UND پردیس در 'شوک' پس از به تازگی بازنشسته کشيش تام DiLorenzo کشته شده در کارولینای جنوبی سرقت

DiLorenzo بود با همسرش سوزان Austin, کالج چارلستون جدید منصوب کشيش در حدود ساعت 6:15 صبح وقتی که دو مرد مسلح ب

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

DiLorenzo بود با همسرش سوزان Austin, کالج چارلستون جدید منصوب کشيش در حدود ساعت 6:15 صبح وقتی که دو مرد مسلح با تفنگ خواستار پول از زن و شوهر در مرکز شهر چارلستون است.

DiLorenzo به ضرب گلوله کشته شد و در سرقت تلاش گرفته شده بود به یک بیمارستان محلی که در آن او با توجه به یک گزارش پلیس. Austin نبود مجروح شدند.

تحقیقات در حال انجام است. بازداشت شده بود اعلام کرد که از بعد از ظهر جمعه.

این خبر که به شکست حدود ظهر جمعه فرستاده تکان طریق UND و بیشتر Grand Forks جامعه است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

DiLorenzo, 63 بازنشسته به عنوان شهردار از UND در تاریخ 1 ژوئن پس از داشتن شده است در دانشگاه به مدت هفت سال.

"او مراقبت عمیقا در مورد UND" دبی ستررس موقت کشيش در UND گفت. "او ما را تشویق به فکر می کنم متفاوت به جلو نگاه کنید و تصور بهتر از دانشگاه. او متعهد به حقوق صاحبان سهام و استخدام بسیاری از زنان به رهبری."

ستررس گفت DiLorenzo را "ماجراجویی جدید بود که به طور ناگهانی به پایان رسید."

"این سخت است برای قرار دادن به کلمات غم و اندوه به خصوص در جهان ما در امروز زندگی می کنند," او گفت:. "او خواهد شد از دست رفته است. تصور او بر UND احساس می شود و ما همچنان به فکر می کنم رو به جلو است."

Gracie لیان سابق دانشجویی رئیس جمهور گفت که او در یک حالت شوک جمعه پس از شنیدن این خبر.

"او همیشه خیلی گرم و استقبال و آماده برای گوش دادن به دانشجویی صدای که من فکر می کنم خیلی مهم است" لیان گفت: صحبت از وقت خود را در تعامل با DiLorenzo. "او واقعا نمی مراقبت مورد نظر در همه چیز."

لیان گفت: او به خصوص تحت تاثیر قرار با DiLorenzo رهبری در طول COVID-19 همه گیر او به عنوان بسته بندی تا آخر ماه در UND. او گفت که او بود که همیشه رسیدن به رهبران دانشجویی به اطمینان حاصل شود آنها راحت با این برنامه.

"تام مشغول به کار خستگی ناپذیر برای کمک به بهتر UND" متی Ternus UND بدن دانش آموز جمهور گفت: هرالد.

او گفت: DiLorenzo بود "همیشه یک فرد مراقبت" بود که "آماده برای گوش دادن."

"تام بود بنده رهبر در طول زمان خود را در UND" او گفت:.

DiLorenzo خدمت تحت رئیس جمهور رابرت کلی و مارک کندی در طول زمان خود را در UND. او نیز در خدمت تحت موقت رئیس جمهور اد Schafer و جاشوا Wynne.

او وارد UND در سال 2013 کرده و برای پیشبرد و طرح منجر به افزایش دانش آموز در حفظ و نگهداری و بهبود نرخ فارغ التحصیلی. او یک شکل مرکزی در توسعه UND برنامه استراتژیک.

زمانی که بازنشستگی خود را در ماه فوریه اعلام شد او زمان برای کار خود را با UND بودجه و دانش از دانشگاه.

"با خود را برتر از انسان اخلاق کار تام به قلب و روح خود را به دانشگاه تا زمان آخرین روز در UND" گفت: UND رئیس جمهور اندرو Armacost که بر عهده رئیس جمهور ایران در ماه ژوئن. "او به رهبری دانشگاه در پاسخ به این COVID-19 بیماری همه گیر. او در آغاز برنامه است که تقویت روابط بین UND و چنگال بزرگ جامعه است. و به منظور بهبود تجربه آموزشی برای UND دانش آموزان او به اجرا در برنامه هایی که منجر به بهتر فارغ التحصیلی و نرخ احتباس. تام بود که تمام شد از او پرسید: و پس از آن بیشتر. این نوع از شخص او بود."

واکنش

داکوتای شمالی دانشگاه سیستم صدراعظم علامت Hagerott گفت DiLorenzo کشته شد در یک "عمل خشونت بی معنی." او گفت: DiLorenzo شد کلید رهبر در UND.

"او یک منبع پایداری برای UND" او گفت:. "او همچنین یک فکری رهبر در داکوتای شمالی او به عنوان پیشگام برنامه های جدید در رباتیک سایبر علم و دیجیتال تجزیه و تحلیل ترافیک."

Hagerott ملاقات DiLorenzo زمانی که Hagerott بود خدمت در نیروی دریایی ایالات متحده آکادمی سایبر مرکز و گفت: DiLorenzo اولین دانشگاهی رهبر که او را تشویق به بازگشت به داکوتای شمالی به خدمت در سیستم دانشگاه.

Grand Forks شهردار براندون Bochenski گفت: اخبار DiLorenzo مرگ "به عنوان یک شوک بزرگ برای جامعه ما است." Bochenski گفت که او و همسرش جنی در حال دعا برای DiLorenzo خانواده و دوستان "را به عنوان به خوبی به عنوان بسیاری از در گرند فرک که خوش شانس بودند که او را شناخته."

"از آنجا که دکتر DiLorenzo تعهد و اوراق قرضه او ایجاد مسیر هموار شده است به صورت روشن و آینده ای مرفه در محوطه دانشگاه و با UND را همکاران" Bochenski گفت. "جامعه ما نمی تواند بیشتر شده است خوشا به حال چنین یک مدافع قوی و رهبر است."

Grand Forks, شهرستان, مدیر, تاد Feland گفت که او تا به حال "عزت و افتخار" برای همکاری نزدیک با DiLorenzo در یک تعداد انگشت شماری از پروژه های استراتژیک "که در حال حاضر نشانه از چنگال بزرگ شهر و عبا رابطه است."

Feland با اشاره به برنامه های کارورزی بین شهر و دانشگاه پژوهش مشارکت Coulee به کلمبیا زیرساخت های پروژه و خیابان اصلی GF چالش به عنوان نمونه هایی از این پروژه ها. این پروژه امر اتفاق نمی افتاد بدون DiLorenzo را "اخلاق کار بیشتری-نگرش خوب و توانایی به کار به طور موثر با جامعه ذینفعان" Feland گفت.

"او یک نیروی محرکه در این جامعه و این خبر لطمه می زند و در یک سطح شخصی" Feland گفت.

در بیانیه ای, کالج چارلستون رئیس جمهور اندرو هسو گفت DiLorenzo و همسرش نقل مکان کرده بود به چارلستون تنها چند هفته پیش.

"تام جشن گرفته شد نه تنها خود را برای سبک رهبری مشارکتی بلکه اعتقاد خود را در یادگیری تجربی و چگونه این شهر از چنگال بزرگ در خدمت به عنوان یک فرمت از UND کلاس درس" هسو نوشت. "با توجه تام را دیده تشابه که پویا در اینجا در چارلستون به عنوان به خوبی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب