Eatbeat: تبس به بازگشت در تابستان آینده

خورشید داغ بود اما وجود دارد یک نمایشگاه نسیم وقتی که من متوقف شده توسط old-fashioned, بشکه, مانند رانندگی در

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399

خورشید داغ بود اما وجود دارد یک نمایشگاه نسیم وقتی که من متوقف شده توسط old-fashioned, بشکه, مانند رانندگی در شمال پنجم خیابان یک بعد از ظهر در هفته های گذشته است.

در زمان عادی که بشکه بشکه خواهد بود نورد در ماه جولای. مردم خواهد بود نشستن در سایه درخت نوشیدن لیموناد. این امر می تواند مقصد برای مردم که برای آمدن به بازدید از چنگال بزرگ در تابستان. از آن خواهد شد به طور منظم outdoorsy زمان ناهار برای بسیاری از. Suppertime برای برخی از. کروز توقف برای اطلاعات بیشتر.

به جای آن بسته است. و تابستان به نظر نمی رسد همان بدون آن در عمل. هنوز صاحبان در حال حاضر می گویند که بشکه بشکه خواهد بود. و بهتر است. لورا و بکی هانسون و برادر خود ریک هانسون را دیدن به آن است. این تابستان آنها در حال ساخت بیشتر از زمان پایین ناشی از کوروناویروس. آنها می گویند که آنها در حال ساخت تعمیرات در بشکه بشکه در ماه اوت است.

"این قطعا باز در تابستان آینده گفت:" لورا هانسون.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این تابستان آنها شامل "تبس مواد غذایی" در پنج شنبه ها در northside کافه که آنها در 3450 دروازه درایو. این بدان معناست که Joes درهم و برهم, حلقه های پیاز و استیک ساندویچ.

اوه بله و با طعم کولا.

تبس به خوبی شناخته شده در گرند فرک آغاز شد که تنها یکی از کوچک keg – به نام هر بشکه رسید. این یکی از یک رشته از دو داستان ریشه آبجو بشکه در سراسر غرب میانه بالا. آنها متعلق به اواخر ویلیام "هری" Muzzy و همسرش مارتا از کروکستون.

در دهه 1930 بار دوران سختی بود اما نکات خوب بودند. زمان 1940s نورد دور بشکه محو شد. یکی از Wadena, Minn., منتقل شد به چنگال بزرگ. زمانی که دوم نورد در ساکنان خواستار آغاز شده محل در 901 N. پنجم St., تبس.

از طریق سال, مردم در حال بازگشت به ساری سفر کرده اند تبس. آن است که معمولا برای اولین بار در لیست مکان های جمع آوری در طول مدرسه reunions.

شش سال پیش در اواخر Verle Mahlum Muir مفتخر شد زمانی که او بود 100. متولد شد و در چنگال او ازدواج کرده و اواخر کلاید Muir در سال 1937. او در میان محبوب carhops در 1930s. او تصویر در هرالد پوشیدن کت و شلوار ملوان بود که یکنواخت برای کارگران در تبس ،

رسیدن به مرلین Hagerty در mhagerty@gra.midco.com و یا با تلفن در (701) 772-1055.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب