هیچ جایی برای نفرت و نژاد پرستی در جامعه: Satya Nadella

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 8:49:07 am وجود دارد هیچ جایی برای نفرت و نژاد

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 8:49:07 am
No place for hate, racism in society: Satya Nadella وجود دارد هیچ جایی برای نفرت و نژادپرستی در جامعه مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا گفته است که همدلی و درک مشترک هستند اما بیشتر باید انجام شود. (عکس)

وجود دارد هیچ جایی برای نفرت و نژادپرستی در جامعه مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا گفته است که همدلی و درک مشترک هستند اما بیشتر باید انجام شود.

نادلا که سخنان آمده در پی وادار سازد مرگ جورج فلوید 46 ساله آفریقایی-آمریکایی ها که دوخته به زمین در مینیاپولیس در مارس 25 توسط یک افسر پلیس که در kneeled در گردن او به او gasped به نفس.

"وجود دارد هیچ جایی برای نفرت و نژاد پرستی در جامعه ما است. همدلی و درک مشترک هستند اما ما باید کارهای بیشتری انجام دهید" نادلا گفت: در یک توییت در روز دوشنبه.

"من ایستاده, با, بزرگ سیاه و آفریقایی جامعه هستند و ما متعهد به ساخت و ساز در این کار در شرکت ما و در جوامع ما" نادلا گفت.

یک روز پیش مدیر عامل گوگل Sunder پیچای ابراز همبستگی با آفریقایی-آمریکایی جامعه است.

"امروز ما در گوگل و یوتیوب صفحات ما به اشتراک گذاری پشتیبانی ما برای برابری نژادی در همبستگی با جامعه سیاه و سفید و در حافظه جورج فلوید Breonna تیلور Ahmaud Arbery و دیگران که اصلا صدا" پیچای در توییتر نوشت در روز یکشنبه.

"برای کسانی که احساس غم و اندوه و خشم و غم و اندوه & ترس شما تنها نیستید" پیچای گفته های یک تصویر از گوگل جستجو صفحه اصلی که گفت: "ما موضع خود را در حمایت از برابری نژادی و تمام کسانی که جستجو برای آن."

نادلا مایکروسافت همچنین گفت که آنها خواهد شد با استفاده از این پلت فرم برای تقویت صدای از سیاه و آفریقایی جامعه در این شرکت است.

تظاهرات خشونت آمیز را فرا گرفته و حداقل 140 شهر در سراسر ایالات متحده در روزهای پس از مرگ فلوید.

سفید افسر پلیس اخراج شده و روز جمعه بازداشت شد و به اتهام سوم-قتل عمد و قتل نفس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب