است وجود دارد یک نقش سازمانهای غیردولتی در تحول جامعه ؟

بیش از 40 سال گذشته سازمان های غیر دولتی برگزار افزایش نقش در لابی و حمایت تحویل رفاه و کمک های بشر دوستانه ام

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

بیش از 40 سال گذشته سازمان های غیر دولتی برگزار افزایش نقش در لابی و حمایت تحویل رفاه و کمک های بشر دوستانه اما می توانید آنها نیز یک نیروی ریشه دار اجتماعی تحول? این سوال که فعالان و متفکران بوده است کاوش در این سایت بیش از پنج سال گذشته, بنابراین من فکر کردم این امر می تواند مفید به جمع آوری تمام مقالات خود را با هم در یک محل و تأمل در نتیجه گیری خود را.

در نگاه اول پاسخ به سوال من ممکن است واضح به نظر می رسد: سازمان های غیر دولتی - معنی ثبت موسسات خیریه و غیر انتفاعی 'واسطه ها'- ممکن است به خصوص رادیکال که در مقایسه با جنبش های اجتماعی و یا مردمی سازماندهی, اما آنها ضروری ارائه پشتیبانی و خدمات به افرادی که به آنها نیاز دارید و آنها برای کمک به امن یک پایه و اساس امنیت و حقوق - که بدون چشم انداز برای عمیق تر تغییر خواهد بود و حتی بیشتر از راه دور. در آن حس آنها به صورت بخش مهمی از بافت همبند از عملکرد جامعه مدنی است.

اما چنین جوامع تنها در صورتی کار میکنند که این ارتباطات فعال هستند کشت و برگزار شد در تعادل به طوری که یک نوع از سازمان نمی تسلط به ضرر دیگران است. مشکل این است که ساختار فعلی و نحوه بهره برداری از بسیاری از سازمان های غیر دولتی خود را افزایش بوروکراسی و تمایل به خود توسعه و خالص خود را دور از مردم آنها قرار است به خدمت ممکن است در راه ساخت این لینک کلیک کنید به طور موثر. در ضمن خود واقعی تاثیر متوسط حداقل اگر اندازه گیری در شرایط طولانی مدت تغییر ساختاری و نه فقط تعدادی از سیاست گزارش صادر شده و یا کودکان 'ذخیره' بین ماه های ژانویه و ژوئیه.

این است که عمدتا به دلیل آنها باید کمی کشش بیش از این, اجتماعی, فرهنگی, سیاسی و اقتصادی نیروهای که عمل به عنوان رانندگان تحول - به همین دلیل است که کسانی که لینک ها و اتصالات پارامونت پس هیچ سازمانی به منافع گروه و یا بخش می تواند بسیار به دست خود را در آن. به عنوان ضربه کردن قطعه در این مجموعه قرار داده و آن را "بیش از حد کوچک برای نفوذ در اقتصاد بیش از حد بوروکراتیک به جنبش های اجتماعی ممنوع از سیاست و حذف از جوامع آنها در حال تلاش برای تغییر آن انجام غیردولتی بعدی بروید؟" دوباره خواندن تمام مقالات در یک نشسته نشان می دهد جالب طیف وسیعی از پاسخ به این سوال به عنوان به خوبی به عنوان برخی از بینش به همین دلیل است که شده است وجود دارد بسیار کمی پاسخ مثبت به بحث از سازمان های غیر دولتی خود را.

اوایل قطعات در این مجموعه تمرکز بر مسائل مربوط به قدرت, اندازه, بازار, سهم,' بودجه و کنترل نتیجه رسید که انگیزه برای حفظ وضعیت موجود هستند و با نفوذ تر از داخلی تعهدات به اصلاح یا دگرگونی اما به شدت-بیان آنها ممکن است بر روی کاغذ در سخنرانی ها و بیانیه های سیاسی است که بیرون آمدن از این بخش:

آنچه باید انجام شود با آکسفام? توسط مایکل ادواردز

پنج disempowering صفات است که موسسات بین المللی باید رهابا Irũngũ Houghton

در حال INGOs آماده به رها کردن قدرت ؟ توسط دبورا Doane

این وضعیت بدتر ساخته شده است توسط این واقعیت است که سازمان های غیر دولتی وجود دارد در منابع محیط های است که تشویق رقابت برای دولت مخاطبین کمک های خارجی و کمک های داوطلبانه در سازه های شات از طریق دسترسی نابرابر به فرصت های بودجه. پس از کمی وجود دارد پول به صندوق بین آژانس همکاری داد-ساختمان و یا تحول سازمانی تمایل به دنبال پشتیبانی در سیستم موجود به شدت به عنوان مورد نیاز; هیچ هیئت مدیره راحت با گروه خود را کمتر و یا در حال رشد کوچکتر است.

مگر اینکه این انگیزه طرح میتوانست به آن بسیار دشوار خواهد بود به اهرم هر ریشه دار تغییرات در سیستم ایجاد جایگزین چارچوب بودجه و منابع مالی است که بخش مهمی از راه حل (و این موضوع یک سری جداگانه ای در تحول اطراف پول و اجتماعی را تغییر دهید):

حقیقت ناخوشایند در مورد کمک های خارجیتوسط دیوید Sogge

می تواند سازمان های غیر دولتی شکوفا در آینده بدون کمک های خارجی? توسط مایکل ادواردز

شفا همبستگی: دوباره تصور توسعه بین المللی توسط Mary Ann Clements

از توسعه به کرامت: یک چالش عمیق برای همکاری های بین المللیتوسط جاناتان Glennie

مجموعه دوم از نگرانی حول سازمان های غیر دولتی و تغییر شکل گسترده تر جامعه مدنی 'اکوسیستم.' چون بیشتر بودجه های دولتی و خصوصی است که به کارگردانی واسطه خدمات-ارائه کمک های بشر دوستانه و حمایت و کمتر می شود به کوچکتر مبتنی بر جامعه و گروه های غیر رسمی انجمن از انواع مختلف - این خطر وجود دارد که تعادل مناسب بین اشکال مختلف فعالیت و مشارکت مدنی آشفته است. اگر که اتفاق می افتد, 'تمام می شود کمتر از مجموع اجزاء آن است و به طور کلی تاثیر جامعه مدنی ممکن است کاهش می یابد حتی اگر برخی از قطعات تشکیل دهنده آن در حال رشد بزرگتر:

هر آنچه که اتفاق افتاده است به جامعه مدنی ؟ توسط Vern هیوز

هنگامی که جامعه مدنی یک نیروی اجتماعی تحول? توسط مایکل ادواردز

چه 'A Christmas Carol' به ما بگویید که در مورد معنای خیریه ؟ توسط جان Pittston

هر روز قدرت جنبش فعالیتتوسط لورنس Cox

است که در آن جامعه مدنی که شما به آن نیاز دارید ؟ توسط مایکل ادواردز

فعالیت های اجتماعی و اقتصاد سلامت روانبا جان Pittston

در درون این انتقادات بود که از ترس افزایش اندازه و تسلط سازمان های غیر دولتی را وسوسه آنها را به حرکت به دور از ارزش های اصلی خود را (مانند فروتنی خدمات و توانمند سازی دیگران) و به سازش در اصول اساسی به منظور ایجاد محافظت و پیشبرد آنها "مارک' (شرکت نفوذ بیش از بخش غیر انتفاعی پس از رشد قابل ملاحظه ای در 1990s و 2000s).

این ترس به نظر می رسید تایید توسط موجی از رسوایی که آمار های غیر دولتی بخش در سال 2018 حداقل در ذهن ناظران خارجی اگر سازمان خود را دارند. برای اولین بار در خط مقدم بود آکسفام-گیگابایت بود که متهم به عدم مقابله کافی با اتهام بهره کشی جنسی توسط تعداد کمی از کارکنان مستقر در دفاتر خارج از کشور:

آنچه باید انجام شود با آکسفام قسمت 2? توسط مایکل ادواردز

آنچه در آن است همه چیز در مورد آکسفام? توسط فیل ورنون

پس از آن آمد یک سری از مقالات در مورد نجات کودکان-بریتانیا در مورد چگونه آن را به کار گرفته اتهام آزار و اذیت و قلدری در برابر دو نفر از اعضای ارشد و مدیران را بدتر ساخته شده توسط تهاجمی تلاش برای تعطیل تفسیر در مورد این موارد در رسانه ها - یک نقطه ساخته شده با زور و اجبار توسط یک موسسه خیریه کمیسیون تحقیق منتشر شد که یافته های آن در سال 2020:

شجاعت دشوار زنانتوسط لسلی فرانسیس

در چه هزینه ؟ بازتاب بحران در Save the Children UK, توسط جاناتان Glennie

در چه هزینه ؟ دوم بازتاب بحران در Save the Children UK, توسط جاناتان Glennie

استثمار جنسی و سوء استفاده: چرا انتخاب در موسسات خیریه? توسط مایک Aaronson

آیا رسول شلیکتوسط مایکل ادواردز و مریم فیتزجرالد

یک مضمون مشترک در این قطعه بود که سازمان های غیر دولتی نگران بودند صرف بیش از حد وقت و پول برای حفاظت از خود و بیش از حد کمی در باز کردن به بازتاب جدی در مورد آنچه اتفاق افتاده بود که چرا و چگونه آن ممکن است مربوط به خود را گسترده تر مسیر به عنوان سازمان. در حدود همان زمان دیگر سازمان های غیر دولتی مواجه مجادلات خود را از جمله WWF-انگلستان و سازمان عفو بین الملل نشان می دهد که بخش گسترده ای لحظه ای از بازجویی های وارد شده بود:

چه اتفاقی می افتد زمانی که سازمان های غیر دولتی هستند که متهم به نقض حقوق بشر است ، توسط دومنیکو Carolei

این زمان را به ما موسسات خیریه به پاک کننده هاتوسط Michael Edwards

اما پاسخ به این لحظه از سوال' شکسته شده است. آکسفام-گیگابایت, صرفه جویی در-انگلستان و سازمان عفو بین الملل خطاب مسائل داخلی فرهنگ و تغییر پرسنل خود سیاست برای حفاظت از کارکنان و اعضای جامعه با آنها ارتباط برقرار کردن از قلدری و آسیب برساند. این یک چیز بسیار خوب است اما به نظر نمی رسد که باعث هر چه عمیق تر تغییرات در استراتژی های خود را و حالت از عمل شاید به این دلیل آنها نمی بینید چقدر ارتباط بین نمونه های جدا شده از آزار و اذیت و استثمار و گسترده تر از بحث در مورد نقش سازمان های غیر دولتی در جامعه است.

در مقابل نویسندگان از خارج از NGO جامعه چنین اتصالات در همه جا و در ایران فرصتی برای فشار به صورت بسیار عمیق تر تحولات در نقش ساختارها و روابط و تامین مالی است که باید راه اندازی شده است سال پیش, و, که آورده بودند به تمرکز واضح تر با رسوایی و گسترده توجه عمومی آنها ایجاد شده است. آخرین قطعه در این مجموعه یک مقدار بتن بیشتر تمرکز بر روی آنچه که نیاز به تغییر و چه چه از طریق دوباره انطباق بودجه نسبت به گروه های محلی به جای راه اندازی نسخه های مینی آکسفام و نجات کودکان در کشورهای دیگر (یک استراتژی شناخته شده به عنوان "محلی سازی'); تقویت همکاری و اتحاد بین سازمان های غیر دولتی و جنبش های اجتماعی به عنوان معادل به جای 'اهدا کنندگان و دریافت کنندگان' و 'horizontalizing' ساختار خود و انتشار قدرت و اقتدار از طریق دموکراتیک اشکال تصمیم گیری:

#ShiftThePower: از هشتگ به واقعیتتوسط جنی هاجسون و بری شوالیه

نامه ای سرگشاده به موسسات بین المللی که به دنبال 'ترجمه و بومی سازی' عملیات خود را

می تواند سازمان های غیر دولتی و جنبش های اجتماعی معتبر متحدان? توسط مایکل Silberman

سازمان های غیر دولتی و جنبش های اجتماعی: مشارکت و یا همبستگی? توسط Madhuresh کومار

Horizontalising بین المللی سازمان های غیر دولتی: می توان آن را انجام داد ؟ توسط رابین LeMare

دیگر همکاران توصیه سازمان های غیر دولتی به یادگیری از محیط زیست جنبش بازگشت به ارزش های ریشه های خود را و استفاده از coronavirus همه گیر را دوباره تصور نقش خود را در اطراف همبستگی و حمایت متقابل:

چه INGOs می توانند یاد بگیرند از گرتا Thunberg و جهانی آب و هوا حملات, توسط استفان McCloskey

100 سال از Save the Children UK: آنچه ما آموخته است ؟ توسط مایک Aaronson

چگونه باید جامعه مدنی در پاسخ به Covid-19? توسط Alex Jacobs

گرفته شده با هم سری فراهم می کند مقدار زیادی از مواد غنی برای هر کسی که علاقه مند به ارتباط بین سازمانی تحول و تغییر و تحول در جامعه به عنوان یک کل. برای رسیدن به اهداف اعلام شده خود را از بین بردن فقر و کاهش نابرابری پایان دادن به بی عدالتی و پرداختن آب و هوا, اورژانس های غیر دولتی را مجبور به قبول یک کوچکتر در نقش یک بزرگتر سیستم از آنجا که این تنها راهی است که به اندازه کافی فشار برای تغییر را می توان بسیج و اعمال. به همین دلیل قدرت و منابع باید به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته و منتشر در سراسر جامعه قرار دادن مردم است نه واسطه در مرکز تصمیم گیری است. وجود خواهد داشت یک قیمت پرداخت در شرایط تغییر سازمانی و کوچک سازی است که باید به دقت آماده و موفق. اما منافع از نظر پتانسیل برای ریشه دار اجتماعی تغییر خواهد بود.

اما آیا کسی فراتر از منتقدان علاقه مند به انجام این چیزها ؟ برای قضاوت از عمل در حال حاضر اکثر سازمان های غیر دولتی خود را. مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره می آیند و اغلب با هیاهوی بسیار در مورد نیت خود را در عین حال تغییرات کمی که در آن مهم ترین. چند ترفند در اینجا وجود دارد و بیشتر سخنرانی و تعداد زیادی از nodding سر زمانی که نقد هایی از این گردش داخلی اما این مورد تا آنجا که از آن می رود.

که خواهد بود که برای اولین بار به اثبات من اشتباه است ؟



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن