بازگشایی مدارس به عنوان سنگاپور برطرف مستند محدودیت های

توسط: رویترز | سنگاپور | به روز شده در: 2 ژوئن 2020 2:25:49 pm Recesses خواهد بود مبهوت و کودکان را

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: رویترز | سنگاپور | به روز شده در: 2 ژوئن 2020 2:25:49 pm
Recesses خواهد بود مبهوت و کودکان را مجبور به نشستن از هم جدا در غذاخوری معلم گفت: سپس از دانش آموزان خواست تا در پاسخ به یک نظرسنجی آنلاین از طریق گوشی های هوشمند خود را در مورد چگونه آنها احساس خود را در مورد بازگشت به مدرسه. (AP/فایل)

با درجه حرارت بررسی می شود, ماسک های تنگ و دست عفونی در آماده بسیاری از سنگاپور بازگشت کودکان به مدرسه در روز سه شنبه پس از یک رمان coronavirus مستند از نزدیک به دو ماه.

در سراسر جزیره همهمه از صبح ساعت شلوغی از سر گرفته شد در حالی که کارکنان در مدارس خواست دانش آموزان را به حفظ فاصله ایمن را به عنوان آنها به انتظارنشسته بودند تا به بازگشت به کلاس.

با یکی از بالاترین coronavirus برگه در آسیا سنگاپور گفت: آن را به سهولت محدودیت ها به تدریج با رجیستری از ازدواج و برخی از کسب و کار از جمله حیوان خانگی سالن نیز بازگشایی در روز سه شنبه.

"شما باید به راه اندازی مجدد زندگی عادی خود را در برخی از نقطه" گفت: Harsha Yavagal که ارسال پسران خود را در سن پنج و 12 بازگشت به مدرسه.

"مدارس در نظر گرفتن تمام اقدامات ممکن برای مقابله با ویروس" او گفت:.

مطالعات انجام شده در برخی از کشورهای اروپایی نشان داده اند بازگشایی مدارس منجر به افزایش عفونت کروناویروس در حالی که مطالعات دیگر نشان داده اند کمتر مورد از این بیماری در میان کودکان در مقایسه با بزرگسالان است.

اما سنگاپور است نه گرفتن هر گونه شانس.

در یک مدرسه متوسطه رویترز مشاهده شده دقت جدید "عادی" روال صبح.

پس از یک زنگ دانش آموزان خواند سرود ملی از طریق ماسک های صورت هستند که توسط قانون مورد نیاز. معلم پرسید: پس از آن هر کس در کلاس برای قرار دادن دماسنج در دهان خود و او رفت و میز به میز اشاره به درجه حرارت.

دانش آموزان پس از خود را تمیز دماسنج با الکل پاک و یک توسط یک, کاهش دستمال مرطوب در بن.

Recesses خواهد بود مبهوت و کودکان را مجبور به نشستن از هم جدا در غذاخوری معلم گفت: سپس از دانش آموزان خواست تا در پاسخ به یک نظرسنجی آنلاین از طریق گوشی های هوشمند خود را در مورد چگونه آنها احساس خود را در مورد بازگشت به مدرسه.

این نتایج به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش پشت سر او: بیش از نیمی از آنها خوشحال بودند با یک سوم بیشتر "بسیار خوشحال".

سنگاپور با ثبت بیش از 35,000 coronavirus موارد و 24 مرگ و میر. بسیاری از موارد شده اند در میان کارگران مهاجر زندگی در خوابگاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب