محدودیت های فراگیر: اسلام هراسی در آموزش عالی

رویارویی با نژادپرستی با الهام از سیاه و سفید زندگی می کند توجه به استقبال می شود. در همان زمان آن را دلیلی بر

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399

رویارویی با نژادپرستی با الهام از سیاه و سفید زندگی می کند توجه به استقبال می شود. در همان زمان آن را دلیلی برای ناامیدی است که جامعه باقی می ماند رنگ باخته بسیار تعصب و تعصب است.

سردرگمی در استقامت نژادپرستی الهام گرفته شده هماهنگ تلاش برای درک ساختارهای اجتماعی است که حفظ آن است. چگونه است که نژادپرستی را فعال کنید, تقویت و legitimated? و چگونه ممکن است ما نهاد - از سیاست به آموزش و پرورش, بهداشت و درمان و هنر - تبدیل شود به طوری که آنها بخشی از راه حل و نه بخشی از مشکل ؟

همراه با همکاران من آلیسون اسکات-Baumann, Shuruq Naguib, Sariya Cheruvallil-پیمانکار و عایشه ققنوس من صرف پنج سال گذشته کشتی با این سوالات با تمرکز بر تجربه مسلمانان در دانشگاههای انگلستان. بر اساس یک نظرسنجی ملی از بیش از 2000 دانش آموزان و گفتگو با بیش از 250 کارکنان و دانش آموزان در شش دانشگاه های ما نتیجه گیری که امروز منتشر شده.

دانشگاه ها مدت طولانی است که به عنوان سالن های مقدس تدریجی تفکر و فرهنگی فراگیر. این اسطوره به چالش کشیده شده است بارها و بارها در طول سال های اخیر. به عنوان تحقیقات بیشتر به بررسی موارد زن ستیزی, آزار و اذیت جنسی, کلاس بر اساس ظاهر بینی و نژادپرستی آن تبدیل شده است کمتر و کمتر قابل دفاع برای درمان این موارد به عنوان حوادث جدا. مسلمانان قرار گرفته اند قابل توجه اخیر خصومت. راه هایی که اسلام است که درک شده در دانشگاه - و چگونه این برداشت تقویت شده و یا به چالش کشید - می گوید زیادی در مورد ظرفیت دانشگاه ها به عنوان مروج فرهنگی ورود و نژادی عدالت است.

بیش از 20 سال گذشته این نژاد پرستی با تجربه توسط مسلمانان شده است پیچیده و تقویت شده توسط یک روایت از سوء ظن ریشه در یک فرض تراز بین اسلام و افراط گرایی خشونت آمیز و یا دیگر رفتار مجرمانه. تصور عمومی شکل گرفته است در این رابطه توسط جناح راست روزنامه نگاری و جریان اصلی سیاستمداران مشتاق به ارائه اسلام به عنوان یک مشکل اجتماعی و خطر ابتلا به اداره می شود.

وقتی سیستمیک سوء استفاده جنسی قرار گرفت و در شمال شهر انگلیسی از Rotherham و راچدیل بسیاری از محکوم اعضای باند درگیر شدند پاکستانی میراث دامن زدن یک تصویر از مردان مسلمان به عنوان شکارچیان جنسی. این اعمال شنیع از چند نفر از بازیگران به عنوان یک مشکل ذاتی به جامعه مسلمان جنجال آفرینی شکل قلع و قمع شده است که بهره برداری توسط راست و تکرار بیشتر جریان اصلی سیاستمداران است.

مسلمانان را تبدیل به اصلی فرهنگی دیگر در زمینه اسلام هراسی مجزا و مسلما قابل قبول شکلی از نژاد پرستی. بارونس Warsi, یک محافظه کار نظیر و برجسته مبارز در برابر ضد اسلام تعصب قرار داده و آن را به خوبی زمانی که او گفت که اسلام هراسی در حال حاضر "گذشت میز شام تست."

این گونه از نژاد پرستی تبدیل شده است به خصوص قدرتمند به سه دلیل. اول ترس اوج بوده به دلیل ارتباط اسلام با تروریسم است. فرهنگی حافظه از 7/7 در لندن بمب گذاری و حملات بعدی استثمار شده است توسط کسانی که مایل به پیدا کردن ریشه های خشونت در اسلام را با وجود این تعداد از عاملان و با وجود اقدامات تحریک محکومیت گسترده در سراسر جامعه مسلمان.

دوم اسلام هراسی است legitimised از طریق این ادعا که آن را مخالف یک ایدئولوژی و نه جامعه. کسانی که از نظر اسلام به عنوان یک بدگویی نیروی می تواند خود متقاعد کند که مسلمانان نیاز را بدون جرم تا زمانی که آنها به لحاظ سیاسی در حد متوسط نگه دارید خود به خود و با صدای رسا محکوم ایمان خود را به سنت هر زمان که خواست به انجام این کار توسط اکثریت.

سوم کسانی که با قدرت به شکل گفتگو در مورد امنیت باید تقویت تعصبات موجود. در حالی که این بیشتر آشکار میان عناصر جناح راست مطبوعات تلخیص آن را بیشتر خائنانه در حال حاضر در سیاست دولت و اجرای آن در بدن.

برای مثال دولت انگلستان را در مبارزه با تروریسم "جلوگیری از استراتژی" بخشی از میراث 7/7 بمب گذاری در سال 2005. معرفی شده توسط دولت حزب کارگر به عنوان ابزاری برای مداخله در موارد بالقوه از "افراط گرایی" این استراتژی به صراحت هدفمند جوامع مسلمان و با هدف به جای درک خود بیگانگی با بیشتر انسجام اجتماعی. در سال 2011 آن را تصحیح شد توسط دولت ائتلافی که حذف آن انسجام اجتماعی تمرکز و بسیاری از کمک های مالی خود را و تغییر تمرکز به گسترده نظارت است.

در سال 2015 مبارزه با تروریسم و امنیت و قانون را بر همه نهادهای عمومی از جمله مدارس و زندان و بیمارستان ها و دانشگاه ها به دلیل توجه به خطرات ناشی از افراد در مراقبت از خود و یا اشتغال کشیده به تروریسم است. جلوگیری از استراتژی تبدیل شد که قانون جدید اجرا شد.

جلوگیری از اتحاد مسلما شده ترین مشخصه های اعمال شده در بخش آموزش عالی که در آن تنبیهی در تلاش برای نظارت و کنترل محتوای آموزش و پژوهش که به درگیری با اصول آزادی بیان و آزادی از پرس و جو در نظر گرفته که هسته به دانشگاه زندگی است.

در سال 2018 و سیاست دانشجویان در دانشگاه خواندن صادر شده با 'ضروری خواندن که با هشدار در مورد محتوای آن است. دانشگاه تشویق دانش آموزان به خواندن یک مقاله تحت عنوان "ما اخلاق: اخلاق از انقلاب' در یک محیط امن' به دور از کسانی که 'آماده به مشاهده آن است. با استناد به وظایف خود تحت جلوگیری از استراتژی مدیران دانشگاه در توصیف این متن به عنوان 'امنیت حساس است.'

این حوادث را برانگیخت قابل فهم خشم در میان دانشجویان و دانشگاهیان و آزادی بیان فعالان هر چند انتقادات خود را تا حد زیادی شده است در مورد مسائل از اصل. یافته های ما ارائه خاص مبتنی بر شواهد بررسی تاثیر جلوگیری از آن آگاه است با تجارب دانش آموزان است.

ما در بر داشت که برداشت از دین در دانشگاه ها به شدت محدود به یک securitisation دستور کار است. دانش آموزان مسلمان این تجربه ترین بشدت با بسیاری از احساس آنها منوط به افزایش نظارت است که فرض آنها را به طور مشکوک در حساب خود كرد. به عنوان یک مرد مسلمان دانشجو اظهار نظر:

"تحت جلوگیری از این واقعیت است که اگر شما یک مسلمان و شما شروع به گرفتن دین خود را به طور جدی شما شروع به تمرین شما شروع به خواندن شما شروع به رشد ریش شما واقعا رفتن به زیر نور افکن بیش از اگر شما یک مسیحی سیک بودایی یا یهودی...دينداری در حال تبدیل شدن...واقعا به شدت مورد بازجویی قرار گرفت."

مرتبط با الگوی خودسانسوری نازل شد توسط غیر مسلمان هم با گفتن این که "بسیاری از مسلمانان...احساس می کنید که آنها نمی توانند ساکت و دیدگاه های خود را, آنها نمی توانند صدای خود را به نظر چرا که آنها را با برچسب افراطی است."

یکی از قابل توجه ترین یافته است و در تراز بین این روایت در مورد مسلمان افراط گرایی و خطر آن تعبیه شده است در دولت جلوگیری از استراتژی و حمایت از یک سری کلیشه های منفی در مورد اسلام به عبارت کلی تر. دولت به مدت طولانی نگهداری می شود که افراط گرایی یک مشکل در دانشگاهها و جلوگیری از ضروری است, به معنی مقابله با آن است. دانش آموزان که با موافقت این به خصوص به احتمال زیاد به بیان منفی در مورد مسلمانان در نظر سنجی ما.

برای مثال زمانی که ما در مقایسه با دیدگاه های دانشجویان در مورد اینکه آیا افراط گرایی یک مشکل در انگلستان دانشگاه های, کسانی که حاضر بودند چهار برابر بیشتر احتمال دارد به می گویند که مسلمانان ساخته شده است سهم ارزشمند به زندگی است. کسانی که به حمایت از جلوگیری از تقریبا سه برابر بیشتر احتمال دارد برای دیدن اسلام به عنوان عدم تحمل نسبت به غیر مسلمانان که نسبت به کسانی که بر این باورند که استراتژی خسارت دانشگاه زندگی است.

قرار داده راه دیگر به نظر می رسد که جلوگیری از تبدیل شده است به شدت در ارتباط با خطرات احتمالی از اسلام رادیکال و با یک ادراک است که مسلمانان در حال جزمی تحمل و مستعد خشونت است. علاوه بر این دانش آموزان که بیشتر حمایت از سیاست های دولت باید internalised این تصور به شدت.

تا مطمئن شوید که تعصب و نگرانی نسبت به مسلمانان باقی مانده است آشکار میان محدود اما قابل توجهی از جمعیت بریتانیا: 17% تشریح دیدگاه های خود را به عنوان "بسیار" یا "تا حدودی منفی" با توجه به 2018 انگلیسی, نگرش های اجتماعی بررسی. که تعداد قطره به 13 درصد در میان بزرگسالان جوان و تحقیقات ما نشان می دهد که دانشجویان حتی کمتر مشکوک با تنها حدود 6.5% تایید یک جامع دیدگاه منفی.

اما این روند کلی ماسک برخی از مهم پیچیدگی های خاص. در پاسخ به متفاوت بیان اظهارات دانش آموزان بسیار مثبت در مورد مسلمانان به عنوان افرادی از آنها در مورد اسلام به عنوان یک سنت دینی است. بیش از 70 درصد توافق کردند که مسلمانان را ساخته اند یک سهم با ارزش به زندگی به عنوان مثال در حالی که 43 درصد به توافق رسیدند که اسلام یک دین است که تبعیض علیه زنان است. این یافته نشان دهنده تحقیقات دیگر که تایید می کند که انعطاف پذیر ترین پیشداوری درباره اسلام تمرکز بر جنسیت. بیشتر نگران کننده است که این رقم افزایش به 58 درصد در میان کسانی که در حمایت از جلوگیری از.

از این رو بی چون و چرا تاکید بر سیاست دولت در مبارزه با تروریسم به نظر می رسد برای تقویت کلیشه ها در مورد اسلام و مسلمانان به خصوص نگرانی الگوی درون دانشگاه ها که به طور سنتی بالید خود را در القا عادات تفکر انتقادی قادر به از بین بردن باریک کلیشه. در حال تعصبات در مورد مسلمانان به خصوص انعطاف پذیر در یک پست-7/7 و چگونه باید قضاوت انگلستان سیاست های دولت را در مبارزه با تروریسم که به نظر می رسد برای تقویت این تعصب حتی در آموزش عالی ؟

دانشگاه ها ممکن است غرور خود را در تقویت نگرش های مذهبی و تنوع فرهنگی که در حال فراگیر تر اما آنها مصون نیست نژادپرستی نهادی است که مشاهده شده در دیگر بخش های جامعه است. تحقیقات ما نشان می دهد که دانشگاه ها می تواند خیلی بیشتر برای مقابله با ریشه های اسلام هراسی و اطمینان حاصل شود که آنها نه همدستی در حفظ نژاد پرستی. این کافی نیست که آنها کمتر Islamophobic در شرایط نسبی: به عنوان مراکز تفکر انتقادی در دانشگاه ها باید ظرفیت و تعهد اخلاقی را به سرب در پرداختن به موضوعات 'قابل قبول' تعصب.

"اسلام و مسلمانان در انگلستان دانشگاه: برداشت ها و چالش ها" منتشر شده است امروز. برای دانلود اینجا کلیک کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب