مردی که سقوط دروازه که در آن ترودو زندگی رو 22 اتهامات

توسط: AP | تورنتو | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 11:03:12 am کانادا نخست وزیر جاستین ترودو. (

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399
توسط: AP | تورنتو | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 11:03:12 am
Man who crashed gate where Trudeau lives facing 22 charges کانادا نخست وزیر جاستین ترودو. (رویترز عکس/بلر شیروانی/فایل عکس)

یک مرد که گفته می شود سقوط کامیون خود را از طریق یک دروازه در زمینه که در آن نخست وزیر جاستین ترودو زندگی متهم شد با 22 جنایات در روز جمعه از جمله سلاح جرائم و گفتن تهدید.

Royal Canadian Mounted Police معاون کمیسر مایک Duheme گفت: کوری Hurren تا به حال چندین سلاح زمانی که او دستگیر شد و پنج شنبه.

او کاهش یافته است به نظر انگیزه Hurren یک 46-سال-در-وظیفه عضو کانادا ذخایر نظامی و یک تاجر از این استان ، این مرد تا به حال یک وثیقه شنیدن جمعه بود و remanded در بازداشت تا ژوئیه 17.

او در برابر اتهامات از جمله دو فقره از در اختیار داشتن یک محدود یا ممنوع تفنگ چهار فقره از بی دقتی در استفاده از ذخیره سازی و یا دست زدن به اسلحه گرم و چهار فقره در اختیار داشتن یک اسلحه برای یک خطرناک هدف.

پلیس اعتقاد دارند او به تنهایی اقدام.

پلیس گفت Hurren سقوط کامیون خود را از طریق دروازه در 6.30 صبح جمعه. کامیون غیر فعال بود و مشکوک کشف شد با تفنگ قبل از اینکه موجود در گلخانه در وسیع ملک در اتاوا. پلیس شروع به صحبت کردن به او و او دستگیر شد و دو ساعت بعد.

ترودو زندگی در زمینه ملک که در آن کانادا استاندار ساکن. پست فرماندار کل برگزار شد در حال حاضر توسط جولی پایت است که عمدتا تشریفاتی موقعیت. پایت هم نمی شد خانه در زمان.

ترودو همسر و سه فرزندش زندگی در یک کلبه در ملک چون نخست وزیر سنتی اقامت در کنيا.

"این چیزی بود که هیچ کس می خواهد به شنیدن این که کسی وارد خانه شما" ترودو گفت. "من می خواهم به گسترش با تشکر صمیمانه من به RCMP و اتاوا خدمات پلیس است که انجام یک کار قابل توجه در تضمین این که نشد صدمات."

ترودو کاهش یافته است نظر بیشتر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن