دوروم پاستا صنعت copes با فرار تقاضا

Kurt Haarmann معاون ارشد رئیس جمهور کلمبیا, دانه های بین المللی مستقر در پورتلند گفت: صنایع غذایی — تولید کنند

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

Kurt Haarmann معاون ارشد رئیس جمهور کلمبیا, دانه های بین المللی مستقر در پورتلند گفت: صنایع غذایی — تولید کنندگان به گرداننده به پردازنده — در حال کار و آماده برای افزایش تقاضا. شرکت مهم است که به مونتانا و داکوتای شمالی تولید کنندگان و شرکت های مواد غذایی در سراسر جهان است.

تولید مواد غذاییصنایع غذایی منبع خبری مستقر در مدیسون, Wis., گفت که 88 درصد از مردم شده است پخت و پز وعده های غذایی بیشتر در خانه پس از COVID-19 محدودیت رفته اند به اثر. این خبرنامه ممکن است 18 شماره از ویژگی های یک نظرسنجی از 630 مصرف کنندگان با نفوذ مرکزییک شرکت است که "ارائه می شود رسانه های اجتماعی و دیجیتال مبارزات."

در میان COVID-19 گرایش: 72 درصد کاهش فرکانس از خرید مواد غذایی سفرهای; 70% میان وعده و غذا خوردن بیشتر; 42% خوردن بیشتر میوه و سبزیجات; 30% خوردن بیشتر گوشت و مرغ و ماهی; 49% خوردن وعده های غذایی بیشتر از ابتدا.

"آلی در حالی که همیشه یک مجلل گزینه به ویژه در سبزیجات و میوه ها و محصولات شیر را تبدیل به یک skippable لوکس برای کسانی که رو به انصارالله" تاثیر مرکزی بررسی گفت. "جوش شیرین و آرد و قند و شکر نداشته یک لحظه مثل این پس نوبت هزاره جدید" مقاله گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما دیده ایم مصرف کنندگان می خواهید برای ذخیره کردن و پر کردن آشپزخانه با محصولات آنها می دانند که آنها می توانید در تکیه می کنند و رفتن به در هر زمان برای وعده های غذایی" Haarmann گفت.

قفسه های خالی?

Haarmann گفت: Columbia دانه بین المللی قابل توجهی تامین کننده در بازارهای داخلی و بین المللی برای دوروم و سخت قرمز بهار. شرکت خدمات تمام سازندگان ماکارونی. در حالی که کاهش به لیست برندهای خرده فروشی او اذعان کرد این امر شامل تولید کنندگان بزرگ از جمله داکوتای تولید کنندگان ماکارونی, نام تجاری, ارسال, است که کاهش یافته است به مصاحبه با Agweek برای این داستان و یا به تایید غیر رسمی گزارش می دهد که کسب و کار خوب است.

A farmer inspects a field of durum wheat that approaches maturity in a field near Mayville, N.D., on July 28, 2017. Mikkel Pates / Agweek

یک کشاورز بازرسی یک میدان گندم دوروم که روش های بلوغ در یک میدان در نزدیکی Mayville, N. D., در جولای 28, 2017. Mikkel کله / Agweek

Haarman گفت: مصرف کنندگان گاهی اوقات دیدن قفسه های خالی از برخی از دانه-محصولات مرتبط اما گفته Agweek آن را "نگران کننده و شاید خطرناک در زمان" به شنیدن این سطح از نگرانی. او گفت: این مهم است به درک که آن بسیار کوتاه مدت در طبیعت است که "در ایالات متحده ما امن ترین زنجیره غذایی در جهان است."

"هر زمان که شما یک اجرا بر روی هر محصول خاص است که بیش از نرمال 25% یا 50% و شما باید از این پتانسیل برای کوتاه مدت کمبود — برای یک هفته یا دو به عنوان منابع restocked در قفسه های مواد غذایی و تولید کنندگان در پاسخ به آن از انبار خود را," او گفت:.

افزایش تقاضا برای قیمت مناسب کالاهای اساسی قابل درک است اما سخت به خواندن. "من فکر می کنم این مهم است که مردم بدانند اگر ما همه مصرف در نرخ طبیعی و یا حتی با کمی رشد بازار می تواند تنظیم است و می توانید رسیدگی. اگر همه ما خرید دو ماه عرضه مواد غذایی وجود خواهد داشت کمبود برخی از زمان به زمان. اما اگر ما خنک نگه دارید سر من فکر می کنم ما تحقق بخشیدن به سیستم ساخته شده است به نگه داشتن آن عرضه. زنجیره غذایی امن است."

آرام ماندن, خوردن ماکارونی

کلمبیا دانه دیده است "در نزدیکی خروش" از حدود 25 درصد در دوروم فروش و پردازش.

که ارتباط مستقیم با مقدار مشتریان است و باید از قفسه های, او گفت:.

A truck weighs out after delivering grain to Columbia Grain, Inc., of Arvilla, N.D. The elevator is the eastern end of a supply of durum and hard red spring wheat for the company, which extends to the Pacific Northwest.Photo taken Sept. 12, 2018, at Arvilla, N.D. Mikkel Pates / Agweek

یک کامیون وزن پس از ارائه دانه به کلمبیا, دانه, Inc., از Arvilla N. D. آسانسور است انتهای شرقی عرضه دوروم و قرمز سخت گندم بهاره برای این شرکت که گسترش به شمال غربی اقیانوس آرام.عکس گرفته شده در سپتامبر. 12, 2018 در Arvilla N. D. Mikkel کله / Agweek

"قول ما همه دیده می شود قفسه های فروشگاه های خالی در زمان در طول این بحران" Haarmann گفت. "من می دانم که تولید کنندگان در حال کار به جای آن سهام به سرعت به عنوان ما می توانیم."

از آن خواهد شد از روی حیله و تزویر برای کشاورزان به خواندن برگ چای برای سال آینده. کشاورزان تمایل به شروع به ساختن آینده کاشت تصمیم گیری در ماه دسامبر تا مارس است.

"ما به هوا شاید یک سال و فراتر از آن برای گرفتن بذر در محل برای اطمینان از ما زراعت بخش تنظیم شده است تا خدمات آن تقاضا است. ما در حال تلاش برای پیش بینی دو سال در بذر ما," او گفت:. سپس این شرکت در تلاش است برای کمک به تولید کنندگان با این تصمیم هر بهار برای تعیین آنچه به سود و چگونه است که مناسب به چرخش. "ما تکیه زیادی بر طبیعت به عنوان آنها را به ما بدهد محصولات است که ما نیاز داریم."

تولید اندیشیدن

هر محصول سال است, واکنشی روند Haarmann گفت.

"من فکر می کنم سوال جالب رفتن به جلو به عنوان ما را کشت این رشد و پارادایم جدید در اطراف قفسه پایدار مواد غذایی است که ما در حال تغییر دراز مدت عادات غذایی مردم متوجه است که زنجیره غذایی است که واقعا مهم و بین گره خورده است و نه فقط یک تضمین," او گفت:. "ما در حال تغییر راه مردم از خرید و مصرف غذاهای? این است که برای طولانی مدت به عنوان بازارهای باز ، به عنوان متحده باز است؟"

Durum wheat for pasta is a significant crop for northern Montana and North Dakota, for Columbia Grain International, which operates this facility at Sweet Grass, Mont. Photo courtesy Columbia Grain International. Columbia Grain International / Agweek

گندم دوروم برای ماکارونی یک محصول قابل توجهی برای غرب مونتانا و داکوتای شمالی برای کلمبیا دانه بین المللی که در عمل این تسهیلات در, Sweet Grass, منت. عکس حسن نیت ارائه میدهد کلمبیا دانه بین المللی است. کلمبیا دانه بین المللی / Agweek


کلمبیا دانه بین المللی تلاش می کند برای کمک به کشاورزان نگاه رو به جلو و نه به عقب. "بسیاری از اوقات ما می شنویم در مورد تولید کاشت برای قیمت سال گذشته. ما را تشویق تولید کنندگان به نگاه را از طریق شیشه جلو و نه از طریق یک آینه" او گفت:.

Haarmann می بیند دوروم باقی مانده در آن تاریخی رشد الگوی. "این رشد بسیار خوبی در شرایط خشک.

"ما در رسیدگی به قرمز سخت گندم بهاره از Arvilla N. D. (در غرب داکوتای شمالی) به Lewiston, آیداهو و پاسکو بشویید. اولیه تولید منطقه قرمز سخت گندم بهاره است که از دره رودخانه سرخ و مونتانا. این دوروم تولید منطقه در شمال غرب داکوتای شمالی و شمال شرق مونتانا است."

دوروم در درجه اول یک محصول داخلی, 90%, 10% رفتن سطح بین المللی. قرمز سخت گندم بهاره 30% داخلی و 70 درصد صادرات. این شرکت رد پای از داکوتای شمالی Red River Valley, در شرق, در سراسر شمال ردیف متحده به شمال غربی اقیانوس آرام.

این Arvilla منطقه شده است مهم منطقه رشد ذرت به عنوان گونه های مجاز این محصول به حرکت شمال و غرب است. این شرکت با گسترش کمی وجود دارد. این شرکت پیش بینی یک سال که در آن "بازار ممکن است در مبارزه با جلوگیری از گیاه" با اشاره به این کشاورز با استفاده از گزینه مانع-کاشت بیمه به جای قرار دادن در یک محصول است.

"این یک چالش است که ما نه تنها در مواجهه با" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن