مرد پشت در سوئد بحث برانگیز ویروس استراتژی اذعان به اشتباهات

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 8:02:43 pm آندرس Tegnell اپیدمیولوژی دولت در بهداشت ع

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 8:02:43 pm
آندرس Tegnell اپیدمیولوژی دولت در بهداشت عمومی آژانس سوئد در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در استکهلم سوئد. عکاس: Mikael Sjoberg/ایسنا

سوئد بالا اپیدمیولوژی اذعان کرده است استراتژی خود را برای مبارزه با Covid-19 منجر به بیش از حد بسیاری از مرگ و میر پس از متقاعد کردن کشور خود برای جلوگیری از سخت مستند.

"اگر ما به برخورد همان بیماری با همان دانش است که ما امروز من فکر می کنم ما پاسخ خواهد زمین جایی در میان سوئد چه بود و چه بقیه جهان انجام داده است" آندرس Tegnell گفت: در مصاحبه با رادیو سوئد.

Tegnell است که مغز در پشت سوئد بحث رویکرد به مبارزه با ویروس و دولت استفان Lofven اتحاد معوق به اپیدمیولوژی در پاسخ رسمی خود را به این بیماری همه گیر. گردهمایی بیش از 50 نفر همچنان ممنوع است اما در طول بحران سوئدی ها شده اند قادر به مشاهده رستوران ها, خرید, حضور در ورزشگاه و ارسال کودکان زیر 16 سال به مدرسه.

این laxer رویکرد حاوی ویروس کشیده شده هر دو ستایش و محکومیت از سراسر جهان است. آنچه که فراتر از بحث این است که اثر این استراتژی تا به حال در کشور مرگ و میر.

در 43 مرگ در هر 100000 نفر در سوئد ميزان مرگ و مير در میان بالاترین در سطح جهان و به مراتب بیش از آن است که از همسایه دانمارک و نروژ که اعمال بسیار سخت تر مستندات در شروع این بیماری همه گیر.

"واضح است که پتانسیل برای بهبود آنچه که ما انجام داده اند در سوئد" Tegnell گفت.

نظرات به نظر می رسد به خنثی کردن برخی از اعضای دولت است. سوئد و وزیر بهداشت و امور اجتماعی لنا Hallengren گفت: Tegnell "هنوز هم نمی تواند به یک پاسخ دقیق در مورد آنچه اقدامات دیگر باید گرفته شده است. این سوال باقی می ماند, من فکر می کنم" گفت: با توجه به Dagens Nyheter.

سقوط

تا به حال Tegnell استدلال کرده بود که در دراز مدت طبیعت Covid-19 همه گیر مورد نیاز توسعه پایدار در پاسخ به نسبت شدید و ناگهانی مستندات. با وجود انتقاد از خارج از کشور Tegnell استراتژی لذت بردم از حمایت گسترده در سوئد.
اما با بسیاری از دیگر کشورهای اتحادیه اروپا در حال حاضر عقب مستندات خود را پس از ظاهر شدن به Covid-19 تحت کنترل نشانه هایی وجود دارد که سوئد ممکن است پشت سر گذاشت. که شامل آزادی شهروندان خود را به عنوان برخی از کشورهای اتحادیه اروپا محدود کردن دسترسی به افرادی که از چه تلقی معرض خطر Covid مناطق.

چه چیزی بیشتر وجود دارد تا کنون شواهد محدود که سوئد تصمیم به ترک مقدار زیادی از آن به جامعه باز خواهد حمایت از اقتصاد است. وزیر دارایی مگدلنا اندرسون به تازگی هشدار داده است که در سوئد مواجه شده است و خود را بدترین بحران اقتصادی از زمان جنگ جهانی دوم با تولید ناخالص داخلی مجموعه به میزان 7 درصد در سال 2020 تقریبا به اندازه بقیه از اتحادیه اروپا.

دولت شروع به رشد نگران آشکار اشتباه گرفته شده برای مبارزه با گسترش ویروس در سوئد. روز دوشنبه Lofven وعده داده شده وجود دارد می تواند یک درخواست به مدیریت بحران قبل از تابستان است.

برخی از قانونگذاران در پارلمان سوئد شد و سریع به وزن در. Jimmie Akesson رهبر ضد مهاجرت سوئد دموکرات توییتی که دیدگاه توسط Tegnell هستند "شگفت آور است."

"برای ماه منتقدان همواره رد کرد. سوئد انجام داده است همه چیز را راست و بقیه جهان انجام داده است و این اشتباه است. و در حال حاضر به طور ناگهانی این" Akesson گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب