کلینیک مایو از دست داد 45 میلیون دلار در نفت و گاز شرکت سرمایه گذاری

یک سرمایه گذاری به ارزش $72.4 میلیون در پایان سال 2019 در تگزاس مبتنی بر سنگ سیاه و سفید مواد معدنی کاهش یافت

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

یک سرمایه گذاری به ارزش $72.4 میلیون در پایان سال 2019 در تگزاس مبتنی بر سنگ سیاه و سفید مواد معدنی کاهش یافت به ارزش $26.7 میلیون تا پایان مارس سال 2020 است.

سیاه سنگ و مواد معدنی است و یکی از بزرگترین دارندگان نفت و گاز معدنی و منافع ایالات متحده با منافع پوشش بیش از 20 میلیون هکتار در 41 متحده است.

از دست دادن این گزارش شد در یک 13F تشکیل پرونده با SEC که مورد نیاز به صورت مستقیم سهام سرمایه گذاری بالغ بر 100 میلیون دلار یا بیشتر است.

در حالی که کلینیک مایو بسیار بزرگتر سرمایه گذاری موفق با دیگران در این فرم ذکر شده هفت شرکت های که در آن درمانگاه مقامات به طور مستقیم مدیریت سرمایه گذاری.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دیگر شش شرکت های ذکر شده همه سلامت و علوم زیستی شرکت. این سنگ سیاه و سفید سرمایه گذاری بیش از دو برابر همه دیگران ترکیب آن اضافه شده تا به 12.9 میلیون دلار در پایان ماه مارس. کسانی که همراه دیگر شش شرکت از دست داده و فقط در مجموع 3 میلیون دلار در سه ماهه اول.

کلینیک مایو مشخصه سیاه سنگ سرمایه گذاری به عنوان یک بخش جزئی از کل $11.1 میلیارد دلار در سرمایه گذاری های مایو برگزار شد در پایان 2019.

درخواست برای مصاحبه با مایو کلینیک دستیار خزانه دار ریکی J. Haeflinger بودند کاهش یافته است. Haeflinger شده است در هیئت مدیره سیاه و سفید سنگ معدنی و سنگ سیاه و سفید منابع طبیعی از سال 2013. کلینیک مقامات نیز کاهش یافته است برای پاسخ به سوال در مورد اینکه چرا غیر انتفاعی بیمارستان انتخاب کرده است پول بیشتری به سرمایه گذاری در یک شرکت نفت و گاز نسبت به سلامت مرتبط هستند.

یک بیانیه کلی در مورد از دست دادن بود منتشر شده توسط کلینیک مایو سخنگوی جی Furst.

"مایو کلینیک سرمایه گذاری در اوراق بهادار حمایت از ماموریت خود را از مراقبت های بالینی و تحقیقات و آموزش و پرورش و ارائه دلسوزی و تخصص و پاسخ به هر کسی که نیاز به درمان. کلینیک مایو در سیاه سنگ معدنی بورس که نشان دهنده بخش کوچکی از ما به طور کلی سرمایه گذاری; اطلاعات بیشتر محرمانه است و ما نمی افشای عمومی بیش از هر گنجانده شده است در حسابرسی صورتهای مالی. تمام درآمد حاصل از سرمایه گذاری های ما پشتیبانی کلینیک مایو ماموریت."

کلینیک مایو انتقاد شده است در گذشته برای آن لینک کلیک کنید برای صنعت سوخت فسیلی. کلینیک مایو نیز صاحب Latigo نفت LLC که در عمل 87 چاه های نفت و گاز در سال 2019.

کلینیک حسابرسی گزارش مالی نشان داد که از آن برگزار شد $155 میلیون دلار در نفت و گاز در منافع در پایان 2019. که تقریبا دو برابر $81 میلیون دلار در نفت و گاز سرمایه گذاری در آن برگزار می شود در سال 2018 است. این گزارش درآمد حاصل از $28 میلیون دلار از "نفت و گاز-تولید فعالیت" در سال 2019 است که همان مقدار این گزارش برای سال 2018 است.

ریک موریس روچستر را Sierra Club سازماندهی نماینده و انرژی پاک کمپین سازمان قبلا به نام برای کلینیک مایو به سمت آن سوخت های فسیلی و منابع.

Rick Morris

ریک موریس

"این ناامید کننده است که این کلینیک در ادامه به دو کردن در روابط خود را با صنعت نفت و گاز. بسیاری از سازمان های مراقبت های بهداشتی در حال حرکت به دور از نفت و گاز سرمایه گذاری در حال حاضر در همان راه آنها واگذار شده از سیگار و تنباکو شرکت ها زمانی که متوجه شدیم چقدر فاجعه بار صنعت است که برای بهداشت عمومی" موریس نوشت: در پاسخ به SEC پر کردن. "با این اخیر 45 میلیون دلار از دست دادن آن را روشن است که نفت و گاز سرمایه گذاری است فقط به عنوان مخاطره آمیز از نظر مالی به عنوان آن را برای ما در جوامع سلامت است."

"تغییر آب و هوا است که بهداشت عمومی بحران" موریس ادامه داد. "ما امیدواریم که یک روز "نیازهای بیمار همراه اول" واقعا کلینیک مایو اولیه ارزش در تمام تصمیم گیری خود را – از ICU به اتاق هیئت مدیره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن