داکوتای شمالی تیرانداز عمل کرده در دفاع از خود نمی خواهد چهره اتهام در قتل دادستان می گوید

ویلیام اسکات Dittmer جونیور, 23, از Casselton از زندان آزاد شد بعد از ظهر سه شنبه پس از Cass County دولت اوبام

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

ویلیام اسکات Dittmer جونیور, 23, از Casselton از زندان آزاد شد بعد از ظهر سه شنبه پس از Cass County دولت اوباما تصمیم به تعقیب او.

Dittmer دستگیر شد, شب جمعه, مه 8 به ظن قتل پس از ضرب تیراندازی 50 ساله Duane Turchin در مهار تلفن همراه, صفحه اصلی دادگاه 51 3rd Ave. N. با توجه به Cass County Sheriff جسی Jahner.

وکیل دولت توس Burdick گفت: دفتر خود را نمی تواند اثبات فراتر از شک معقول است که Dittmer این اقدامات غیر قابل توجیه. "داشتن نگاه شواهد ما در دسترس ما تا به حال به این نتیجه رسیدند که ما نمی خواهد در یک موقعیت برای رد دفاع از خود فراتر از شک معقول" Burdick گفت.

William S. Dittmer, Jr.

William S. Dittmer, جونیور.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

با توجه به نامه ای از میل از Burdick دفتر:

Dittmer و دوست دختر خود حامله راند گذشته Turchin تلفن همراه در یک وانت ساخته شده است که صداهای بلند با سیستم اگزوز است. این صداهای بلند بود "شده است یک دلخوری برخی در محله."

آن را اعتقاد بر این Turchin دیدم یک حرکت زشت و ناپسند را با دست خود را در Dittmer هر چند Dittmer سوار دور برای جلوگیری از یک رویارویی فیزیکی.

Turchin بود و بعد از آن دیده می شود ایستاده با یک نوشیدنی در دست خود را در جاده ای در نزدیکی Dittmer و فریاد زد: "به من رسید" به عنوان Dittmer سوار به نقطه پارکینگ خود را. پس از کشیدن به جلوی خانه Dittmer که دارای مجوز حمل پنهان خود را کشید 9mm handgun قرار داده و آن را در دامان خود. دوست دختر خود را به خانه رفت.

مرتبط:

Turchin با نزدیک شدن به وانت و Dittmer خارج شد این خودرو با تفنگ خود را در دست با توجه به نامه. سپس Turchin خود را انداخت نوشیدنی در Dittmer برداشت Dittmer با گلو و فشرده, مقامات گفت.

"در طول درگیری آقای Dittmer اظهار داشت که او احساس ترس از زندگی خود و شات آقای Turchin," Jahner گفت.

Dittmer رفت و به خانه اش به نام 911 و منتظر مقامات می رسند Jahner گفت. Turchin چپ صحنه تیراندازی بود و بعدها در بر داشت دروغ گفتن در نزدیکی خانه اش کلانتر گفت.

Turchin گرفته شد به یک فارگو بیمارستان جایی که او درگذشت.

Dittmer و Turchin می دانستم که هر یک از دیگر قبل از عکسبرداری اما میزان ارتباط آنها نامشخص است. Dittmer اظهارات که Turchin شد متجاوز تایید شد توسط دیگر شاهد Jahner گفت.

محققان احساس وجود شواهد کافی برای دستگیری Dittmer که همکاری با افسران Jahner گفت. "ما احساس کردیم که مناسب بود تحت شرایطی" Burdick گفت.

محققان صرف چند روز گذشته, جمع آوری, اظهارات شاهد, صوتی, ضبط و دیگر شواهد به طوری که دادستان می تواند تعیین کند که آیا اتهامات ضروری Burdick گفت.

"هنگامی که وجود دارد یک عنصر از خود دفاع ما نیز باید برای رد وجود دفاع از خود فراتر از شک معقول" Burdick گفت. "که سفت استاندارد است."

نیروی مرگبار توجیه است که کسی که ادعا می کند او را کشته و دیگری در دفاع از خود عمل کرده و برای محافظت از خود را از مرگ و آسیب جدی بدن و یا کمیسیون های خشونت آمیز جنایت, North Dakota قانون می گوید. آن شخص نیز باید گزینه ای را برای عقب نشینی.

Burdick اشاره کرد که Dittmer احساس تهدید. Turchin ارائه شده خود را به عنوان یک چالش و آمد بر روی Dittmer اموال Burdick گفت. نامه ای از میل گفت: Turchin اقدامات را از نظر قانونی واجد شرایط به عنوان تشدید حمله.

"آقای Dittmer نیز دوخته برابر وسیله نقلیه خود را توسط آقای Turchin و هیچ امن خیابان به عقب نشینی یا فرار" نامه گفت.

Jahner گفت: افکار و نماز بودند با Turchin خانواده به عنوان آنها غمگین برای مرگ او.

این مورد است که هنوز هم باز در نظر گرفته و محققان هنوز در حال جمع آوری شواهد Jahner گفت. اگر اطلاعات جدید می آید به نور دفتر کار خود را به آن نگاه کنید او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب