Grand Forks, کتابخانه عمومی هیئت مدیره تصویب درایو-تا منظقه خدمات شروع جولای 6, تایید بی عدالتی اجتماعی بیانیه

کتابخانه رها کردن جعبه نیز خواهد بود بازگشایی شد 6 جولای. آنها در واقع در گرند فرک کتابخانه ورودی Altru Family

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399

کتابخانه رها کردن جعبه نیز خواهد بود بازگشایی شد 6 جولای. آنها در واقع در گرند فرک کتابخانه ورودی Altru Family YMCA, انتخاب, بهداشت و درمان و تناسب اندام, و تامپسون, N. D., عمومی مدرسه است. اواخر جریمه شده اند چشم پوشی از کتابخانه بسته مارس 17.

این برنامه اجازه می دهد تا کاربران را به درخواست و بررسی مواد آنلاین یا از طریق تلفن. هنگامی که کاربران وارد در کتابخانه پارکینگ آنها تماس کارکنان عضو که ارائه خواهد شد در این مورد و یا موارد را به یک جدول برای وانت.

این حرکت نشانه ای از بخش اول از یک مرحله به مرحله بازگشایی طرح کتابخانه هیئت مدیره تایید شده در آن به طور منظم و ماهانه جلسه روز شنبه, ژانویه 17.

مدیر کتابخانه وندی Wentz ارائه این طرح به هیئت مدیره برای بررسی در مه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در درخواست از هیئت مدیره Wentz ملاقات با Kari Goelz, مدیر Grand Forks مدیریت اضطراری برای بررسی این طرح است.

Goelz گفت: طرح "بسیار دقیق" یکی از کامل ترین در میان کتابخانه ها در دولت Wentz گفت: هیئت مدیره چهارشنبه.

"(Goelz) تا به حال هیچ نگرانی او اضافه نمی کند یک چیز" Wentz گفت.

جولای 6 تاریخ شروع به کارکنان کتابخانه در هفته به پشت در ساختمان و آماده شدن برای این مرحله از بازگشایی مجدد Wentz گفت: هیئت مدیره.

این طرح به منظور خدمت به عنوان یک "انعطاف پذیر راهنمای و (است) در سنگ تنظیم نشده" گفت: Wentz اشاره کرد در گذشته که کتابخانه ممکن است نیاز به حرکت به جلو یا رو به عقب در این مرحله بسته به بهداشت عمومی توصیه و یا مورد نیاز در هر زمان داده شده.

رئیس جمهور هیئت مدیره جاستین بری گفت که Wentz به عنوان مدیر "اقتدار برای تعیین زمانی که کتابخانه حرکت از یک فاز به دیگری است."

یک تاریخ برای بازگشایی کتابخانه ساختمان هنوز رتبهدهی نشده است تصمیم گرفت.

بی عدالتی اجتماعی بیانیه

در اقدام دیگر هیئت مدیره شنیده بی عدالتی اجتماعی اظهارات نوشته شده توسط هشت کتابخانه کارکنان و خواندن توسط Wentz و عضو هیات کیرستن پیرسون, اصرار هیئت مدیره برای عموم تصویب یک بیانیه پیش نویس توسط کتابخانه بخش بازاریابی محکوم کردن نژادپرستی در مسابقه های اخیر مربوط به درگیری بین پلیس و شهروندان آمریکایی است.

پس از بحث های زیادی اعضای هیئت مدیره رای به تایید یک بیانیه الگو پس از یکی صادر شده توسط داکوتای شمالی انجمن کتابخانه های آمریکا انجمن و انجمن از انجمن کتابخانه های آمریکا.

پس از بیانیه "قفسه-زندگی" عضو هیئت مدیره پیتر جانسون.

این موضوع خواهد بود در دستور کار قرار داده و برای جلسه آینده بری گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن