پورت: چرا نمی توانید دهقانان شاد خود را با جدول یادداشت?

که تصمیم گیری خواهد شد هزینه مرکزی داکوتای شمالی صدها شغل به طور مستقیم و شاید هزاران نفر به طور غیر مستقیم.

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

که تصمیم گیری خواهد شد هزینه مرکزی داکوتای شمالی صدها شغل به طور مستقیم و شاید هزاران نفر به طور غیر مستقیم.

جوامع اطراف است که گیاه در حال رفتن به پژمرده.

مدارس در حال رفتن به نزدیک است.

کسب و کار خواهد مرد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما همکار من مورهد-بر اساس مفسر ورزشی مایک McFeely نمی تواند کشف کردن که چرا مردم در مرکزی داکوتای شمالی ممکن است در این مورد ناراحت به نوبه خود از وقایع.

پس از همه رودخانه یارانه سوئیچ به باد قدرت ایجاد خواهد کرد یک زن و شوهر از ده شغل جدید در منطقه است.

نمی تواند مردمی در مکلین شهرستان و اطراف آن در حومه خوشحال می شود با کسانی که خرده?

مطمئن شوید که این حرکت را خالی بسیاری از جوامع و نقطه داکوتای شمالی با چشم انداز جدید توربین های بادی و هزاران و هزاران مایل از جدید خطوط انتقال به آنها خدمت می کنند اما این نیست که قیمت های کوچک به پرداخت برای افتخار سوتا باتری ؟

McFeely موفق به دریافت از طریق او از 1500 کلمه قطعه بدون یک بار ذکر عباراتی مانند "اعتبار مالیاتی" و یا "یارانه." شاید به این دلیل که آنها ناخوشایند برای خود ترجیح دهند ،

او بسیار از این ایده که زغال برق ظاهرا شده است uneconomical برای یک دهه یا بیشتر اما آنچه که می تواند کسب و کار خود را ببینید, اقتصاد کار زمانی که دولت ladling خیلی نقدی بر رقبای خود می توانید آنها را در زمان استطاعت برای محصول خود را به دور به صورت رایگان?

این چیزی است که اتفاق می افتد که در بازارهای انرژی. باد یارانه ها پس از اسراف در زمان آنها بیش از هزینه تولید انرژی باد. اضافه کردن در انرژی سبز حکم بسیاری از نقاط کشور باید اجرا -- واقعی قوانین که نیاز به خرید از وزش صنعت محصول -- و شما شروع به دیدن مشکل است.

البته زغال سنگ است که در یک نقطه ضعف رقابتی.

سیاستمداران از آن ساخته شده ،

در حال حاضر با داشتن شیب زمین بازی به شدت دور از زغال سنگ از ما پرسیده توسط باد مدافعان به این باور زغال سنگ صنعت در حال مرگ است چرا که آن را نه تنها عملی کنه.

چه مطلق malarkey,.

زغال سنگ می شود یارانه بیش از حد درست است. با توجه به وزارت انرژی و صنعت زغال سنگ دریافت حدود یک دلار در هر مگاوات ساعت در سال 2019.

اما به گفته اداره اطلاعات انرژی باد صنعت است که در حال حاضر دریافت و 24 دلار در هر مگاوات ساعت در یارانه. جدید باد-قدرت, پروژه های ساخته شده با شروع سال آینده یارانه را به پایین اما تنها به $19.20 در هر مگاوات ساعت.

با دیدن این اعداد می تواند شما را در درک که چرا بسیاری از مردم در McLean County ناراحت هستید ؟ نمی خواهد شما را در اردوگاه خود را اگر شما می دانستید جامعه خود بود که کشته شدند به طوری که برخی از شرکت های بزرگ می تواند پول نقد برخی از دولت چک?

آنچه که انجام می شود به زغال سنگ کشور در داکوتای شمالی است که مرتکب بی عدالتی به خاطر سیاست است. در این زمینه, آن را سخت به سرزنش McLean County برای اینکه تمایلی به بزرگ رودخانه عبور خود به یارانه سوخت تبدیل به قدرت باد.

من گفت که من لزوما در برابر باد قدرت. اگر آن را می تواند به رقابت با دیگر منابع انرژی مانند ذغال سنگ در یک سطح میدان بازی می شوند. زمان پیاده روی است. من علاقه مند به برگزاری حال پیشرفت است.

آنچه من را نگران میکند این است که ما با استفاده از سیاست های دولت برای از بین بردن باد رقبا.

تولید اعتبار مالیاتی است که باعث می شود تا بخش عمده ای از یارانه انرژی باد تنها طول می کشد یک دهه برای هر پروژه. شده است وجود دارد عجله طلا در سال های اخیر به شکستن زمین جدید باد پروژه به پول نقد در در که یارانه.

اما چه اتفاقی می افتد از یک دهه در حال حاضر از زمانی که یارانه ها شروع و به پایان می رسد ؟

من فکر نمی کنم باد صنعت بسیار مورد آن نگران است. که در آن نقطه رقابت خواهد بود و زمین را به خاک توسط دولت غلط سیاست و باد مردمی خواهد بود به افزایش قیمت های خود را به حساب برای یارانه های گم شده.

چون نه مثل ما فقط می توانید دوباره باز کردن زغال سنگ گیاهان.

که ممکن است خوب برای باد صنعت و مختلف خود را رابط است اما این برای ما خوب است ؟

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب