هفت مجروح در آتش سوزی گسترده در شارجه برج مسکونی بیش از 250 خانواده های تخلیه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 7:49:47 pm شارجه آتش زندگی می کنند به ر

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 7:49:47 pm
Sharjah fire, sharjah fire live updates, dubai sharjah building fire, شارجه آتش زندگی می کنند به روز رسانی: آتش سوزی گزارش شده بود اواخر روز سه شنبه (منبع: توییتر/g33kboyravi)

شارجه آتش زندگی می کنند به روز رسانی: به عنوان بسیاری از هفت نفر مجروح در یک آتش سوزی گسترده که شکست در یک ساختمان مسکونی در Al Nahda در شارجه اواخر روز سه شنبه. در حالی که این هفت تيمار در سایت پنج نفر دیگر شد با عجله به بیمارستان پس از شکایت آنها از خفگی با توجه به خلیج تایمز.

آتش فوران در طبقه دهم از Abbco برج در 9.04 pm سرهنگ سامی آل Naqbi مدیر کل شارجه دفاع مدنی گفت: خلیج تایمز. با توجه به گفته های شاهدان عینی آتش فوران در ساختمان واقع در کنار تاج بنگلور رستوران. علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده است.

بالا دارای 47 طبقه بدون احتساب پارکینگ با توجه به گزارش ایسنا. آتش ریختند و بدون تلفات گزارش شده است. مقامات تا به حال تخلیه ساکنان ساختمان و از همسایه بالا افزایش می یابد در این گزارش گفت:.

بخوانید در مالایالامی

آتش نیز آسیب دیده و تعدادی از اتومبیل های پارک شده در منطقه آن را به عنوان گسترش با توجه به بادهای قوی. بیش از 250 خانواده ها تخلیه شدند از ساختمان که ساخته شد در سال 2006.

همچنین به عنوان خوانده شده | عمده آتش سوزی در زیر ساخت و ساز ساختمان در کوچی

این نیز روشن نیست که آیا وجود دارد هر سرخپوستان ساکن در برج مسکونی. بیانیه ای از سفارت هند در امارات متحده عربی است که در انتظار.

تصاویری از برج شارجه در شعله های آتش در حال یادآور فروغ در Grenfell برج در سال 2017. آتش فرو کرده بود 24-طبقه بالا-افزایش بلوک آپارتمان در مرکز لندن در کشته شدن حداقل شش نفر و زخمی شدن 74.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب