تماشا کنید: مینیاپولیس, می سوزد و به عنوان اعتراض در برابر جورج فلوید مرگ رشد می کند در سراسر آمریکا

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 3:26:04 pm سوختن ماشین دیده می شود به عنو

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 3:26:04 pm
George Floyd, George Floyd protests, George Floyd death, Minneapolis protests, US protests against George Floyd, Minneapolis buildings on fire, cnn headquarters attacked سوختن ماشین دیده می شود به عنوان تشدید خشونت پس از تظاهرات مسالمتآمیز در اواخر جمعه. (AP)

خشم در برابر مرگ جورج فلویددر حالی که او در حال مهار توسط پلیس مینیاپولیس در اوایل این هفته باعث دور تازه ناآرامی در سراسر ایالات متحده در روز جمعه پس از معترضان با پلیس و مجموعه ای از ساختمان ها در آتش باعث پنتاگون به طناب در پلیس نظامی واحد شامل جمعیت.

اواخر روز جمعه چندین معترض رفت و در داد و بیداد در مینیاپولیس vandalising اموال و تنظیم به آتش کشیده وسایل نقلیه در حالی که درگیری مسلحانه با پلیس در شورش چرخ دنده ها. چند فیلم که به نظر می رسد در رسانه های اجتماعی نشان داد که تظاهرکنندگان barging به مینیاپولیس اداره پلیس را در 3 حوزه و گفته تنظیم آن را به آتش. ایستگاه پلیس تا به حال تبدیل شدن به مرکز ناآرامی های پس از آن را اعتقاد بر این است که این افسر متهم به قتل فلوید قبلا اینجا کار می کرد.

در دالاس, گزارش, پیشنهاد, یک ماشین پلیس به آتش کشیده شد توسط یک گروه از معترضین.

آن نیست تا زمانی که پلیس با توسل به گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی که وضعیت تحت کنترل در آورد.

بیش از 500 نفر از سربازان گارد ملی مستقر شدند در مینه سوتا برای کمک به برقراری نظم پس از دولت شاهد دو روز متوالی تظاهرات خشونت آمیز بی بی سی گزارش داد.

صدها نفر از معترضان حتی با تجمع در مقابل کاخ سفید با پلاکارد که خواندن 'Stop Killing ما" و "من نمی توانم نفس بکشم' و خواستار عدالت برای متوفی. تظاهرکنندگان نیز دیده می شود راهپیمایی به سمت ما ساختمان کاپیتول.

یک تلویزیون محلی اخبار خدمه در لوئیزویل کنتاکی نیز اخراج شد پس با فلفل گلوله توسط پلیس است. خبرنگار Kaitlin زنگ زدگی دیده می شود در حال فرار از اعتراض سایت به عنوان پلیس ضد شورش باز آتش در او و خدمه.

کانال تلویزیونی سی ان ان آتلانتا ستاد نیز تخریب توسط معترضین واشنگتن پست گزارش داد.

بر اساس گزارش ان بی سی چندین دعوا درگیری میان پلیس و معترضان در نیویورک در روز جمعه هنگامی که بیش از 100 نفر جمع شده بودند در اتحادیه مربع است. بیش از 40 نفر دستگیر شدند که در هر گزارش.

بسیاری از ترس است که معترضان ايميل مستند قوانین را بدتر شدن وضعیت در ایالات متحده, که در آن بیش از یک میلیون نفر از COVID-19 گزارش شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب