اهالی داکوتای شمالی آماده برای برخاست به فرودگاه بیرون از تاریخی nosedive

ماه مارس, مارس و آوریل مشخص شده با کمترین حجم مسافر در تاریخ داکوتای شمالی فرودگاه با ترافیک رو به کاهش به 95

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399

ماه مارس, مارس و آوریل مشخص شده با کمترین حجم مسافر در تاریخ داکوتای شمالی فرودگاه با ترافیک رو به کاهش به 95 درصد کمتر از سال 2019 در سطوح پایین ترین نقطه خود را. اما به عنوان کسب و کار در سراسر کشور و باز کردن درهای خود را دوباره مسافران در حال جسارت را بر روی پروازهای تجاری.

حجم مسافر در مارس صعود به 86 درصد کمتر از ماه قبل از همه گیر پیش بینی شکل که داکوتای شمالی هوانوردی کمیسیون, مدیر اجرایی, Kyle Wanner به عنوان "یک نشانه امیدوار" در بیانیه منتشر شده این هفته است.

حتی با مشتریان آزمایشی بازگشت به مسافرت هوایی داکوتای شمالی فرودگاه ممکن است بازگشت به خود 2019 یا اوایل سال 2020 ترافیک سطح در هر زمان به زودی.

"مسافرت هوایی در داکوتای شمالی را نمی خواهد دوباره به حالت عادی تا زمانی که نگرانی در مورد COVID در حال کاهش" Wanner گفت: فروم ابراز نیاز برای فرودگاه ها و خطوط هوایی به دست آوردن مجدد اعتماد از مشتریان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ضربه از coronavirus است به خصوص دلسرد کننده برای داکوتای شمالی فرودگاه که آماده برای بزرگترین سال در تاریخ ثبت شده. حجم مسافر در فوریه 12 درصد بالاتر از سال قبل است. در ماه اکتبر گذشته ویللیستن افتتاح $240 میلیون فرودگاه در انتظار شکستن رکورد سال 2020 است.

کسانی که موفقیت های به سرعت پاک شده و در این بیماری همه گیر. هر فرودگاه در داکوتای شمالی دیدم بی مهابا قطره در ترافیک است که به آرامی شروع به صعود به بالا و در اواخر ماه مه.

هنوز داکوتای شمالی فرودگاه موفق به سوار کردن بدترین بیماری همه گیر خسارت به لطف کمک های مالی از Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی, قانون 2.2 تریلیون دلار بسته محرک اقتصادی توسط کنگره تصویب در اواخر ماه مارس است.

مراقبت عمل کنار بالقوه $85 میلیون دلار بودجه برای داکوتای شمالی فرودگاه با فارگو را هکتور فرودگاه بین المللی دولت بزرگترین تامین $21.6 میلیون و کوچکتر هاب مانند گریس و شیطان دریاچه دریافت 1.6 میلیون دلار و 1.4 میلیون دلار بود.

"با مراقبت بودجه ما حداقل شکستن حتی" گفت: هکتور فرودگاه بین المللی, مدیر اجرایی, Shawn Dobberstein اشاره کرد فارگو فرودگاه موفق به حفظ بسیاری از استاندارد آن عملیات به رغم موانع بزرگ در ترافیک مسافری. بین اجاره اتومبیل و پارکینگ درآمد به طور معمول برخی از پرسود ترین جریان درآمد برای فرودگاه Dobberstein تخمین زده است که هکتور است که از دست دادن 500 ، 000 دلار در ماه است.

با تکیه بر ذخایر و سایر وجوه فدرال این فرودگاه در نظر دارد به حرکت به جلو با چندین چند میلیون دلاری پروژه های ساخت و ساز از جمله 18 میلیون دلار محموله صحن گسترش است.

حاشیه تجدید حیات داکوتای شمالی فرودگاه دیدم ماه گذشته آمد که عمدتا از طریق اوقات فراغت سفر حتی به عنوان ایالتی کسب و کار بازگشایی شد. فارگو به تازگی دوباره پروازها به مقصد تعطیلات محبوب مانند لس آنجلس و فینیکس, Las Vegas, نشویل و اورلاندو.

دولت را کوچکتر و هاب ها در مواجهه با موانع است. در ویللیستن هواپیمایی دلتا در زمان چشم پوشی از مراقبت در عمل اجازه می دهد آن را به حالت تعلیق درآورد و پرواز و از دست دادن مهم است که می تواند قرار داده ویللیستن حوضه فرودگاه بین المللی در پاشنه خود برای مدت طولانی.

"ما پیش بینی نمی بازگشت به حالت عادی در دوازده ماه آینده" آنتونی Dudas فرودگاه مدیر گفت. "اگر نفت و گاز قیمت در ادامه به افزایش در نرخ ارز ما به عقب بر گردیم به حالت عادی. من نمی دانم آنچه که به مانند اما این بعید است که خواهد شد که در سال 2019 سطح است."

با وجود این ضرر و زیان Wanner مطمئن باشید که او انتظار دارد همه از داکوتای شمالی فرودگاه برای زنده ماندن خشکسالی و ابراز امیدواری کرد که دولت می تواند به عقب بر گردیم به آن 2019 ارتفاعات.

"قبل از COVID ضربه هوایی ما سیستم حمل و نقل در شکل باور نکردنی. ما تا به حال بهترین سرویس هوایی است که دولت ما تا به حال بود. ما تا به حال دسترسی به بسیاری از مقصد است که دولت ما تا به حال ترین صندلی ظرفیت است که دولت ما تا به حال بود و قیمت بلیط بودند در واقع بسیار معقول" Wanner گفت. "است که ما امیدواریم که ما می تواند در بهبود و به نقطه ای که در آن جوامع ما می توانید به دست آوردن مجدد سرویس هوایی که آنها تا به حال قبل از همه گیر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن