داکوتای شمالی بازار مسکن دارای قوی برای شرکت

کارگزاران املاک و مستغلات در سراسر کشور در حال شمارش اخیر خود پیروزی به عنوان بخش های دیگر اقتصاد دولتی لنگی خ

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399

کارگزاران املاک و مستغلات در سراسر کشور در حال شمارش اخیر خود پیروزی به عنوان بخش های دیگر اقتصاد دولتی لنگی خروج از رکود ناگهانی.

در فارگو اسکات Breidenbach صندلی از داکوتای شمالی کمیسیون املاک و مستغلات کارگزار با فراتر از ملک گفت: شرکت می تواند "از یک سو تعداد" تعداد معاملات است که کاهش یافته است را از طریق توجه به همه گیر.

یک خانه در شمال غربی محله بیسمارک ذکر شده بود در حدود $900,000 در روز سه شنبه و از بازار روز بعد. "آن بوده است و مشغول" دارن اشمیت یک بیسمارک کارگزار گفت: این وضعیت در دولت سرمایه است.

و دورتر غرب که در آن همه گیر ناشی از اخراج در صنعت نفت باید خود را گرفته شدیدترین تلفات خانه ها در بیشتر مقرون به صرفه sub-$300,000 محدوده نورد کردن بازار مانند ساعت ،

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"اگر آن را خوب خانه خوب, استخوان, مکان مناسب و معقول و در واقع قیمت مناسب" گفت: Kaya Gorder مسکن با حوضه کارگزاران در ویللیستن "ما در حال دیدن این خانه های متعدد ارائه می دهد و به فروش می رسد در کمتر از یک هفته."

به عنوان جیل بک مدیر عامل شرکت داکوتای شمالی Association of Realtors خلاصه وضعیت "بازار داغ و ملکی بسیار شلوغ است."

بیشتر خبر خوب هنوز: بازار به نظر می رسد در حال حرکت به پایین درآمد خریداران آنجا که ثروتمند تر اهالی داکوتای شمالی.

"کسب و کار ما است که واقعا در تاریخ همتراز با سال گذشته گفت:" دیو از flohr مدیر داکوتای شمالی امور مالی آژانس یک سازمان دولتی است که منابع مالی وام های کم درآمد و با درآمد متوسط اهالی داکوتای شمالی. "در حال حاضر است که احتمالا به عنوان خوب به عنوان آن شده است در سال های اخیر به خرید یک خانه ... برای هر سطح درآمد."

Randy Clark of Re/Max Legacy Realty holds the “for sale” sign at a property he closed on on Friday, June 26, in West Fargo.
Alyssa Goelzer / The Forum

شیدا کلارک از Re/Max میراث ملک دارای "برای فروش" ثبت نام در ملک او بسته شده در روز جمعه 26 ژوئن در وست فارگو. الهام Goelzer / انجمن

با توجه به مشخص نوسانات بازار در دیگر نقاط کشور برخی از کارگزاران ابراز تعجب در داکوتای شمالی ثبات است. چند عامل باید رو به دولت بازار تا کنون.

بهار تمایل به سریع سراسیمگی از فعالیت های املاک و مستغلات در هر بازار یک صنعت حکمت است که ممکن است به ویژه در یک وضعیت که در آن خریداران باید برای به دست گرفتن آب و هوای گرم به حرکت می کند. طولانی مدت محموله به تنگ خانه در طول همه گیر نیز ممکن است باعث بسیاری از خانواده ها به دنبال roomier بیشتر مهمان نواز اقامت. و مهمتر از رادیکال مداخله توسط فدرال رزرو برگزار شد نرخ بهره در نزدیکی پایین سنگ برای ساخت برخی از مطلوب ترین homebuying شرایط در سال است.

"ما در حال دیدن مقید کردن تقاضا و مردم هنوز مایل به خرید خانه گفت:" نیک اولسون رئیس فارگو-مورهد منطقه Association of Realtors. "نرخ بهره کمتر از 4% و شما می دانید, آن را تقریبا رایگان در پول است."

در مقایسه با دیگر ایالت داکوتای شمالی از بهره نسبتا سهل انگار همه گیر احتیاطی. در حالی که برخی از ایالت ها قرار تنگ محدودیت در خرید خانه به سرعت ویروس انتقال — برای بیش از یک ماه خریداران در میشیگان بسته جدید خانه های چشم نهان — homebuying در داکوتای شمالی اقدام با کمی وقفه.

داکوتای شمالی عوامل املاک و مستغلات بودند را تشویق به نگه داشتن خانه های باز و برخی به طور داوطلبانه تصمیم به ارائه تورهای مجازی. در غیر این صورت نه خیلی تغییر کرده است.

از لحاظ تاریخی, داکوتای شمالی بازار مسکن دارای اب و هوای زمان شدید با قطعیت قابل توجه آرام است.

حتی به عنوان بازار مسکن سقوط در سراسر کشور در طول سال 2008 بحران وام مسکن, North Dakota دیدم یکی از کوچکترین قطره قیمت مسکن در کشور است. در مناطق با بزرگتر گذرا هاب بازار مسکن می تواند تمایل به سقوط سخت و ارتجاعی به شدت اما از داکوتای شمالی به ندرت تجربه این نوع از نوسانات.

"ما نمی بینیم این نوسانات بزرگ مانند آنها انجام دهد. ما خیلی ثابت سرمایه گذاری در اینجا" اولسون گفت.

و در حالی که اخراج و furloughs را جاروب داکوتای شمالی در طول همه گیر دولت شده است در امان بدترین بحران بیکاری. با توجه به فدرال رزرو, داده, North Dakota بیکاری به ضرب گلوله به بیش از 9 درصد در سطح ایالت در ماه آوریل از 2% در آستانه همه گیر گسترده پرش که با این وجود می آید و کمتر از میانگین ملی از 14.7%.

اما حتی اگر کشتی است راست, در حال حاضر برخی از کارشناسان هشدار می دهند که بازار مسکن می تواند به کندی واکنش نشان می دهند به بی ثباتی اقتصادی است. "احساس دل و روده من این است که این اثر منفی است که اتفاق می افتد در حال حاضر ما فقط نمی داده و در عین حال گفت:" Prodosh Simlai, یک استاد اقتصاد در دانشگاه داکوتای شمالی است که دارای تخصص در بازارهای مالی و املاک و مستغلات.

ثابت فروش قیمت لنت اعتماد به کارگزاران, اما یک شیب در مجموع تعداد معاملات می تواند اثرات گسترده دولت در اقتصاد است.

با توجه به داده ها از داکوتای شمالی Association of Realtors لیست جدید در فارگو-مورهد منطقه دولت بزرگترین بازار را بیش از 300 listings این سال در مقایسه با سال 2019.

Simlai استدلال می کند که کوچک محلی مانند ضرر و زیان این اضافه کنید تا پس از هر خرید خانه می آید با خود لیست طولانی از "نشت بیش از اثرات": یک معامله به ارمغان می آورد مشتریان جدید به شرکت های در حال حرکت مبلمان رسانه های داخلی و طراحان و پیمانکاران نوسازی و دیگر مجاور کسب و کار.

اگر این همه گیری همچنان از طریق تابستان و پاییز و بیکاری بالا باقی می ماند در داکوتای شمالی کاهش معامله املاک و مستغلات اعداد می تواند در نهایت گرفتن به اقتصاد است.

"آن را مانند یک اثر گلوله برفی" برای دولت اقتصاد Simlai گفت: اما او مطمئن است که حتی اگر همه چیز را به نوبه خود برای بدتر بازار خواهد شد و در نهایت ایجاد ثبات در.

"اگر یکی از درس هایی که به ما آموخته ما از سال 2007 و '08 رکود اقتصادی بزرگ است که بسیار خبر مثبت این است که ما در واقع رفت و برگشت" Simlai گفت. "من مطمئن هستم که بازار مسکن خواهد شد بازگشت به قبل از COVID-19 سطح; من فقط با اعتماد به نفس زمانی که این اتفاق خواهد افتاد."

آدم ویلیس یک گزارش برای امریکا سپاه عضو را می توان در رسید awillis@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن