بوریس جانسون مردم را به یک staycation هستید در 'بی همتا عالی' انگلستان

توسط: فردا نیوز | لندن | منتشرشده: ژوئیه 13 سال 2020 5:28:19 pm نخست وزیر بوریس جانسون برگ 10 خیابان

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | منتشرشده: ژوئیه 13 سال 2020 5:28:19 pm
Coronavirus, London coronavirus, coronavirus london lockdown, london facemasks, Boris Johnson نخست وزیر بوریس جانسون برگ 10 خیابان داونینگ. (منبع: عکس از آسوشیتدپرس)

نخست وزیر بوریس جانسون توصیه مردم به ماندن در خانه این تابستان برای staycation هستید در "عالی" بریتانیا به جای سفر به خارج از کشور به سواحل خارجی.

"من فکر می کنم این یک سال بزرگ برای مردم به یک staycation هستید – این کشور است منحصر به فرد با برکت مکان های فوق العاده برای تعطیلات" جانسون به خبرنگاران گفت:. "من قطعا رفتن به انجام آن است."

"بدیهی است که اگر مردم احساس نیاز برای تعطیلات خارجی پس از آن که به طور کامل یک موضوع برای آنها و من کاملا آن را درک کنند اما فوق العاده, فوق العاده اماکن – بی همتا, فوق العاده, عالی مکان در انگلستان به رفتن در تعطیلات. بدیهی است که آنچه که من انجام خواهد داد."

پرسید: اگر او می تواند آن را اجباری به پوشیدن ماسک در مغازه جانسون گفت: "ماسک باید یک معامله بزرگ از ارزش در مکان محدود."

"من فکر می کنم که در مغازه ها بسیار مهم است به پوشیدن پوشش چهره" جانسون گفت. "بله – پوشش صورت من فکر می کنم مردم باید از پوشیدن آنها را در مغازه."

"از نظر ما چگونه انجام است که آیا ما آن را اجباری یا نه ما به دنبال هدایت و خواهد گفت: کمی بیشتر در چند روز آینده," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن