داکوتای شمالی ایران را به چالش قانونی در برابر کمیسر بیمه نامزد

بیسمارک — داکوتای شمالی حزب جمهوری خواه اعلام کرد آن را به شکل یک چالش قانونی در برابر Travisia مارتین دموکرا

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

بیسمارک — داکوتای شمالی حزب جمهوری خواه اعلام کرد آن را به شکل یک چالش قانونی در برابر Travisia مارتین دموکراتیک-NPL نامزد دولت برای بیمه کمیسر او ادعا می کند مورد نیاز برای نامزدی.

دولت کمیسر بیمه باید یک داکوتای شمالی اقامت برای حداقل پنج سال قبل از انتخابات به موقعیت هر دولت اساسی است. وزیر امور خارجه آل Jaeger یک جمهوری خواه اظهار داشت: در نامه ای به مارتین که او تا به حال دریافت اطلاعات است که او هنوز هم یک ثبت نام رای دهندگان در نوادا و رای داده بودند وجود دارد در سال 2016 انتخابات به معنی او می تواند یک نامزد واجد شرایط.

همانطور که از ژوئن 22, او تا به حال نه دریافت پاسخ از مارتین با توجه به داکوتای شمالی ایران در آزادی مطبوعات.

آن را "به نظر می رسد ممکن است شما را ملاقات مورد نیاز پنج سال اقامت الزامات" Jaeger در نامه خود نوشت. "بنابراین من درخواست شما مربوط به ارائه اطلاعات در مورد وضعیت خود را به عنوان یکی از داکوتای شمالی مورد نیاز برای پنج سال."

مارتین بحث برانگیز این ادعا با استناد به این که او و شوهرش شده است زندگی در داکوتای شمالی پس از 2015. او در حال آماده سازی اسناد و مدارک برای اثبات اقامت او در انطباق با وزیر امور خارجه درخواست گفت: Doree هنری مارتین مدیر کمپین یک ایمیل به در اوایل این ماه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مارتین نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر در مورد داکوتای شمالی ایران را با چالش قانونی که از زمان انتشار.

Jaeger ندارد قدرت به حذف مارتین از نوامبر. 3 رای و گفت: در یک ایمیل که او تنها می تواند انجام این کار اگر مارتین رد کمیسر بیمه دولتی نامزدی و یا اگر او کارگردانی شده توسط یک شخص ثالث دعوی در دادگاه به انجام این کار.

"این غیر قابل قبول است که هر دو یک آینده نگر قانون اساسی دفتر دارنده و داکوتای شمالی دموکراتیک-NPL که پشت او را نشان می دهد چنین اعتنایی آشکار برای داکوتای شمالی اساسی در سراسر این فرایند" حزب رئیس ریک برگ گفت.

خوانندگان می توانند در رسیدن به خبرنگار میشل گریفیث یک گزارش برای امریکا سپاه, عضو, در mgriffith@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب