فقر و یا ویروس ؟ لبنان قیام همچنان با وجود همه گیر

طرابلس یکی از اولین مکان های که در آن معترضان به خیابانها تحت مستند و آن باقی مانده است یکی از فعال ترین اعترا

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

طرابلس یکی از اولین مکان های که در آن معترضان به خیابانها تحت مستند و آن باقی مانده است یکی از فعال ترین اعتراض سایت در طول هفته گذشته است. این است که به سختی تعجب آور است. این شهرستان یکی از لبنان فقیرترین مناطق و coronavirus بحران انداخته است بسیاری از آسیب پذیر ترین آن ساکنان به یک مبارزه برای بقا. بسیاری از کارگران حاضر به بستن مغازه های خود و درگیری با نیروهای امنیتی به عنوان یک نتیجه. بیکاری افزایش یافته است و کسانی که هنوز کار هستند و تنها درآمد کسری از آنچه که آنها استفاده می شود.

بحران در بحران

لبنان در حال حاضر مبارزه با فقر در سطح. دقیقا چگونه بالا ناشناخته باقی مانده است. در سال 2018 ملی نرخ فقر بود 27.4% اما این تعداد بر اساس داده های نظر سنجی از 2011/12 و فقر بینی در دسترس نیست با توجه به سال های گذشته' تغییرات ساختاری به ویژه هجوم پناهندگان از سوریه است. آنچه باقی می ماند خاص این است که تعداد زیادی از مردم فقیر در لبنان - پناهندگان و همچنین لبنان اتباع - رشد روز به روز.

در واقع, آن است که دقیق ترین توصیف coronavirus به عنوان آخرین توسعه در حال فروپاشی اقتصادی; یک بحران در بحران است. ارزش پوند لبنان به عنوان مثال حذف شده است برای مدت زمان طولانی. اما با کروناویروس بحران آن گرفته بی سابقه ای قرار می گیرند. در آغاز سال دلار شد غیررسمی رد و بدل 2000-3000 لیره به مراتب کمتر رسمی ثابت نرخ 1,507. در حال حاضر قیمت یک دلار نزدیک است 4,000 لبنان پوند است.

لبنان و امور اجتماعی وزیر Ramzi Moucharafieh است تخمین زده است که برخی از 75 درصد از جمعیت در حال حاضر نیاز به کمک. در همان زمان دولت شده است در تلاش برای پاسخگویی به این نیاز. به تازگی کمک نقدی برنامه که قرار بود برای توزیع یک بار پرداخت LBP 400,000 به خانواده های آسیب پذیر شده است به تعویق افتاد به دلیل "اشتباهات" در لیست خانواده هایی که انتخاب شدند برای دریافت کمک.

تظاهرات تغییر شکل

در coronavirus فشار بحران لبنان اقتصاد بیشتر پایین مسیر آن را در حال حاضر و همان را می توان گفت: با توجه به اثر آن در اکتبر قیام. ماه قبل از هر کسی می دانست که یک بیماری همه گیر خواهد فلج جهان, لبنان تظاهرات شده بود تغییر در شخصیت انعکاس وخامت شرایط اقتصادی و اجتماعی در کشور است. تظاهرات دیگر شبیه این مراسم جمعی قرار گرفت که در ماه اکتبر و از آن یاد تصاویر رفت و در سراسر جهان نشان DJ مدی Karimeh بازی به یک جمعیت هزار نفر از معترضان از یک بالکن در طرابلس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن