السالوادور رئیس جمهور وتو coronavirus قانون دوباره

توسط: رویترز | سان سالوادور | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 1:14:29 pm ال سالوادور رئیس جمهور نایب

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: رویترز | سان سالوادور | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 1:14:29 pm
Salvadoran president vetoes coronavirus law again ال سالوادور رئیس جمهور نایب Bukele برای بار دوم وتو اضطراری مصوبات برای تنظیم این کشور آمریکای مرکزی را coronavirus سیاست و طلیعه چیزی بودن در یک بازگشایی تدریجی از اقتصاد آن تیم حقوقی خود را در روز شنبه است.(ایسنا/فایل)

رئیس جمهور السالوادور نایب Bukele برای بار دوم وتو اضطراری مصوبات برای تنظیم این کشور آمریکای مرکزی را coronavirus سیاست و طلیعه چیزی بودن در یک بازگشایی تدریجی از اقتصاد آن تیم حقوقی خود را در روز شنبه است.

Bukele, مشاور حقوقی, کانن, کاسترو گفت: Bukele بود وتو قانون حمایت on May 30 توسط کنگره به دلیل آن نقض تعدادی از حداقل تضمین های قانون اساسی از جمله حقوق و سلامت کارگران و همکاری بین ارگان های دولتی.

کاسترو بود در صحبت با خبرنگاران در یک کنفرانس خبری در سان سالوادور با دیگر اعضای Bukele تیم حقوقی.

Bukele شده است که در مواجهه با کنگره برای هفته بیش از coronavirus سیاست بود وتو یک قانون مشابه در ماه مه بر اساس آن قرار داده و به سلامت در خطر است. او گفت که او خواهد همان را انجام دهید با این قانون به تصویب رسید در آخر هفته گذشته.

Bukele تحمیل کرده است برخی از سخت ترین اقدامات در آمریکا در برابر این بیماری همه گیر بارها و بارها در برخورد با قانونگذاران بیش از محدوده مستند او به دنبال.

Bukele دولت نیز آماده است تا تحریم هر گونه شرکت هایی که راه اندازی مجدد عملیات روز دوشنبه بدون مجوز مناسب کار وزیر Rolando کاسترو به خبرنگاران گفت: در یک جداگانه کنفرانس خبری در پایتخت. (گزارش شده توسط Nelson alexandria pro uk ویرایش توسط رابرت Birsel)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب