رمان سطح پوشش به سرعت در حال غیرفعال میکند و عفونت کروناویروس: مطالعه

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 6:20:58 pm به گفته دانشمندان این پوشش به خوبی پایبند

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 6:20:58 pm
covid courses, stress problem به گفته دانشمندان این پوشش به خوبی پایبند به شیشه و فولاد ضد زنگ و همچنین به عنوان اقلام روزمره که ممکن است مردم از ترس به لمس در طول یک بیماری همه گیر مانند دستگیره های درب.

دانشمندان توسعه سطح پوشش که هنگامی که نقاشی بر روی اشیاء رایج از قبیل دستگیره درب, نور, سوئیچ ها و چرخ دستی های خرید می توانید غیر فعال کردن رمان کروناویروس که باعث COVID-19 یک نوآوری است که ممکن است کمک به جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر.

تحقیقات منتشر شده در مجله ACS Applied Materials & Interfaces اشاره کرد که پس از یک ساعت در روز با پوشش شیشه ای و یا فولاد ضد زنگ, سطح, ویروس کاهش می یابد در حدود 99.9 درصد به طور متوسط در مقایسه با نمونه بدون پوشش.

به گفته دانشمندان از جمله کسانی که از Virginia Tech آمریکا در پوشش پایبند به خوبی به شیشه و فولاد ضد زنگ و همچنین به عنوان اقلام روزمره که ممکن است مردم از ترس به لمس در طول یک بیماری همه گیر مانند دستگیره های درب.

"ایده این است که هنگامی که قطرات زمین بر یک جسم جامد ویروس در داخل قطرات خواهد بود ، گفت:" ویلیام Ducker همکاری نویسنده این مطالعه از Virginia Tech. "یک ساعت است که کوتاه ترین دوره است که ما مورد آزمایش قرار داده اند تا کنون و آزمون در دوره های کوتاه تر ادامه دارد" Ducker گفت.

دانشمندان امیدوارند برای غیر فعال کردن این ویروس در دقیقه.

نتایج نشان داده اند که با پوشش مقاوم و با آنها گفت و اضافه کرد که آن را در پوست پس از کاهش با یک تیغ ریش تراشی. آن را نیز حفظ توانایی خود را برای غیر فعال کردن ویروس پس از چند دور از در معرض بودن به این ویروس و سپس ضد عفونی و یا پس از غوطه ور شدن در آب به مدت یک هفته محققان گفت: بر اساس آزمون.

"همه نگران از دست زدن به اشیاء که ممکن است coronavirus" گفت: Ducker اضافه کرد که اختراع "کمک خواهد کرد که مردم برای استراحت کمی."

دانشمندان با این حال هشدار داد که این فیلم نمی کند و جای دیگر اقدامات ایمنی که مردم باید برای جلوگیری از گسترش این coronavirus مانند شستن دست ها, فیزیکی, فاصله و با پوشیدن ماسک.

حتی پس از "مردم نمی خواهد که به نگرانی در آنجا در مورد دست زدن به اشیاء. از آن خواهد شد هر دو عملی و کاهش ترس" Ducker گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب