حرکت سریع طوفان گرمسیری پری باعث ریزش زمین در نیوجرسی

توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 12:01:13 pm طوفان محصل در امتداد ساحل نیوجرسی

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 12:01:13 pm
Tropical Storm Fay, US Tropical Storm Fay, Tropical Storm Fay US, World news, Indian Express طوفان محصل در امتداد ساحل نیوجرسی حدود 10 مایل (15 کیلومتری) شمال-شمال شرقی اقیانوس اطلس شهرستان با توجه به ملی پیش بینی و مرکز این طوفان در حدود 15 مایل (24 کیلومتر) شمال غرب شهر نیویورک به عنوان آخرین مشورتی. (NOAA از طریق AP)

طوفان گرمسیری پری محصل در نیوجرسی در روز جمعه در پی سنگین شلاق باران که بسته سواحل و آب گرفتگی ساحل شهر خیابان قبل از تضعیف آن را به عنوان نقل مکان کرد بیش از نیوجرسی.

سرعت حرکت طوفان سیستم بود و انتظار می رود برای ادامه تضعیف یک شبه ملی ایالات متحده آمریکا در مرکز طوفان گفت: در آن 11 pm مشاوره. طوفان شمال در حال حرکت بود در 17 مایل در ساعت (27 kph) و تولید بالا پایدار باد از 40 مایل در ساعت (64 kph), پیش بینی گفت.

طوفان است و انتظار می رود به 1 تا 3 اینچ (3 تا 7 سانتی متر) از باران و کاهش بیشتر از پیش بینی های قبلی' تخمین می زند. جاری شدن سیل در برخی از مناطق ممکن است به عنوان جزئی ساحلی جاری شدن سیل در طوفان گرمسیری هشدار منطقه کشش شمالی از نیویورک و لانگ آیلند و به رود آیلند.

طوفان محصل در امتداد ساحل نیوجرسی حدود 10 مایل (15 کیلومتری) شمال-شمال شرقی اقیانوس اطلس شهرستان با توجه به ملی پیش بینی و مرکز این طوفان در حدود 15 مایل (24 کیلومتر) شمال غرب شهر نیویورک به عنوان آخرین مشورتی.

سواحل متعددی در دلاور شده بود به طور موقت بسته شد به دلیل طوفان. و پلیس در شهر اقیانوس پرسید: رانندگان برای جلوگیری از جنوب غربی این شهر توریستی به دلیل جاری شدن سیل در حال حاضر ساخته شده برخی از جاده های صعب العبور. برخی از خیابان ها در New Jersey shore شهرهای Sea Isle City و ویلدوود آب گرفتگی شدند, با توجه به رسانه های اجتماعی پست. کنار دریا ارتفاع, New Jersey, گزارش یک پایدار باد از 37 مایل در ساعت (60 kph) و شهر نیویورک John F. Kennedy International Airport گزارش وزش باد از 45 مایل در ساعت (72 kph) گفت: پیش بینی.

سنگین باران در حال سقوط بود در شهر نیویورک در روز جمعه بعد از ظهر به عنوان مرکز طوفان منتقل مینمودند ،

"ما انتظار داریم برخی از بادهای سنگین و ما باید مردم را به آماده شود برای که و برخی از جاری شدن سیل در برخی نقاط شهر" نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio گفت: در یک جلسه در صبح روز جمعه.

تابستان طوفان تاثیر در شهرستان خواهد شد "بسیار محدود" اما د Blasio گفت: این امر می تواند یک شب بد برای ناهار خوری — تنها نشسته و خدمات مجاز در رستوران های شهر به دلیل بیماری همه گیر. "اگر شما بودند برای رفتن امشب به جای نظم در حفظ و کمک به ما رستوران جامعه" او گفت:.

خط ساحلی شهر نورث ستمفرد کانکتیکات آماده شد برای باز کردن مدرسه محلی بالا به عنوان یک 2,000 شخص پناهگاه. در اشاره به شیوع کروناویروس رئیس پلیس مایکل Spera آنها خواهد بود توزیع ماسک و نمی خواهد ارسال ساکنان به ورزشگاه و یا دیگر مناطق رایج است.

"آنها خواهد شد در واقع همراهی فردی به کلاس های درس," او گفت:. "اگر شما را به یک مدرسه و وانمود کند که آن را به یک هتل ما خواهید بود با استفاده از کلاس های درس فردی مانند فردی اتاق های هتل ها."

او گفت: خانواده ها اجازه خواهد داشت به ماندن با هم در یک اتاق. افرادی که نشان می دهد آنها از علائم است که ممکن است در ارتباط با این ویروس آلوده خواهد شد به طور كلى و به یک منطقه جداگانه از مدرسه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این طوفان در حال نظارت است و سازمان مدیریت اضطراری فدرال آماده شد برای کمک در صورت نیاز. "ما به طور کامل آماده شده است. FEMA را آماده در مورد آن بد است. نباید بیش از حد بد اما شما هیچ وقت نمی دانید" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در حالی که خروج کاخ سفید به, Florida.

مغلوب ساختن پیشی جستن به تعویق افتاد شنبه تجمع در نیوهمپشایر با توجه به آب و فشار, منشی, Kayleigh McEnany گفت.

طوفان شد و انتظار می رود به حرکت در سراسر جنوب شرقی نیویورک یک شبه و پس از آن در سراسر نیوانگلند غربی به جنوب شرقی کانادا توسط شنبه, هنگامی که آن را انتظار می رود برای تبدیل شدن به یک پست گرمسیری پایین قبل از dissipating یکشنبه.

پری اولین ششم-به نام طوفان ثبت شده با توجه به دانشگاه ایالتی کلرادو طوفان محقق فیل Klotzbach. رکورد قبلی بود که فرانکلین در جولای 22, 2005, Klotzbach توییتی.

دو طوفان به نام قبل از تشکیل رسمی در ژوئن 1 شروع فصل طوفان. هیچ یک از این فصل قبلی پنج طوفان به نام تقویت به طوفان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب