Serbians سر به نظر سنجی در اروپا در پست اول-مستند انتخابات

توسط: رویترز | بلگراد | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 8:53:50 am در این عکس گرفته شده در دوشنبه,

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399
توسط: رویترز | بلگراد | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 8:53:50 am
در این عکس گرفته شده در دوشنبه, ژوئن 18, 2020, رییس جمهور صربستان Aleksandar Vucic در حال سخنرانی در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک پس از مذاکرات با وزیر خارجه روسیه سرگئی لاوروف در بلگراد صربستان. (AP Photo/Darko Vojinovic)

Serbians رفتن به پای صندوق های رای در روز یکشنبه برای انتخاب یک پارلمان جدید در اروپا در اولین انتخابات پس از coronavirus مستندات در اثر برخی از سه ماه پیش با حکم محافظه کاران دیده پیروزی راحت اکثریت.

مراکز رای گیری خواهد شد مجهز به ماسک صورت و دست sanitisers برای استفاده از این کشور 5.5 میلیون رای دهندگان بسیاری از آنها انتظار می رود به جست و خیز رای گیری – تا حدودی به دلیل ترس از تبدیل شدن به آلوده.

مشارکت در انتخابات نیز می تواند ضربه تحریم انتخاباتی برخی از احزاب مخالف که می گویند رای را نمی خواهد و یا نمایشگاه با توجه به رئیس جمهور Aleksandar Vucic را گرفتن شرکت بیش از رسانه ها.

با توجه به آخرین نظر سنجی Vucic محافظه کار صربی مردم حزب (SNS) است که برای جلب حدود 50 درصد از آرا تقویت گسترده عمومی تصویب بیش از دولت را از دست داده و همه گیر.

Vucic را شریک ائتلافی از حزب سوسیالیست است انتظار برای آمدن دوم با حدود 10%, در حالی که یک مخالف راست میانه حزب به رهبری Aleksandar Sapic شهردار یک بلگراد شهرداری است نوک آمده ،

Vucic خودش است نه برای انتخابات مجدد اما احزاب مخالف است که تحریم این انتخابات او را متهم به استفاده از موقعیت خود به عنوان رئیس جمهور برای ترویج خود.

صربستان که دارای جمعیت 7.2 میلیون دلار است که تا کنون گزارش شده 12,803 تایید موارد COVID-19 و 260 مرگ و میر. آن را در میان اولین کشورهای اروپایی شروع به باز کردن مرزهای خود در 22 مه و همه مستند محدودیت را از آنجا برداشته شده است.

هنوز مداوم نگرانی های سلامت را حفظ خواهد کرد برخی از رای دهندگان در خانه به ویژه در میان بالاتر-گروه های در معرض خطر.

"تعدادی از رای دهندگان بالای 65 نمی خواهد رای زیرا آنها می ترسند که آنها می تواند آلوده" Bojan Klacar مدیر اجرایی CESID ناظر انتخابات و گفتگو کرد.

رای دهندگان تا حد زیادی پشت تلاش های Vucic حزب حاکم به فشار برای صربستان برای عضویت در اتحادیه اروپا در حالی که حفظ روابط قوی با روسیه و چین است.

اما دولت آینده را افزایش اتحادیه اروپا و ایالات متحده فشار به رسمیت شناختن استقلال از صربستان سابق استان کوزوو یک حرکت دیده می شود به عنوان کلیدی برای ثبات منطقه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن