مینه سوتا DNR تکرار پیام: ماهی بازکن نزدیک به خانه

وزارت منابع طبیعی مینه سوتا مقامات روز چهارشنبه تکرار آنچه که تبدیل به سرود آنها در هفته های اخیر در طول COVI

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

وزارت منابع طبیعی مینه سوتا مقامات روز چهارشنبه تکرار آنچه که تبدیل به سرود آنها در هفته های اخیر در طول COVID-19 pandemic: خارج و تمدد اعصاب از جمله ماهیگیری شنبه در ایالت انواع مختلف اردک ماهی, درب بازکن, اما سفر نیست و دور آن را انجام دهد.

"ما نیاز به Minnesotans به ماهی نزدیک به خانه گفت:" DNR کمیسر سارا Strommen. "این است که زمان برای سفر در مسافت های طولانی به ماهی پس از سفر می تواند گسترش COVID-19 ویروس به خصوص برای جوامع روستایی است که ممکن است بیشتر ویروس-جمعیت های آسیب پذیر."

DNR کردم کمی خاص تر این زمان گفته ماهیگیری نزدیک به خانه به معنی هیچ یک شبه باقی می ماند آوردن تمام منابع خود را, بنابراین شما لازم نیست که برای متوقف کردن و رفتن دورتر از یک مخزن گاز شما را رفت و برگشت. مقامات دولتی همچنین گفت: مردم باید ماهی تنها با افراد خانواده خود و برای حفظ فاصله ایمن از دیگران در قایق فرود و اسکله.

Strommen پیشنهاد جدید پیدا کردن کمتر-محبوب out-of-the-way مکان برای ماهی نزدیک به خانه, شاید برای گونه دیگر از انواع مختلف اردک ماهی. اگر یک قایق فرود شلوغ به نظر می رسد باید یک پشتیبان انتخاب دوم.

در حالی که همه یک شبه اردو هستند بسته شامل غرفه ها و متل ها باز هستند. اما Strommen گفت: یک شب سفر برای ماهیگیری نیست پس روح از دولت stay-at-home دستورالعمل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ماهیگیری مجوز می تواند خریداری آنلاین در dnr.دولت است.mn.ما/مجوز/ماهیگیری/ یا تماس بگیرید (888) 665-4236.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب