مغلوب ساختن پیشی جستن تماس مینیاپولیس معترضان 'اراذل و اوباش' پاکستان اقدام

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 8:30:49 pm یک بار بیشتر احتمال دارد به بتراش

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 8:30:49 pm
Trump move could scrap or weaken law that protects social media companies یک بار بیشتر احتمال دارد به بتراشیم به "آبی زندگی می کند ماده" سرود مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان خود و جمهوری خواهان در انتخاب دفتر در سراسر کشور شده اند در بازجویی های انجام افسر که دوخته فلوید پایین و خواستار عدالت است. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه تهدید به اقدام برای آوردن شهر مینیاپولیس "تحت کنترل" خواستار خشونت آمیز معترضان خشمگین به مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس "اراذل و اوباش" و گفت که "زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود".

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی پس از معترضان را به آتش کشیدند یک مینیاپولیس ایستگاه پلیس دربندی سه روز از تظاهرات خشونت آمیز ما بیش از مرگ جورج فلوید که التماس هوا به عنوان یک افسر پلیس به زانو در گردن او.

او گفت که او صحبت کرد و به دولت دموکراتیک فرماندار, تیم Walz و "به او گفت که نظامی است با او تمام راه را. هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود. با تشکر از شما!"

تهمت نمی روشن کردن آنچه که او به معنای "Walz در حال حاضر فعال گارد ملی" اما صدای درو هشدار دیگری از توییتر برای خود شعارهای با رسانه های اجتماعی غول گفت که او "نقض توییتر قوانین مورد ستایش خشونت".

این حرکت یک روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا چالش برانگیز سایت مسئولیت حمایت.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که اغلب سکوت در پی پلیس-درگیر قتل و دارای سابقه ای طولانی در دفاع از پلیس شده است نحو نامشخصی آوازی این زمان گفت: صبح روز پنج شنبه که او احساس "بسیار بد" در مورد فلوید مرگ و تماس تصویری گرفتن مبارزه خود را "بسیار تکان دهنده دید".

اما زبان خود را رشد تهاجمی تر به عنوان خشونت های آب پز را بیش از در مینیاپولیس در پنج شنبه شب. "این اراذل و اوباش هستند dishonoring حافظه جورج فلوید, و من نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد" او نوشت: مدت کوتاهی قبل از 1 هستم.

اگر چه توییتر اضافه شدن هشدار برای مغلوب ساختن پیشی جستن, صدای جیر جیر, شرکت نه حذف آن گفت: مشخص بود پیام ممکن است در جهت منافع عمومی چیزی است که آن را تنها برای توییتهایی منتخب و مسئولان است. یک کاربر دنبال مغلوب ساختن پیشی جستن جدول زمانی را مجبور به کلیک کنید برای دیدن اصلی جیر جیر. در اوایل این هفته توییتر چک واقع دو تهمت را توییتهایی دربارهی پست الکترونیکی-در برگه های رای نقشه کشی خشم خود را.

"به نظر می رسد مانند آنها در حال انجام یک انتقام گیری در مقابل رئیس جمهور" جمهوری خواه در کنگره استیو Scalise های شماره 2 ایران خانه رهبر گفت: عصر روز جمعه.

یک بار بیشتر احتمال دارد به بتراشیم به "آبی زندگی می کند ماده" سرود مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان خود و جمهوری خواهان در انتخاب دفتر در سراسر کشور شده اند در بازجویی های انجام افسر که دوخته فلوید پایین و خواستار عدالت است. اما برخی از فعالان شکی نیست که تهمت ناگهان تکامل یافته در موضوع خشونت پلیس و به جای دیدن انتخابات سال محاسبات سیاسی.

"این اولین بار است که مسابقه آغشته به موردی است که من تا کنون شنیده ام او آدرس را به عنوان رئیس جمهور" گفت: برگرد. Al Sharpton, یک فعال حقوق مدنی و تهمت منتقد است که شناخته شده رئیس جمهور برای چند دهه. "من فکر می کنم تفاوت در این است که یک انتخابات نوامبر."

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است سکوت در تعدادی از مشخصات بالا پلیس-درگیر قتل از جمله این که از Stephon, Clark, یک مرد سیاه پوست به ضرب گلوله توسط ساکرامنتو کالیفرنیا پلیس در سال 2018 است. "این چیزی است که یک محلی ماده و این چیزی است که ما احساس می کنیم باید به سمت چپ به مقامات محلی" و پس از آن -- مطبوعاتی کاخ سفید در اتاق سارا ساندرز گفت: در آن زمان.

مغلوب ساختن پیشی جستن هرگز خطاب 2014 مرگ اریک گارنر که قرار داده شده در سبد توسط پلیس در تلاش برای دستگیری او برای فروش سست سیگار. تصویری از برخورد مشاهده شد میلیون ها بار آنلاین و گارنر در حال مرگ عبارت "من نمی توانم نفس بکشم" تبدیل به یک پاره است برای زندگی مهم جنبش است. مغلوب ساختن پیشی جستن است اما استناد این واژه در موارد متعدد به مسخره رقبای سیاسی حتی آوردن دست خود را به گردن خود برای اثر دراماتیک است.

در عین حال تهمت دارای سابقه ای طولانی از تزریق خود را به دلیل موارد حساس. در سال 1989 او در زمان تمام صفحه آگهی های روزنامه خواستار مجازات مرگ برای پارک مرکزی پنج, پنج مرد جوان از رنگ بودند که به اشتباه محکوم وحشیانه, حمله به یک هل دهنده. مغلوب ساختن پیشی جستن هرگز عذرخواهی گفتن خبرنگاران در سال گذشته: "شما مردم در هر دو طرف از آن است."

و او حتی به نظر می رسد مدافع خشن تری درمان افراد در بازداشت پلیس صحبت زیرکی پلیس تمرین از محافظ سر دستبند مظنون به عنوان آنها در حال قرار داده شده در اتومبیل های گشت.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن تن را در هفته های اخیر به عنوان او بارها و بارها ابراز ترس در فیلم هایی از کشته شدن Ahmaud Arbery 25 ساله سیاه پوست به ضرب گلوله در ماه فوریه در گرجستان در حالی که آهسته دویدن.

مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان خود شده اند و حتی واضح تر در مرگ فلوید که شنیده می شود و دیده می شود در نوار شفاعت است که او نمی تواند نفس بکشد قبل از اینکه او به آرامی متوقف می شود صحبت کردن و در حال حرکت است. مغلوب ساختن پیشی جستن "بسیار ناراحت بود وقتی او را دیدم که ویدئو" دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany گفت: پنج شنبه. "او می خواهد عدالت به خدمت گرفته شود."

Fox News Channel میزبان Sean Hannity ابراز خشم شنبه گفتن مخاطبان خود: "عدم آموزش در اینجا نفس است." حتی مجری رادیویی محافظه کار Rush Limbaugh که یک بار به نام سیاه و سفید زندگی می کند ماده یک "گروه تروریستی" گفت: فلوید مرگ کاملا "غیر قابل توجیه" و او "تا دیوانه".

فوران می آید به عنوان برگ برنده های کمپین به دنبال تراشه به نفع دموکرات ها باید با رای دهندگان. این کمپین امیدوار است یا برای برنده شدن به اندازه کافی سیاه حمایت از حفظ محوری متحده مانند پنسیلوانیا و میشیگان و ویسکانسین در بازی و یا به حداقل رساندن شور و شوق برای دموکراتیک رقیب جو بایدن.

وجود دارد می تواند یک پنجره کوچک بعد از بایدن هفته گذشته گفت: برجسته, سیاه, مجری رادیویی است که آمریکایی های آفریقایی تبار که برگشت مغلوب ساختن پیشی جستن "ain't سیاه" یک اشتباه او بعدها گفت که او پشیمان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن