مالزی به بازگشایی اکثر کسب و کار جلوتر از برنامه دوشنبه

توسط: AP | کوالالامپور | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 4:45:32 pm یک مرد جمع آوری منابع بیش از س

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399
توسط: AP | کوالالامپور | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 4:45:32 pm
coronavirus Malaysia, coronavirus lockdown worldwide, coronavirus Malaysia lockdown, indian express یک مرد جمع آوری منابع بیش از سیم خاردار در coronavirus قفل کردن منطقه از Selayang Baru خارج از کوالالامپور, مالزی. این مستند اجرا شد و به مقامات اجازه می دهد برای انجام نمایش برای کمک به جلوگیری از شیوع کروناویروس. (AP Photo/Vincent Thian)

مالزی اجازه خواهد داد که اکثر بخش های اقتصادی و فعالیت های کسب و کار برای بازگشایی, دوشنبه, روز قبل از دو ماه مستند برنامه ریزی شده است برای پایان دادن به.

پس از coronavirus عفونت به شدت کاهش یافت و در هفته های اخیر نخست وزیر Muhyiddin یاسین می گوید که نیاز به احیای اقتصاد این کشور دهکدهای از دست 63 میلیارد ringgit (تومان 14.7 میلیارد دلار) از آنجا که بخشی از مستند آغاز شد مارس 18.

آن است که با توجه به پایان مارس 12 اما Muhyiddin می گوید: اکثر کسب و کار از جمله رستوران ها می توانید برای باز کردن درهای خود را آغاز و تا روز دوشنبه با سخت اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و دستورالعمل های بهداشتی در اثر.

که شامل غربالگری سلامت برای کارکنان و مشتریان و ثبت اطلاعات از بازدید کنندگان. در یک سخنرانی تلویزیونی ممکن است بعد گفتار, Muhyiddin گفت: تجمع جمعی هنوز هم ممنوع شود که به معنی مکان هایی مانند مدارس سینما و عبادت خانه ها خواهد ماند تعطیل و گروه های ورزشی ممنوع است.

Muhyiddin همچنین گفت: مسلمانان نمی تواند به بازگشت به روستاهای خود را برای جشن پایان روزه داری در ماه به عنوان ایالتی سفر باقی خواهد ماند و ممنوع است. وی مالزیایی به آغوش هنجار جدیدی از زندگی در میان محتاط روش برای پایان دادن به مستند.

روزانه عفونت کاهش یافته است به دو رقم در دو هفته گذشته با مالزی در حال حاضر گزارش 6,002 عفونت و 102 مرگ و میر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب