ND دانش آموزان هدیه پیراهن آنها طراحی شده برای کارگران خط مقدم

DICKINSON, N. D. — اگر شما کسی را دیدم در دیکینسون پوشیدن خاکستری "قوی تر با هم" تی شرت و فکر از کجا آمده است

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

DICKINSON, N. D. — اگر شما کسی را دیدم در دیکینسون پوشیدن خاکستری "قوی تر با هم" تی شرت و فکر از کجا آمده است, نگه داشتن خواندن. اگر شما مانند شنیدن در مورد راه هایی که دانش آموزان ما را به جامعه خود, نگه داشتن خواندن. اگر شما مانند دیدن کارگران خط مقدم شناخته شود و برای این مهم خدمات در حال ارائه در طول همه گیر نگه داشتن خواندن.

6 دانش آموزان پايه کاترین Mavity را در کلاس درس brainstormed راه برای نشان دادن قدردانی خود را به کارگران خط مقدم که COVID-19 pandemic اول آغاز شد و آمد تا با ایده برای هدیه کارگران T-پیراهن آنها طراحی شده است.

دانش آموزان پرستون Hanson, Hailey ناظر, Schayla هانسن و Ellesen Laumb ارائه طرح های تی شرت.

"ما فقط می خواستم به انجام کاری خوب برای جامعه و مطمئن شوید که کارگران خط مقدم می دانیم که ما در حال حمایت از آنها و ما ببینیم که چه چیزی آنها انجام می دهند. آن را فقط به مطمئن شوید که آنها می دانند که ما آنها را به فکر و ما قدردانی از همه که آنها برای ما انجام می دهید" گفت: Ellesen.

مدرسه هیات علمی و کارکنان رای دادند در یک طرح برنده. هانسون طراحی کرده است که واژه "قوی تر با هم" و هلن کلر نقل قول در پشت انتخاب شد. بعد Mavity تماس, آرم, سحر و جادو که توافق برای چاپ روی تی شرت. برای هر دو T-پیراهن خریداری یک تی شرت ساخته شده بود برای خط مقدم کارگر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

معلمان و کارکنان و دانش آموزان و اعضای جامعه خریداری شده و در مجموع 97 كم دادن دانش آموزان 50 T-پیراهن برای ارائه به کارگران خط مقدم در دیکینسون.

از دانش آموزان تا به حال ساخته شده یک لیست از افرادی که می خواست به یک پیراهن برای: کارکنان در چی سنت Alexius, پلیس, مواد غذایی و ایستگاه گاز کارمندان و کارگران پستی بهداشت کارگران رستورانی کارکنان و سرایداران.

پنج شنبه, مارس 19 دانش آموزان ملاقات در چی سنت Alexius به تحویل تی شرت به کارکنان و سپس راه خود را به کسب و کارهای دیگر در سراسر شهر به انجام همان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب