جدید گاومیش کوهان دار امریکایی دستیار مربی بسکتبال تا به حال هیچ مشکل گرفتن کار با وجود هرگز از دیدن مدرسه شهرستان

ارسی استخدام شد و به عنوان یک گاومیش کوهان دار امریکایی بسکتبال مردان دستیار مربی در اوایل این ماه در نظر گرفت

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

ارسی استخدام شد و به عنوان یک گاومیش کوهان دار امریکایی بسکتبال مردان دستیار مربی در اوایل این ماه در نظر گرفتن موقعیت چشم نهان. همان می رود برای جاشوا جونز, Western Illinois دستیار که پذیرش یک موقعیت مشابه با NDSU در مارس 1 با وجود داشتن هرگز چهره به چهره مصاحبه با NDSU سر مربی دیو Richman.

این COVID-19 انجام گرفته است روش سنتی استخدام مربیان و پیچیده آن را به سطح های مختلف.

"شما کسانی که اتصال شما با تکیه بر" Richman گفت.

در مورد جونز آن را از طریق سابق Western Illinois سر مربی بیلی رایت که کارکنان از جمله جونز اجازه رفتن پس از این فصل است. ریچمن و رایت هستند. آن را از طریق گاومیش کوهان دار امریکایی دستیار Kyan قهوه ای, است که شناخته شده جونز در حالی که برای.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

جونز در اصل استخدام از طریق تلفن.

این یک روند متفاوت از زمانی که Richman استخدام بگو سابق گاومیش کوهان دار امریکایی دستیار خواهد Veasley. در آن صورت نه تنها Veasely ایجاد یک پردیس بازدید به NDSU اما Richman سفر به حالت عادی بد., و صرف یک روز با Veasely و همسر خود را زمانی که او یک دستیار مربی در ایالت ایلینوی.

جونز دستیار در غرب ایلینوی برای چهار فصل سال پس از او تا به حال شده است به NDSU هر یک از کسانی که سال ها با Leathernecks. آن را متفاوت برای ارسی که سر مربی در Des Moines, منطقه, جامعه, دانشگاه, در انکنی, Iowa.

ارسی برای اولین بار چشم در فارگو بود آخر هفته گذشته هنگامی که او سوار به فارگو با همسر خود Analeigh و سه پسر: Tandon, 9, Tayson, 4 و Tru 2. Analeigh شده است کار از خانه برای شرکت در پورتلند سنگ., برای آخرین بار هفت سال پس از او محل انعطاف پذیر است.

"این باعث می شود برای آسان تر انتقال" جاش گفت.

او گفت: نبود یک عامل عمده شده به NDSU یا فارگو قبل از پذیرش این سمت است. او شناخته شده Richman برای چندین سال از طریق مربیگری محافل به احتمال زیاد در تابستان ورزشگاه سراغ بازیکنان. او و قهوه ای هستند.

"وجود دارد یک سطح راحتی وجود دارد" ارسی گفت. "آنها می دانستند که من یک جا برای آنچه که آنها به دنبال به جا به کارکنان است."

او گفت: Richman نام او را در زمان درخواست در مورد تاریخ و کالج بازیکنان معمولا در مورد استخدام.

"من کشیده شد به این فرصت را به ایالتی داکوتای شمالی شماره 1 از آنجا که از دیو و نوع شخص او است و موفقیت او را به حال" ارسی گفت. "و شماره 2 این موفقیت شده است که پایدار وجود دارد نه تنها در بسکتبال بلکه در سراسر هیئت مدیره در دو و میدانی. من هیجان زده بود برای پیوستن به یک گروه ورزشی است که در عمل در سطح بالا."

NDSU واجد شرایط برای NCAA بسکتبال مردان مسابقات چهار بار از سال 2009 با Richman بودن یا سر مربی یا دستیار برای هر چهار اجلاس لیگ مسابقات عنوان.

وجود خواهد داشت یک کمبود بچه ها با گاومیش کوهان دار امریکایی کارکنان. ریچمن و همسرش استفانی باید چهار دختر و همسرش سوزان دارای دو دختر و یک پسر و جونز و همسرش, اشلی, دارای یک فرزند.

"این همیشه خوب است که قادر به پیوستن به کارکنان که در آن همه نوع در همان محل در زندگی" جاش ارسی گفت. "این واقعا خانواده خوب-مانند جا و جو و ما هیجان زده در مورد آن است."

ارسی و جونز جای Veasley که در زمان یک موقعیت دستیار در دانشگاه ایلینوی در شیکاگو و Jayden اولسون که استعفا برای تبدیل شدن به مدیر ورزشی در کالج در ویللیستن دولتی (N. D.). آن به پایان رسید یک اجرا از چهار سال متوالی بدون گردش مالی برای گاومیش کوهان دار امریکایی بسکتبال کارکنان.

زمانی که Veasley چپ در مارس Richman گفت که "یک شات به ما بچه ها."

"چه شما سعی می کنید برای توضیح به آنها این است که ما استثنا و نه هنجار" Richman گفت: از کارمندان. "اغلب کارکنان تغییرات هر ماه و گاهی هر سال است. آن را سالم بود که ما تداوم در جایی که ما در اما آن را فقط به عنوان سالم به خون جدید و انرژی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن