COVID-19: مردم گله به بازار در داکا به عنوان دولت برطرف مستند

توسط: PTI | داکا | منتشر شده در مارس 11, 2020 2:23:26 pm دولت در ابتدا اعلام کرد یک ژنرال تعطیلات در

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | داکا | منتشر شده در مارس 11, 2020 2:23:26 pm
COVID-19: People flock to markets in Dhaka as government eases lockdown دولت در ابتدا اعلام کرد یک ژنرال تعطیلات در 26 مارس به مدت 10 روز. (بازنمودی تصویر) عصر ایران/محمد Ponir Hossain

هزاران نفر از مردم با عجله به بازار و تعداد زیادی از وسایل نقلیه منجر به ترافیک snarls در داکا به عنوان بنگلادش دولت شروع به سهولت COVID-19 مستند در میان ترس است که این بیماری ممکن است در سنبله به عنوان کشور گزارش شده بیش از 14 ، 000 موارد COVID-19 با توجه به گزارش رسانه ها در روز دوشنبه.

دولت در یک روزنامه, اطلاع رسانی, مجاز, بازارها و مراکز خرید به باز باقی می ماند از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر از روز شنبه در حالی که حفظ دستورالعمل های بهداشتی و اجتماعی فاصله گرفته است.

دولت همچنین اجازه نماز جماعت در مساجد از شنبه در انطباق با مجموعه ای از دستورالعمل های صادر شده توسط دولت است. با توجه به اداره کل خدمات درمانی کشور تعداد کل COVID-19 نفر از صعود به 14,657 روز یکشنبه در حالی که 228 نفر جان خود را از دست داده اند به این بیماری است.

تعداد زیادی از وسایل نقلیه از جمله اتومبیل و کامیون ها و خودرو rickshaws منجر به تراکم ترافیک در داکا در حالی که بازار سرازیر شدند و با مردم به سختی حفظ, فیزیکی, فاصله, bdnews24.com گزارش شده است.

پلیس گفت که آنها در تلاش برای اطمینان حاصل شود که هیچ کس را مجاز به سرمایه گذاری, مگر اینکه آنها باید به اورژانس. بنگلادش هفته گذشته تمدید مستند در سراسر کشور تا مارس 16.

دولت در ابتدا اعلام کرد یک ژنرال تعطیلات در 26 مارس به مدت 10 روز. بعد از آن بود که به تدریج توسعه یافته تا مارس 25 به عنوان کشور نگه داشته و شاهد افزایش در تعداد موارد و مرگ و میر ناشی از COVID-19.

بنگلادش بعد از گسترش در سراسر کشور خاموش کردن تا زمانی که ممکن است 5.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن