قرار می دهد و به استارک امداد است که تفاوت بین راه جدی مردم در حال درمان این بیماری همه گیر و راه بسیاری از بسیاری دیگر درمان آن هستند. بازیکنان — بین سنین 21-40 در دوقلوها' 60 بازیکن در استخر — به اندازه کافی جدی به آن بازی امن هر روز از طریق اکتبر?

در یک محیط که در آن فقط گرفتن یک آبجو بعد از بازی می تواند شما را بیمار ممکن است بسیار به سازش تیم و یا حتی کل فصل. مانفرد گفت: به اندازه طول یک نمایش رادیویی با دن پاتریک در روز پنج شنبه. در 60 بازی فصل کمیسر گفت: زیرساخت های رقابتی شکننده است.

"اگر ما یک تیم یا دو که واقعا نابود با تعدادی از افرادی که به این ویروس و می توانید برای هر دوره قابل توجهی از زمان" مانفرد گفته پاتریک "این می تواند یک تاثیر واقعی در رقابت و ما می خواهم به فکر می کنم بسیار سخت در مورد آنچه ما انجام می دهیم."

وجود دارد که شما بروید

بیس بال لیگ NBA, WNBA و NHL — همه از آن بازگشت به بازی و یا تمرین در این ماه — همه امیدوار بود و یا شاید حتی فرض ایالات متحده خواهد بود که در شکل بهتر در حال حاضر. اما متحده مانند آریزونا و فلوریدا و تگزاس در حال تجربه خوشه پس از پیشرو راه دوباره باز کردن چیزهای سرگرم کننده مانند سواحل پارک آب و بارها و بنابراین کالیفرنیا اولیه مدل بیشتر محتاط رویکرد است.

به عنوان سابق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری مدیر دکتر تام فریدن توییتی جمعه "آن را بدتر خواهد همچنان بدتر خواهد شد و ماه به بهبود قابل ملاحظه ای است."

اگر یک سری جهانی قهرمان است تاج این سقوط آن خواهد شد به همان اندازه در مورد آنچه اتفاق می افتد در خارج از خطوط را در داخل آنها. و در یک محیط که در آن مسئول نمی خواهد شما را از بیمار شدن وجود دارد صفر تضمین می کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب