ND مقامات انتصاب جدید Oberon اعضای هیئت مدیره مدرسه پس از 4 حالت تعلیق در آمد بیش از اتهامات جنایی

قرار ملاقات دوباره به Oberon مدرسه منطقه یک حد نصاب از سه نفر اعضای هیئت مدیره به انجام مورد نیاز کسب و کار من

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

قرار ملاقات دوباره به Oberon مدرسه منطقه یک حد نصاب از سه نفر اعضای هیئت مدیره به انجام مورد نیاز کسب و کار منطقه از 55 دانش آموزان است. این هفت عضو هیأت دولت این مسئولیت را به قرار ملاقات پس از تعلیق.

به همین دلیل هیئت مدیره تردید بود که یکی از این انتصاب تا به حال سابقه کیفری و دیگر بوده است به جرم رانندگی تحت تاثیر.

در بالا از آن, بنسون, شهرستان, سرپرست مدارس لوسیا جاکوبسن که مسئول نظارت بر این منطقه گفت: هیئت مدیره این دو نیز مربوط است و خود را ملاقات خواهد فقط ادامه "هتفیلد در مقابل McCoys" مبارزه است که احاطه منطقه برای سال.

جاکوبسن گفت: منطقه خواهد بود "در همان ظرف غذا" اگر دو منصوب شدند. او امیدوار بود آنها می تواند پیدا کردن کسی بود که در "دو اردوگاه."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما دولت سرپرست مدارس کیرستن Baesler که خودش دستگیر شد این زمستان گذشته در اتهامات DUI وجود دارد گفت: یک حس فوریت را با آنچه در ظاهر به پنج روز از پنجره یکشنبه هنگامی که به حالت تعلیق در بورگوم چهار و که هیچ کس دیگری تا به حال اعمال شده است.

Baelser گفت: به نظر می رسد که حتی اگر هیئت مدیره تا به حال چند روز بیشتر یا تاخیر در این تصمیم بود که بعید است وجود دارد خواهد بود هر نامزد جدید رویه در این زمان. "من هم آرزو می کنم که ما تا به حال یک زمینه گسترده تر از نامزدها" او گفت:.

هیئت دولت وکیل دستیار دادستان کل چچنی هیکس است که به ارمغان آورد تا سوابق کیفری از دو انتصاب.

او گفت که این محکومیت از سال پیش, اما او می خواست به آنها اشاره می شود.

Sharon A. Mudgett یکی از این انتصاب بود DUI در سال 2001 در حالی که او پسر در قانون Matthew L. فریزن, 36, دیگر منصوب کرده است یک رکورد قدمت از سال 2004 از طریق 2008 که درگیر جزئی نوشیدن اتهامات مرتبط با اما پس از آن جدی تر محکومیت رفتار آشوبگرانه در سال 2008 زمانی که او در خدمت 30 روز در زندان و ساده حمله به یک تادیبی افسر همان سال که فرود آمد و او یکی دیگر از 60 روز در سلول است.

هیکس خواسته هیئت مدیره در نظر گرفتن زمانی که آنها فکر Mudgett و فریزن در نظر گرفته شود ممکن بازسازی و اگر دو نفر واجد شرایط برای انجام این کار است.

عضو هیئت مدیره جف Fastnacht از مندن گفت که او امیدوار بود و دعا کرد که دو عضو جدید را چه شد بهترین برای دانش آموزان و "را کنار گذاشته هتفیلد در مقابل مککوی" ذهنیت است.

Fastnacht گفت: حتی اگر آنها منتظر او و دیگر اعضای هیئت مدیره هنوز "نمی دانم مردم" آنها خواهد بود انتصاب.

به تصویب هیئت مدیره انتصاب در 7-0 رای دادن. جدید سه عضو هیئت مدیره که همچنین شامل شهرستان کمیسر دوریس Griffen تا 60 روز به نام دو عضو جدید به هیئت مدیره و سپس Mudgett و فریزن ملزم به مرحله هیکس گفت. بعدی هیئت مدیره جدید خواهد شد و سپس انتصاب دو عضو هیکس گفت: این می تواند شامل دو دولت انتصاب.

در ضمن به حالت تعلیق اعضای هیئت مدیره در انتظار جلسات دادگاه. یکی از معلق اعضا نیز به دنبال نتايج هفته آینده انتخابات است. هیکس گفت: کارولین نلسون است که به دنبال یک نقطه در هیئت مدیره اگر چه هیکس گفت: حتی اگر دوباره انتخاب نلسون هنوز هم می تواند تحت سیستم تعلیق. دیگر عضو هیئت مدیره رو انتخاب مجدد کارن پترسون تصمیم به اجرای دوباره.

چهار حالت تعلیق در اعضای چهره اتهامات بعد از پلیس می گویند آنها سوء استفاده 150.000 دلار در بودجه مدرسه.

چهار نیز از جمله کوری Ploium و یعقوب Hegland شد متهم پس از بررسی توسط دولت اداره تحقیقات جنایی.

معلق اعضای هیئت مدیره از متهم خواسته با استفاده از بودجه مدرسه به استخدام قربانی بازمانده the Voice, LLC فروش شرکت که فاقد اعتبار برای انجام ممیزی و نبود در ایستاده خوب با داکوتای شمالی وزیر امور خارجه ، رئیس شرکت بود Ploium دوستان با توجه به اسناد دادگاه.

Ploium قبلا یک معلم در Oberon یک شهر 100 حدود 25 مایلی جنوب غربی Devils Lake اما او استعفا داد و پنج سال پیش و پس از او به اتهام داشتن رابطه با یک دانش آموز.

چهار اعضای هیئت مدیره صورت چندین اتهام در بنسون شهرستان دادگاه منطقه از جمله استفاده نادرست از عهده اموال و دادن اطلاعات نادرست به اجرای قانون و عدم افشای تضاد منافع.

دولت حسابرس جاش Gallion درخواست شده است برای انجام یک ممیزی در Oberon منطقه مدرسه.

خبرنگار جرمی Turley کمک به این گزارش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب