مجارستان به طور غیر قانونی برگزار پناهندگی متقاضیان ECJ قوانین

توسط: | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 2:08:48 pm "پناهندگی پناهجویان جایگزین وجود دارد از لح

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 2:08:48 pm
Hungary illegally held asylum-seekers, ECJ rules "پناهندگی پناهجویان جایگزین وجود دارد از لحاظ جسمی قطع ارتباط با دنیای خارج و مجبور به زندگی در یک وضعیت انزوا" Pikamae گفت. (DW)

دادگاه عدالت اروپا (ECJ) روز پنجشنبه حکم داد که پناهندگی پناهجویان در مجارستان اردوگاه در نزدیکی صربی مرز برگزار می شد در غیر قانونی بازداشت و تحت قوانین اتحادیه اروپا جانبداری با ماه گذشته را به نظر دادگاه مدافع به طور کلی.

شرایط حاکم در Roszke حمل و نقل منطقه مقدار به محرومیت از آزادی گفت:" دادگاه. "افراد نگران نمی تواند قانونی ترک آن منطقه خود را در هر جهت ندارند."

مورد آورده بود توسط چهار مهاجران از ایران و افغانستان است. خود برنامه های کاربردی پناهندگی رد شد توسط مقامات مجارستانی که استدلال می کرد که پناهندگی پناهجویان وارد شده به طور غیر قانونی از کشور صربستان است که توجه آنها را به عنوان یک کشور امن حمل و نقل. آنها باید درخواست پناهندگی در صربستان.

ادامه مطلب: سیاست پناهندگی اتحادیه اروپا بزرگترین ناکافی' می گوید آلمان Heiko Maas

با این حال صربستان حاضر به آنها را به عقب و گفت: آن را نمی کند به اشتراک گذاری یک توافق با مجارستان در انتقال از افرادی که تا به حال وارد کشور اتحادیه اروپا به طور غیر قانونی. که به طور موثر آنها را در برزخ پس از مقامات مجارستانی حاضر به تجدید نظر در برنامه های خود.

'قطع ارتباط با دنیای خارج'

ECJ مدافع کلی Priit Pikamae ماه گذشته استدلال کرد که با توجه به صربستان امتناع آنها را به آن شد تا مجارستان به سر "این روش به بررسی ماده اولیه خود را درخواست پناهندگی به جای بازگشت آنها به کشور خود را از مبدا."

او همچنین با انتقاد از شرایطی که تحت آن آنها برگزار شد گفت: آن را به مبلغ "غیر قانونی بازداشت" با توجه به "درجه بالایی از محدودیت آزادی حرکت."

ادامه مطلب: برنامه های کاربردی پناهندگی در اتحادیه اروپا کاهش 43 درصد با توجه به محدودیت coronavirus

"پناهندگی پناهجویان جایگزین وجود دارد از لحاظ جسمی قطع ارتباط با دنیای خارج و مجبور به زندگی در یک وضعیت انزوا" Pikamae گفت.

تحت فشار

دولت مجارستان به رهبری نخست وزیر ویکتور اوربان آمده است تحت فشار اروپا بیش از آن درمان کرد.

در طول 2015 مهاجرت بحران اوربن دستور ساخت یک حصار مرزی برای جلوگیری از پناه جویان از ورود از طریق صربستان از طریق به اصطلاح بالکان مسیر.

که در آن سال سازمان دیده بان حقوق بشر توصیف شرایط در Roszke مرز اردوگاه که در آن متقاضیان برگزار می شود به عنوان "کثیف" و "به سر می برند" با بازداشت شدگان "گرسنه و فاقد مراقبت های پزشکی."

بیش از 1 میلیون نامنظم مهاجران وارد شده به اتحادیه اروپا در سال 2015 بسیاری از آنها در حال فرار از جنگ و فقر شدید در خاورمیانه و آفریقا و آسیا است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن