داکوتای شمالی در خارج از منزل/ داگ Leier: شماره رنگ اولیه مطلوب چشم انداز سقوط قرقاول شکار چشم انداز

مورد در نقطه: اگر شما در زمان 2019 قرقاول شکار آمار در ارزش اسمی شما ممکن است فکر می کنم قرقاول شماره بودند پا

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399

مورد در نقطه: اگر شما در زمان 2019 قرقاول شکار آمار در ارزش اسمی شما ممکن است فکر می کنم قرقاول شماره بودند پایین. ما postseason بررسی نشان داد که حدود 50,000 شکارچیان قرقاول شات 256,800 roosters (پایین 25%) در سال 2019 در مقایسه با 59,400 شکارچیان و 342,600 خروس در سال 2018 است.

جسی کلار, North Dakota Game and Fish بخش مرتفع بازی مدیریت سرپرست گفت: به طور کلی برداشت پایین بود با وجود اندکی افزایش در اکثر بررسی جمعیت تخمین می زند.

Jesse Kolar, upland game management supervisor, North Dakota Game and Fish Department

جسی کلار, گياهان, بازی مدیریت, سرپرست, North Dakota Game and Fish بخش

"این به احتمال زیاد با توجه به ادامه کاهش شکارچی اعداد و شکارچی روز در صحرا دنبال کاهش جمعیت, روند," او گفت:. "ما نیز هنوز تراکم کمتر از آپ لند بازی پرندگان در مناطقی که به طور سنتی به حال بسیار از برداشت – قرقاول شماره هنوز پایین در جنوب غربی و sharptail اعداد باقی مانده کم در بدلندز."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما اعداد فقط اعداد, به ویژه هنگامی که شما در نظر بگیرید که برخی از شکارچیان تنها شکار باز آخر هفته از قرقاول های نجومی و تعدادی از کسانی که مردمی نمی سرمایه گذاری در صحرا در پاییز گذشته را بازکن به دلیل تند و زننده آب و هوا. بنابراین شما نیاز به عاملی است که در.

در بالا از آن, داکوتای شمالی با تجربه بسیار مرطوب سقوط در سال 2019 و آن را می توان استدلال کرد که قرقاول شماره بودند شاید خیلی بهتر از واقعی شکارچی برداشت را نشان می دهد.

این پل طولانی من عبور مربوط که این بهار قرقاول شاخص یک تصویر لحظهای از خروس که از طریق زمستان. واقعیت این است که داکوتای شمالی بهار قرقاول جمعیت شاخص تا 15 درصد از زمان مشابه در سال گذشته.

تعداد خروس شنیده crowing در این بهار بود و ایالت با افزایش اعم از 1% به 18% در منطقه اصلی برگزاری قرقاول گفت: R. J. Gross آپ لند بازی مدیریت زیست شناس برای بازی و ماهی در بیسمارک.

قرقاول crowing شمارش انجام هر بهار در سراسر داکوتای شمالی. ناظران درایو مشخص شده 20 مایل از مسیرهای توقف در فواصل از پیش تعیین شده و تعداد قرقاول خروس شنیده crowing بیش از 2 دقيقه طول توقف. تعداد قرقاول کلاغ شنیده است که در مقایسه با سال گذشته را داده ارائه خلاصه روند.

R.J. Gross, upland game biologist, North Dakota Game and Fish Department. North Dakota Game and Fish Department

R. J. Gross, گياهان, بازی, زیست شناس, North Dakota Game and Fish بخش. داکوتای شمالی بازی و ماهی بخش

"ما وارد بهار با یک بزرگتر و پرورش و جمعیت نسبت به سال گذشته" ناخالص گفت. "مرغ باید در شکل فیزیکی خوب برای تودرتو فصل و پوشش باید فراوان از باقی مانده رطوبت باقی مانده از پاییز گذشته."

اما ناخالص حال نگرانی با شرایط خشکسالی در غرب بخشی از دولت و حشرات در دسترس بودن به جوجه در پرورش نوزادان.

در حالی که بهار شماره یک شاخص ناخالص آن گفت: پیش بینی نیست چه سقوط جمعیت خواهد بود. نوزادان نظرسنجی که در اواخر ماه ژوئیه و در حال تکمیل سپتامبر ارائه یک مقدار بهتر برآورد تابستان قرقاول تولید و چه شکارچیان ممکن است انتظار برای یک سقوط قرقاول جمعیت.

Leier است توسعه زیست شناس برای North Dakota Game and Fish بخش. او را در رسیدن به dleier@nd.gov.

Doug Leier

داگ Leier




tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن