کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد به نظر می رسد در میان بهداشت شایعات

توسط: AP | سئول | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 12:46:00 pm در این جمعه, مه 1 سال 2020 عکس های ارائه

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: AP | سئول | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 12:46:00 pm
در این جمعه, مه 1 سال 2020 عکس های ارائه شده توسط کره شمالی, دولت, رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد, مرکز کاهش یک نوار در طول سفر خود به کود کارخانه در جنوب Pyongan در نزدیکی پیونگ یانگ کره شمالی. ( عکس از آسوشیتدپرس)

رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد ساخته شده و اولین حضور عمومی خود را در 20 روز او به عنوان جشن اتمام یک کارخانه کود در نزدیکی پیونگ یانگ رسانه های دولتی گفت: پایان دادن به شرایطی که باعث جهانی شایعاتی که او ممکن است به طور جدی بیمار است.

شمال رسمی مرکزی کره ای آژانس خبری گزارش داد که کیم با حضور در مراسم روز جمعه در Sunchon با دیگر مقامات ارشد از جمله خواهر کیم یو جونگ که بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند بیش از اگر او برادر است که به طور ناگهانی قادر به حکومت کردن است.

رسمی Rodong Sinmun روزنامه منتشر شده چند عکس از کیم پوشیدن سیاه و خندان به او نگاه کرد در اطراف کارخانه و برش روبان قرمز.

این KCNA گفت: کارگران شکست را به "صاعقه وار به سلامتی" برای کیم که در آن گفته است که هدایت این کشور در تلاش برای ساخت یک متکی به اقتصاد در چهره "سر باد" توسط "نیروهای دشمن" یک اشاره روشن به ایالات متحده آمریکا بیش شمال هسته ای.

این سازمان گفت: کیم گرمی اذعان کارگران و گفت: پدر و پدر بزرگ "خواهد بود تا حد زیادی خوشحال" کارخانه تکمیل شد. در این گزارش اشاره نکرد مستقیم هر نظر نسبت به واشنگتن و یا سئول.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت با خبرنگاران در کاخ سفید کاهش یافته است به نظر در مورد کیم ظهور اما گفت که "چیزی برای گفتن در مورد آن را در زمان مناسب".

جزئیات| توضیح داد: ممکن است وارثان کره شمالی تاج و تخت پس از کیم جونگ سازمان ملل متحد

آن را کیم اولین حضور عمومی پس از مارس 11, زمانی که او ریاست آن بر حاکم حزب کارگران جلسه به بحث در مورد coronavirus و reappoint خواهر خود را به عنوان یک جایگزین عضو از قدرتمند تصمیم گیری دفتر سیاسی حزب کمیته مرکزی. که حرکت می کند را تایید کرد او نقش قابل توجهی در دولت است.

گمانه زنی ها در مورد سلامت خود را swirled پس از او از دست رفته مارس 15 جشن تولد خود را در اواخر پدر بزرگ کیم ایل سونگ این کشور مهم ترین تعطیلات برای اولین بار پس از به دست گرفتن قدرت در سال 2011.

بدون انتشار تصاویر, دولت, رسانه ها گزارش دادند او انجام فعالیت های روزمره خارج از نمایش عمومی مانند ارسال کارت تبریک به رهبران سوریه و کوبا و آفریقای جنوبی و ابراز امتنان از کارگران ساختمان امکانات گردشگری در شهر ساحلی ونسن جایی که برخی گمان او اقامت داشت.

دولت کره جنوبی که یک مخلوط رکورد ردیابی پیونگ یانگ را نخبگان حاکم بارها و بارها عنوان حدس و گمان است که کیم اعتقاد به 36 در سلامت فقیر پس از عمل جراحی.

دفتر رئیس جمهور مون جائه-در گفت: آن را تشخیص داده و بدون علائم غیر معمول در کره شمالی و یا هر واکنش اضطراری توسط آن حزب حاکم نظامی و کابینه. سئول گفت: این اعتقاد کیم هنوز مدیریت امور دولت اما ماندن در مکانی نامشخص در خارج از پیونگ یانگ.

کیم ساخته شده اولین حضور عمومی خود را در 20 روز او به عنوان جشن تکمیل کود کارخانه, دولت, رسانه ها گفت: پنج شنبه, آوریل 2 سال 2020 پایان دادن به شرایطی که باعث جهانی شایعاتی که او ممکن است به طور جدی بیمار است.

این احتمالا از سطح بالا و بی ثباتی مطرح نگران سوال در مورد آینده پنهانی هسته ای مسلح دولت است که شده است به طور پیوسته ساختمان آرسنال به معنای تهدید سرزمین اصلی ایالات متحده در حالی که دیپلماسی بین کیم و تهمت متوقف شده است.

پس غیر منتظره ای تحریک آمیز اجرا در موشک و آزمایش های هسته ای در سال 2017, Kim استفاده از بازی های المپیک زمستانی در کره جنوبی برای آغاز دیپلماسی با واشنگتن و سئول در سال 2018 است.

که منجر به یک جای تعجب سری از اجلاس از جمله سه بین کیم و مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان کیم دنبال دیپلماسی به امید پایان دادن به فلج کننده تحریم های اقتصادی و اخذ تضمین های امنیتی.

اما مذاکرات باید شک و تردید عمل در ماه گذشته بیش از اختلافات در تبادل تحریم ها و خلع سلاح گام که شک و تردید در مورد اینکه آیا کیم هرگز به طور کامل دور مقابله زرادخانه او به احتمال زیاد می بیند به عنوان قویترین تضمین بقا.

در این جمعه, مه 1 سال 2020 عکس های ارائه شده توسط کره شمالی, دولت, رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد, مرکز, بازدید از یک کارخانه کود در جنوب Pyongan در نزدیکی پیونگ یانگ کره شمالی. کیم ساخته شده اولین حضور عمومی خود را در 20 روز او به عنوان جشن تکمیل کود کارخانه, دولت, رسانه ها گفت: پنج شنبه, آوریل 2 سال 2020 پایان دادن به شرایطی که باعث جهانی شایعاتی که او ممکن است به طور جدی بیمار است. روزنامه نگاران مستقل و نمی شد با توجه به دسترسی به پوشش این رویداد نشان داده شده در این تصویر توزیع شده توسط کره شمالی دولت است. محتوای این تصویر به عنوان ارائه شده و نمی توان به طور مستقل تایید نشده است. زبان کره ای تعیین میزان مد آب در تصویر ارائه شده توسط منبع آمده است: "KCNA" که مخفف کره ای خبرگزاری مرکزی. (کره مرکزی نیوز/کره جنوبی اخبار خدمات از طریق AP)

کیم وارد 2020 تعهد به ساخت تا خود را از زرادخانه هسته ای و دستیابی به دستیابی به موفقیت در برابر تحریم ها در حالی که اصرار ملت خود را به ماندن انعطاف پذیر در یک مبارزه اقتصادی "اعتماد به نفس". برخی از کارشناسان می گویند که در شمال خودخواسته مستند در میان coronavirus بحران به طور بالقوه می تواند مانع توانایی خود را برای بسیج مردم برای کار.

آن را بلافاصله روشن چه چیزی باعث کیم شرایطی در هفته گذشته است. در سال 2014 کیم از بین رفته از چشم های عمومی برای نزدیک به شش ماه و سپس دوباره با یک عصا. کره جنوبی جاسوسی آژانس گفت: او کیست حذف شده از مچ پا خود را.

تحلیلگران می گویند سلامت خود را می تواند تبدیل به یک افزایش عامل در سال پیش رو: او اضافه وزن سیگار و نوشیدنی و دارای یک سابقه خانوادگی از مسائل مربوط به قلب.

اگر او به طور ناگهانی قادر به رد برخی از تحلیلگران گفت خواهر خود را می تواند به عنوان رهبر به ادامه پیونگ یانگ را وراثت سلسله آغاز شد که پس از جنگ جهانی دوم است.

اما دیگران سوال که آیا اعضای هسته کره شمالی نخبگان عمدتا مردان در دهه 60 یا 70 را در پیدا کردن آن سخت به قبول یک جوان و تست نشده زن رهبر که نظامی فاقد اعتبار است. برخی از پیش بینی رهبری جمعی و یا خشونت آمیز مبارزات قدرت.

برخی از کارشناسان می گویند کره جنوبی و همچنین به عنوان منطقه ای آن همسایه و متحد واشنگتن باید شروع به آماده شدن برای بی ثباتی که می آیند اگر کیم کنار مشکلات سلامتی و یا حتی می میرد. که می تواند شامل کره شمالی پناهنده جاری شدن سیل در کره جنوبی و یا چین و یا نظامی تندرو اجازه سست سلاح های هسته ای.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب