جدید ND فرماندار اقامت را ببینید تا $250K در بهبود

مرکز مدیریت مدیر جان بویل گفت: نمایندگان مجلس در روش قانونی و ترتیبات کمیته هفته گذشته در مورد پیشرفت خواهد کر

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399

مرکز مدیریت مدیر جان بویل گفت: نمایندگان مجلس در روش قانونی و ترتیبات کمیته هفته گذشته در مورد پیشرفت خواهد کرد که شامل نصب یک تجاری سیستم تهویه و جذب صدا آکوستیک پانل.

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم و اولین بانوی کاترین بورگوم moved به 13,700 فوت مربع خانه در مارس سال 2018 است. قوه مقننه ایالتی تصویب شده در سال 2015 استفاده از 4 میلیون دلار از special منابع مالی تولید از طریق نفت و گاز حق امتیاز و نزدیک 900,000 کمک های مالی خصوصی برای ساخت خانه.

کاپیتول زمینه برنامه ریزی کمیسیون تکراری $250,000 تخصیص بودجه است که آن را می توانید انتخاب کنید به صرف در هر پروژه بسته به زمینه. این کمیسیون که به ریاست سرهنگ فرماندار تگزاس برنت سانفورد و شامل چهار قانون گذاران و چهار بورگوم انتصاب آرا تایید شده با استفاده از این بودجه برای ارتقاء به فرمانداری محل اقامت. بودجه برای بهبود همچنین آمده از نفت و گاز امتیاز و نه مالیات دهندگان دلار است.

آکوستیک پانل های نصب شده بر روی دیوار و سقف از یک اتاق استفاده می شود برای سرگرم کردن مهمانان را در مورد هزینه $70,000 اگر قرارداد یا در حدود $40,000 اگر دولت برای مدیریت امکانات در این پروژه است. بویل گفت: کارکنان خود را به احتمال زیاد خواهد شد در این پروژه است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پانل های مورد نیاز به دلیل سر و صدا منعکس کردن سطوح سخت در اتاق ساخت آن را سخت به شنیدن بویل گفت: کمیته. او افزود که قانونگذاران به ارمغان آورد تا موضوع را با او پس از حضور در یک گردهمایی در محل اقامت.

"اگر 100 نفر در آن اتاق و همه صحبت های شما نمی توانید هر چیزی درک که کسی گفت:" بویل گفت.

بی سیم برای تلفن های موبایل سیستم نصب شده بود در همان اتاق در اوایل این سال در هزینه در حدود $7,000, او گفت:.

برخی از وجوه نیز استفاده می شود به خرید و نصب ماشین ظرفشویی تجاری مواد غذایی-گرم شدن فر تجاری غرق و فولاد ضد زنگ جداول در خانه را به طبقه پایین آشپزخانه است که گاهی اوقات استفاده می شود برای آماده سازی مقادیر زیادی از مواد غذایی برای مهمانان. اولین خانواده جداگانه خصوصی آشپزخانه طبقه بالا بویل گفت.

John Boyle, state facility management director, talks on 5-29-2018 about the features in the 1,500 square-ft. public reception space inside the east entrance to the new North Dakota Governor's Residence located on the state Capitol grounds in Bismarck. The room, with a 22-foot tall ceiling, was designed with the look of the Capitol's Memorial Hall in mind. The stair case in the background leads to the private residence. Mike McCleary / Bismarck Tribune

جان بویل, دولت, تسهیلات, مدیریت, مدیر, مذاکرات در 5-29-2018 در مورد ویژگی های در 1500 متر مربع-ft. پذیرش عمومی فضای داخل شرق ورودی جدید داکوتای شمالی فرماندار محل اقامت واقع در دولت غیرقانونی در بیسمارک. اتاق با یک 22-پا بلند سقف طراحی شده بود و با نگاه از کنگره یادبود سالن در ذهن است. مورد پله در این زمینه منجر به اقامت خصوصی. مایک McCleary / بیسمارک تریبون


هزینه از سیستم تهویه و همراه با هوای مکانیکی واحد است که هنوز مشخص نشده است اما تنها در حدود $110,000 از کمیسیون تصویب بودجه باقی مانده بویل گفت. یک هزینه اولیه برآورد در آمد بالاتر از بودجه در دسترس بنابراین یک معمار است که کار را به جلو پایین تر برآورد او اضافه شده است.

سیستم تهویه و مکانیکی واحد خواهد جبران این موضوع از بوی غذای از طبقه پایین آشپزخانه نفوذ از طریق منطقه عمومی محل اقامت. بویل گفت: در حال حاضر محدوده هود ناکافی است در زدودن بو و دود از خانه است.

اگر باقی مانده بودجه کافی نیست, ثابت بویل گفت: کارکنان خود را سعی خواهد کرد برای پیدا کردن پول به اندازه کافی برای تکمیل پروژه تهویه سال آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن