NFL تشریح پروتکل برای بازگشایی تیم امکانات

نیویورک — NFL معیارهای مشخص شده در چهار شنبه, مه 6 برای تیم به آغاز بازگشایی امکانات حرفه ای ورزشی, لیگ های س

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

نیویورک — NFL معیارهای مشخص شده در چهار شنبه, مه 6 برای تیم به آغاز بازگشایی امکانات حرفه ای ورزشی, لیگ های سراسر شمال امریکا حرکت به راه خود را از طریق شیوع کروناویروس.

NFL گفت: فاز اول شامل بازگشت تدریجی کارکنان به امکانات شروع به 50 درصد از عدم پخش کارکنان در حالی که حفظ غربالگری و اجتماعی مناسب فاصله روش.

"ما اختصاص داده شده تلاش قابل توجهی در هفته های اخیر به توسعه یک مجموعه ای از پروتکل ها برای بازگشایی باشگاه امکانات" NFL کمیسر راجر Goodell گفت: در یک یادداشت به دست آمده توسط رادیو فردا.

"باشگاه باید مراحل را به این پروتکل در محل توسط جمعه, مارس 15 در پیش بینی بودن توصیه می شود زمانی که امکانات باشگاه را به طور رسمی بازگشایی شده است."

همه کارکنان است که بازگشت به امکانات مورد نیاز خواهد بود به انجام "COVID-19 ایمنی و بهداشت آموزش" و همه تیم ها باید در محل قرار داده است "عفونت تیم پاسخ" و "کنترل عفونت افسر" در زیر دستورالعمل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

لیگ گفت: پروتکل تشکیل شد و پس از مشاوره با یک پانل که شامل کارشناسان بیماری های عفونی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به عنوان به خوبی به عنوان بازیکنان NFL انجمن (NFLPA) مدیر پزشکی.

"ما به طور جدی کار بر روی مرحله بعدی بازگشایی خواهد شد که شامل هر دو تعداد بیشتری از کارکنان و بازیکنان نیز گفت:" Goodell.

"ما به طور جدی با NFLPA در پروتکل های که اعمال می شود به بازیکن دسترسی به امکانات و انتظار می رود به آن پروتکل توسعه یافته نسبتا به زودی."

قوانین ایالتی و محلی نیز عامل به جدول زمانی برای بازگشایی امکانات باشگاه با برخی از ایالات آمریکا بازگشایی.

خبر می آید به عنوان NBA انتظار می رود که اجازه می دهد تا به شدت محدود روش برای تیم در اوایل روز شنبه در حالی که نسکار است مجموعه ای برای از سرگیری مسابقات بدون طرفداران در اواخر این ماه.

در حالی که تدریجی بازگشایی NFL امکانات خواهد بود بعید است که شبیه به یک حق رای دادن در نوسان کامل این حرکت را یک گام مهم برای لیگ آن را به عنوان امید به لگد کردن آن فصل به طور منظم در زمان.

NFL 2020 فصل برنامه ریزی شده است برای شروع در سپتامبر. 10, با یک تخته سنگ از بازی اعلام می شود روز پنج شنبه هفته پس از آن سالانه پیش نویس چرخد و به یک "مجازی" فرمت با بازیکنان و پرسنل در پشت درهای بسته.

در اوایل این هفته لیگ اوراق فصل به طور منظم بازی در لندن و مکزیکو سیتی با استناد به نگرانی های بیش از COVID-19 بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن