کانادا و آمریکا گسترش مرز بسته شدن غیر ضروری سفر

توسط: AP | تورنتو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 9:19:04 pm دو دولت اعلام کرد 30 روز تمدید م

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399
توسط: AP | تورنتو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 9:19:04 pm
coronavirus news, cananda extend border closure to non-essential travel, us travel us coronavirus cases, coronavirus outbreak, world news, indian express دو دولت اعلام کرد 30 روز تمدید محدودیت های اعمال شده در ماه گذشته.

کانادا و آمریکا توافق کرده اند که برای تمدید قرارداد خود را به نگه داشتن مرز بسته های غیر ضروری سفر به ماه ژوئن 21 در این بیماری همه گیر کوروناویروس.

یک مقام ارشد دولت تایید تمدید توافق نامه است که تعیین شده بود به پایان رسید در این هفته. رسمی صحبت می کرد به شرط ناشناس ماندن برای عدم مجوز به صحبت های عمومی پیش از نخست وزیر جاستین ترودو اعلام.

دو دولت اعلام کرد 30 روز تمدید محدودیت های اعمال شده در ماه گذشته.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفته است که ایالات متحده و کانادا در حال انجام به خوبی در دست زدن به این بیماری همه گیر.

اما بسیاری از کانادایی ها ترس از بازگشایی. ایالات متحده بیشتر مورد تأیید و مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیش از هر کشور در جهان هر چند خود سرانه اعداد و زیر بسیاری از کشورهای دیگر.

ضروری مرزی کارگران مانند بهداشت و درمان حرفه ای هواپیمایی خدمه و رانندگان کامیون هنوز مجاز به عبور. رانندگان کامیون در حال انتقادی به حرکت آنها در مواد غذایی و محصولات بهداشتی در هر دو جهت. خیلی از کانادا عرضه مواد غذایی می آید از و یا از طریق ایالات متحده

آمریکایی ها که در حال بازگشت به آمریکا و کانادایی که در حال بازگشت به کانادا نیز معاف از مرز بسته شدن.

کانادا می فرستد 75 درصد از صادرات آن به آمریکا و حدود 18 درصد از آمریکایی-صادرات به کانادا. آمریکا و کانادا مرز جهان طولانی ترین بین دو کشور است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب