معترضان خیابان سیل در, صلح آمیز, فشار برای تغییر

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 9:45:06 am تظاهرات گسترده علیه نژادپرستی و خشون

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 9:45:06 am
Protesters flood streets in huge, peaceful push for change تظاهرات گسترده علیه نژادپرستی و خشونت پلیس پر از برخی از ترین کشور معروف cityscapes با دهها هزار نفر از مردم در راهپیمایی مسالمت آمیز در صحنه بودند که اغلب جشن از زمان. (عکس از آسوشیتدپرس)

تظاهرات گسترده علیه نژادپرستی و خشونت پلیس پر از برخی از ترین کشور معروف cityscapes با دهها هزار نفر از مردم در راهپیمایی مسالمت آمیز در صحنه بودند که اغلب جشن از زمان.

با پوشیدن ماسک و اصرار پلیس اصلاحات معترضان روز شنبه در جمع ده ها تن از مکان های از ساحل به ساحل در حالی که عزاداران در کارولینای شمالی منتظر ساعت به نگاه اجمالی طلایی تابوت حمل بدن پسر بومی جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که مرگ در دست مینیاپولیس پلیس گالوانیزه گسترش جنبش است.

در مجموع این شاید بزرگترین روز بسیج پس از فلوید درگذشت 12 روز پیش آمد و به عنوان بسیاری از شهرستانها شروع به بلند کردن حکومت است که مقامات اعمال اولیه زیر اسپاسم آتش سوزی ضرب و جرح و سر و صدا-و-گرفتن حملات در کسب و کار. مقامات myket محدودیت تعداد دستگیری ها کاهش یافت.

تظاهرات همچنین درباره چهار قاره های دیگر پایان دادن به درگیری در دو شهرستانها اروپا است.

بزرگترین تظاهرات به نظر می رسد در واشنگتن که در جریان تظاهرات و آب گرفتگی خیابان ها که بسته به ترافیک.

در یک روز مرطوب معترضان با حضور در کنگره ملی بازار و در محله.

برخی از تبدیل تقاطع ها به طبقه رقص. چادر ارائه تنقلات و آب. در یک بلوک سنج از یک کامیون بستنی رقابت با سر و صدا از یک هلیکوپتر بالای سر.

پاملا رینولدز گفت که او آمد به دنبال پاسخگویی بیشتر برای پلیس.

"قوانین حفاظت از آنها گفت:" 37 ساله آمریکایی آفریقایی تبار ، در میان تغییرات او می خواهد فدرال ممنوعیت پلیس chokeholds و یک نیاز برای افسران به پوشیدن دوربین بدن.

بسیاری از گروه ها به سمت کاخ سفید بود که غنی شده با جدید شمشیربازی و اقدامات امنیتی اضافی.

در داخل قصر ریاست جمهوری خود را سرود و به سلامتی می تواند شنیده شود در امواج. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که خواست مقامات برای سرکوب ناآرامی نداشت رویدادهای عمومی.

تظاهرات گسترده به مغلوب ساختن پیشی جستن گلف رفت و آمد مکرر فقط در خارج از میامی که در آن حدود 100 معترض جمع شده بودند.

در جای دیگر زمینه ها شامل برخی از کشور نشانه معروف ترین.

صلح آمیز تاکید ظ سراسر پل گلدن گیت در سان فرانسیسکو و پل بروکلین در نیویورک است.

آنها راه می رفت بلوار هالیوود و خیابان در مرکز شهر نشویل, تنسی, معروف موسیقی کشور با مضمون کافه ها و رستوران ها.

بسیاری از عینک ماسک – یک یادآوری از خطر است که این اعتراضات می تواند باعث تشدید گسترش coronavirus.
Roderick Sweeney, که سیاه و سفید است, گفت که او غرق به دیدن حضور گسترده مردم از سفید معترضان با تکان دادن نشانه هایی است که گفت: "Black Lives Matter" به عنوان صدها نفر جمع شده بودند در نزدیکی پل گلدن گیت.

"ما تا به حال بحث ما در خانواده و در میان دوستان که هیچ چیز در حال رفتن به تغییر دهید تا زمانی که ما برادران و خواهران صدای افکار خود گفت:" Sweeney, 49.

این حضور گسترده مردم از سفید معترضان "در حال ارسال پیام قوی." در فیلادلفیا و شیکاگو راهپیمایان شعار می دادند انجام شده علائم و گاهی اوقات به زانو در سکوت. معترضان آب گرفتگی خیابان ها در یک نمایش در نزدیکی موزه هنر فیلادلفیا و مشهور خود "راکی" مراحل شعار "نه عدالت بدون صلح!" قبل از تنظیم کردن برای شهرستان سالن.

جمعیت زیادی از کارگران پزشکی بسیاری در آزمایشگاه کت و مالش و راهپیمایی به سیاتل شهرستان سالن. نشانه های آنها برگزار می شود خواندن "پرستاران زانو زدن با شما نیست بر شما" و "خشونت پلیس و نژادپرستی هستند اضطراری برای بهداشت عمومی."

بالای یک پارکینگ در مرکز شهر آتلانتا یک گروه از کون کالج گروه دانش آموختگان serenaded معترضان با طوبی-سنگین میکس آهنگ. ایستاده در درون گوش رس صاحب کسب و کار Leah Aforkor Quaye گفت: این اولین بار بود که ضربه خیابان ها.

"این باعث می شود مردم خیلی ناراحت کننده اما تنها راه چیزهایی که اتفاق می افتد این است که اگر ما مردم را ناراحت گفت:" Quaye که سیاه و سفید است.

در Raeford کارولینای شمالی یک شهر کوچک در نزدیکی فلوید را زادگاه مردم صف خارج شد کلیسای باپتیست در حال انتظار برای ورود در گروه های کوچک. در مراسم یادبود عزاداران سنگ همراه با یک گروه کر. در مقابل کلیسای کوچک بود و یک عکس بزرگ از فلوید و یک پرتره از او آراسته با یک فرشته بال و هاله.

"این می توانست من. آن می توانست برادر من پدر من هر یک از دوستان که می گفت:" اریک کارلوس از نزدیک فایت. "از آن ساخته شده من احساس بسیار آسیب پذیر است."

معترضان و حامیان آنها را در دفتر می گویند آنها مصمم به نوبه خود فوق العاده غلیان احساسات به تغییر قابل توجه overhauling پلیس سیاست. در واشنگتن مینیاپولیس و در جای دیگر تاکید مقامات به "پال خواستار قطع بودجه دولت" پلیس یک تقاضا که بیشتر رایج تبدیل شده در روزهای اخیر.

ترزا مطلوب, 68, یک معلم بازنشسته و نماینده املاک و مستغلات اعتراض در اوهایو خانه ملت در کلمبوس تا به حال یک دستور کار گسترده تر در ذهن است.

"من به دنبال مقرون به صرفه مسکن, سیاسی, عدالت, زندان, اصلاحات تمام توپ از موم," او گفت:.
برخی از اصلاحات در حال حاضر تصویب شده.

مینیاپولیس اعلام ممنوعیت chokeholds و گردن محدودیت توسط پلیس و نیاز به افسران برای جلوگیری از افسران دیگر استفاده نامناسب از زور است.

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom دستور دولت-پلیس-برنامه های آموزشی برای جلوگیری از آموزش افسران گردن نگه دارید که مانع از جریان خون به مغز.

رئیس پلیس در Bellevue, ثروتمند شهر در نزدیکی سیاتل تا حد زیادی ممنوع ماموران با استفاده از گردن محدودیت در حالی که پلیس در رنو نوادا به روز شده خود را با استفاده از زور در سیاست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب