مینه سوتا رهبران کارگری می گویند شغل و محیط برو "دست در دست" در بایدن رویداد

بایدن اعلام کرد که 2 تریلیون دلار چهار سال برنامه در روز سه شنبه, جولای 14, که او می گوید شغل ایجاد خواهد کرد

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399

بایدن اعلام کرد که 2 تریلیون دلار چهار سال برنامه در روز سه شنبه, جولای 14, که او می گوید شغل ایجاد خواهد کرد در ساخت و تولید و مهندسی و انرژی بخش به عنوان آمریکایی ها همچنان به از دست دادن شغل خود در میان coronavirus همه گیر اقتصادی خرید اینترنتی. به گفته نیویورک تایمز این طرح وعده های سازگار با محیط زیست آگاهانه پروژه به منظور بهبود حمل و نقل و فاضلاب و زیرساخت های پهنای باند و همچنین مقرون به صرفه مسکن و انرژی سبز. بایدن همچنین متعهد به رسیدن به net-zero آلودگی کربن در بخش برق 2035.

برای دریافت این پروژه ها انجام می شود هریس روز چهارشنبه گفت: بایدن طرح را با تکیه بر مهارت های دستی کارگران است.

"جو یک دیرینه مادام العمر تعهد به کار است. او می داند که اگر شما می خواهید به رشد اقتصاد شما رشد قدرت کار قدرت ما در اتحادیه به شرکت در چانه زنی جمعی," هریس گفت. "قوی ترین صدا برای کار مردان و زنان در امریکا است که کارگران سازمان یافته و بنابراین جو طرح تاکید می کند که نقطه است."

کارتر گفت: در چهار میزگرد که او می شنود "لفاظی از واشنگتن دی سی است که چاله اهداف ما برای ایجاد شغل در برابر اهداف ما برای متوقف کردن تغییرات آب و هوایی و در برابر اهداف ما برای محیط زیست است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما همین Mullin, مدیر اجرایی, St. Paul ساختمان & ساخت و ساز و معاملات شورا گفت: او فکر می کند این اهداف "رفتن دست در دست." وی با اشاره به فن آوری زیست محیطی و پیشرفت در انرژی کارآمد روشنایی و تهویه مطبوع و تهویه کنترل کیفیت به عنوان نمونه.

"همانطور که پیشرفت های فن آوری پیشرفت ساخت و ساز. ما پیشرفت" Mullin گفت. "و ما به دنبال کسانی که فن آوری های جدید ما به آموزش این فن آوری های جدید در برنامه های کارآموزی. این است که در جبهه است."

در طول بحث کارتر هریس و رهبران کارگری گفت که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نشده تحویل در مبارزات انتخاباتی خود وعده برای تقویت زیرساخت ها در این کشور و در مینه سوتا است. جمهوری خواه کمیته ملی سخنگوی Preya Samsundar retorted در یک بیانیه نوشته شده است پس از رویداد مجازی است که "در حالی که رئیس جمهور تهمت ارائه بحرانی پروژه های زیربنایی به مینه سوتا و منجر به بزرگ آمریکا باز گشت جو بایدن است پنهان کردن در پناهگاه قادر به دفاع از خود 40 سال سابقه از سیاست های است که در ادامه به صدمه زدن به Minnesotans."

هر چند مینه سوتا دارای ملت و طولانی ترین در حال اجرا رگه هایی از انتخاب دموکرات ها برای ریاست جمهوری کارتر اشاره کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن گروههای انتخاباتی امیدوار است به ضربه محکم و ناگهانی است که خط در نوامبر است. پس از یک "خیلی به آرامش نزدیک" حاشیه در سال 2016 -- دموکرات نامزد ریاست جمهوری هیلاری کلینتون مسجل سوتا آرا کمتر از 2 درصد -- کارتر گفت: جمهوری خواهان دیدن مینه سوتا به عنوان یک پتانسیل تلنگر فرصت این سال است.

Samsundar با اشاره به دموکراتها دهه رهبری در مینه سوتا به عنوان اثبات این که دولت نیاز به تغییر.

"Minnesotans خواهد بود خاطر نشان کرد که بایدن رادیکال دستور کار خواهد از بین بردن اقتصاد ما به آنها به عنوان افزایش مالیات کشتن شغل و پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس," او گفت:. (یک سخنگوی بایدن بعد توضیح داد که بایدن را پشتیبانی نمی کند defunding پلیس.)

کارتر گفت که سال 2016 نزدیک حاشیه و آمریکا قصد کوه در می رم مینه سوتا قرمز به این معنی است که دموکرات ها می توانند Minnesotans' رای داده.

"ما از دولت است که می داند که چگونه به دست کشیدن بر برخی از درب چگونه به انجام برخی از مردمی سازماندهی نحوه تعامل با همسایگان ما و ما در حال رفتن به نیاز به انجام تمام است که" کارتر گفت. "می گویند که ما نیاز به یک رئیس جمهور جدید در حال حاضر خواهد بود گسترده ای گرفتن. ما نیاز به یک جدید و اساسا آمدن ما دموکراسی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن