پورت: داکوتای شمالی فرصت های شغلی کاهش یافته و تقریبا 30% در ماه آوریل, اما استخدام ادامه داد: با وجود همه گیر

که با توجه به تمام است که در جهان اتفاق می افتد احتمالا نمی آید به عنوان یک شگفتی به شما. "داکوتای شمالی تا به

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

که با توجه به تمام است که در جهان اتفاق می افتد احتمالا نمی آید به عنوان یک شگفتی به شما.

"داکوتای شمالی تا به حال در مجموع 11,053 باز و در دسترس آنلاین فرصت های شغلی در ماه آوریل سال 2020 تغییر -29.5 درصد (-4,629) از ماه قبل و -29.2 درصد (-4,557) از همان ماه یک سال پیش" آخرین آنلاین فرصت های شغلی گزارش از خدمات شغلی متحده است.

این جامع شماره. آنها ضبط تنها فرصت های شغلی ارسال شده آنلاین. کسانی که تبلیغ از طریق دیگر به این معنی نیست منعکس شده در گزارش. این اعداد صرفا انعکاسی از روند در داکوتای شمالی بازار کار.

یک روند جالب است که هزاران نفر از مشاغل موجود و بسیاری از آنها بودند اخیر دهانه نشان می دهد که برخی از استخدام شد و هنوز هم اتفاق می افتد و حتی به عنوان اقتصاد دولتی بیشتر بود خاموش.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"جدیدتر فرصت های شغلی آنان ارسال شده در تاریخ و زمان آخرین 30 روز اختصاص 59.3 درصد از فرصت های شغلی" این گزارش متحده است.

تعداد فعال رزومه - این نشان دهنده کار جویان که تبلیغات خود را در دسترس آنلاین - نیز بالا رفت و در ماه آوریل است. افزایش نبود به عنوان تیز کاهش فرصت های شغلی.

"داکوتای شمالی تا به حال در مجموع 5,714 فعال résumés در مارس سال 2020 تغییر +10.4 درصد (+537) از ماه قبل و +0.8 درصد (+48) از همان ماه یک سال پیش" در این گزارش آمده (حدود 702 از کسانی که رزومه بودند از زندگی مردم خارج از داکوتای شمالی).

تفاوت در روند بین رزومه و فرصت های شغلی ممکن است منعکس کننده این واقعیت است که بسیاری از به تازگی بیکار برخی از امید گرفتن شغل قدیمی خود را به عقب زمانی که همه چیز به حالت عادی بازگشت.

همچنین گسترش مزایای بیکاری در حال ساخت آن را راحت تر از آن معمولا ممکن است به صبر قبل از وارد شدن به بازار کار.

هنوز هم به عنوان شما می توانید از این نمودار از این گزارش وجود دارد یک تغییر مهم در رزومه تعداد در مه:

از لحاظ جغرافیایی از دست دادن فرصت های شغلی و نبود جدا شده به هر یک بخشی از دولت هر چند به دلایل روشن ترین مناطق از دست رفته ترین عنوان این نقشه از این گزارش نشان می دهد:

دولت را در 53 شهرستان و 17 تا به حال بیش از سال افزایش فرصت های شغلی در حالی که 35 تا به حال کاهش است.

از آن بدتر زمانی که شما در نظر است که شهرستانهای 17 با افزایش بسیار مناطق روستایی با اعداد.

پرجمعیت ترین مناطق زیادی از دست داده.

آنچه که همه ما امیدوار است که بسیار صحبت در مورد "v شکل" بهبود اقتصادی می بیند که دولت ما را و ملت ما) اقتصاد گزاف گویی به عنوان چیزهایی که بازگشایی شده است.

من مطمئن هستم که چگونه احتمال دارد که داده شده چه مقدار آسیب در حال حاضر انجام شده است و این واقعیت که دوباره باز شده است برای رفتن به یک آهسته روند.

در اینجا گزارش کامل:

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب