OneFargo تجمع سازمان اعلام مطالبات محلی برای تغییرات

جمال Abegaz عضو Red River Valley دموکراتیک سوسیالیست آمریکا به عنوان خوانده شده لیست با صدای بلند به عنوان یک

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

جمال Abegaz عضو Red River Valley دموکراتیک سوسیالیست آمریکا به عنوان خوانده شده لیست با صدای بلند به عنوان یک جمعیت بیش از 1 ، 000 مردم را تشویق می کردند در جزیره پارک در فارگو.

مطالبات شامل:

  • شهرداران تیم Mahoney از فارگو و Johnathan جاد از مورهد بودند به عموم تماس برای دستگیری سه مینیاپولیس افسران پلیس که ایستاده بود در هنگام مرگ جورج فلوید که در بازداشت پلیس (سه زندانی بودند روز شنبه, ژوئن 3).

  • ایجاد پلیس محلی نظارت تخته با اجرای قانون بر روی تخته.

  • برابر با نمایندگی در تمام شهرستان های محلی تخته به بازتاب این منطقه تنوع از جمله بهداشت و آموزش عمومی و تابلوهای ایمنی.

  • افزایش آموزش و پرورش از افسران پلیس از طریق اجباری تنوع فرهنگی آموزش.

  • بهبود روانی امتحانات از افسران پلیس.

  • برای شهرهای فارگو و مورهد به طور فعال کمک به آمریکایی جدید پیدا کردن منابع مورد نیاز.

  • پایان پلیس با استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی, کمتر-از-کشنده از دور به "تهدید و ارعاب معترضان" و به جای آن به استفاده از خشونت پرهیزی در غیر فعال کردن تاکتیک ها و تاکتیک های است که احترام به حق اعتراض از جمله کسانی که با استفاده از نافرمانی مدنی را دستگیر کنید.

  • توقف surveilling فعالان در فارگو-مورهد منطقه است.

"این فقط یک گام اول" به سوی پایان دادن به نژادپرستی Abegaz گفت. "این لیست یک کار لیست و آغاز یک رابطه با مقامات منتخب."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فارگو-مورهد رهبران دریافت, سازمان,' لیست خواسته در روز چهارشنبه. ماهانی گفت: این لیست شامل برخی از سیاست های این شهر فارگو و پلیس در حال حاضر در محل.

"آنها به ما یک لیست از خواسته و به ما گفت که ما می خواهم به کار بر روی آنها" Mahoney گفت.

در حال حاضر افسران پلیس باید تست های روانشناسی و آموزش تنوع, او گفت:.

"ما قوانین استفاده از گاز اشک آور و با وجود پارامترهای خاصی مثلا شنبه شب ما تا به حال سنگ و چوب و آجر پرتاب در پلیس ما نیاز به هنوز هم که به عنوان آخرین چاره."

استفاده از گاز اشک آور علیه معترضان و مسائل دیگر هنوز تحت بحث ماهانی گفت: "اما ما خواهد بود خوشحالم که به نشستن و صحبت در مورد آن است."

فارگو حضور پلیس در طول این رویداد قابل توجه اما هیچ یک عینک ضد شورش و یا انجام سپر فقط به عنوان رئیس David تاد وعده داده شده در طول یک کنفرانس خبری در روز پنج شنبه, ژوئن 4. تاد تخمین زده می شود بیش از 1000 نفر نشان داد تا روز جمعه رویداد.

در نزدیکی بانک ها و کسب و کار بعضی ها که دچار آسیب در مه 30, شورش سوار کردن ویندوز خود را قبل از این رویداد صورت گرفت. این تجمع صلح آمیز بود اما هیچ دستگیری ساخته شد, به گفته پلیس.

داکوتای شمالی ارتش گارد ملی وارد زودتر جمعه قبل از این رویداد قرار دادن سربازان توسط Fargo سالن شهرستان, منطقه, ایستگاه آتش نشانی, پلیس ایستگاه کلانتر ایستگاه و آب مرکز درمان.

سفارشات خود را به باقی می ماند مسالمت آمیز و کمک به اجرای قانون با توجه به گروهبان.

بر خلاف مارس 30 شورش است که پر در مرکز شهر با گاز اشک آور و برای تلفن های موبایل از انفجار یک حس امید پر از پارک در بعد از ظهر جمعه.

بسیاری از مردم برگزار شد تا گل و یک زانو هنگامی که پرسیده شده توسط سازمان. مردم خواند. آمریکایی های بومی smudged یک خط از مردم به عنوان تشکر. اموزش بوفالو D-فارگو و دیگران صحبت در مورد مبارزه برای برابری.

"این واقعا اتفاق افتاد ؟" گفت: سازمان Ritchell Aboah که در حال اجرا است برای فارگو شهرستان کمیسیون. "در حال حاضر آن را به ما برای ما نگه مقامات منتخب مسئول این تغییر است."

سازمان Joseph "Joe مرد" لوئیس گفت: آنها در حال کار بر روی این مانند یک پروژه پنج ساله است.

"بسیاری از ما در حال ایستاده با هم و یا هرگز دیده می شود هر یک از دیگر قبل از" لوئیس گفت. "ما در میانه یک بیماری همه گیر و در عین حال ما را انتخاب کنید به آمده برای پیدا کردن قانون و صلح است. "

قبل از این تجمع, مقامات گفت که آنها دریافت کرده بود "معتبر تهدید" از خشونت در مورد این رویداد. روز جمعه بسیاری از افسران پلیس راه می رفت از طریق جمعیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن