تماشا کنید: پلیس صفوف منظم برای کاهش Grand Forks افسر

اجرای قانون و دیگر اولین پاسخ دهندگان شرکت کردند و در صفوف منظم همراه کلمبیا جاده سه شنبه شب به افتخار یک چنگا

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

اجرای قانون و دیگر اولین پاسخ دهندگان شرکت کردند و در صفوف منظم همراه کلمبیا جاده سه شنبه شب به افتخار یک چنگال بزرگ افسر پلیس که روز پس از یک تماس در یک چنگال بزرگ ساختمان آپارتمان.

افسر مرگ دوم مربوط به این حادثه که همچنین در زمان زندگی یک زن است که در این آپارتمان را در زمان. آن آغاز شده و حدود 2:30 p. m. به عنوان یک روال سرویس اخراج مقالات در محل اقامت از سلمه Q. Pendleton, 41 به گفته سرهنگ دریک Zimmel سخنگوی چنگال بزرگ اداره پلیس. آن را به سرعت افزایش یافت به تیراندازی آغاز شده توسط پندلتون با توجه به Zimmel.

این اولین line-of-duty مرگ در گرند فرک از سال 1966.

افسر نام منتشر نشده انتظار خانواده اطلاع رسانی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پس از یک شب زنده داری در Altru بیمارستان چهارشنبه شب برای اولین بار پاسخ اکثریت آنها در اجرای قانون برگزار صفوف به افتخار افسر.

هواپیماهای بدون سرنشین فیلم از صفوف منظم ارائه شده توسط رایلی Menke.

Police officers and other first responders participate in a processional along Columbia Road for a Grand Forks police officer who was killed in the line of duty on Wednesday, May 27. (Sydney Mook / Grand Forks Herald)

افسران پلیس و دیگر اولین پاسخ دهندگان شرکت در صفوف منظم همراه کلمبیا جاده برای یک چنگال بزرگ افسر پلیس که کشته شد در حین انجام وظیفه در چهارشنبه مارس 27. (سیدنی Mook / چنگال بزرگ هرالد)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب