کمرنگ جلوه دادن ویروس در معرض خطر تهمت بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 5:21:41 pm در حالی که این کشور در حال حاضر ماه

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 5:21:41 pm
coronavirus, coronavirus lockdown impact, H-1B visa suspension, US H-1B visa, trump on US lockdown, US coronavirus, US jobs, US unemployment در حالی که این کشور در حال حاضر ماه برای آماده سازی انبارهای دنده محافظ و فن های یک واکسن هنوز است بسیاری از ماه دور در بهترین حالت و مدل ذکر شده در این پروژه ده ها هزار نفر از مرگ و میر بیشتر در پایان ماه سپتامبر.

در کاخ سفید و مشاوران و در حال حاضر به طور معمول دست انداختن قوانین داخلی نیاز به ماسک صورت. رئيس جمهور در مبارزات انتخاباتی است دوباره برنامه ریزی توده عرصه تظاهرات. است و او به صرف تعطیلات آخر هفته تابستان در نیوجرسی باشگاه گلف.

سه ماه بعد از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متمایل به واقعیت از یک بیماری همه گیر است که با قرار دادن تکه های بزرگ از زندگی در مکث و کشته شدن آمریکایی ها بیشتر از چند عمده جنگ مغلوب ساختن پیشی جستن است به کسب و کار به عنوان معمول و حتی به عنوان coronavirus موارد در شکوفایی در بسیاری از نقاط کشور است.

در حالی که این کشور در حال حاضر ماه برای آماده سازی انبارهای دنده محافظ و فن های یک واکسن هنوز است بسیاری از ماه دور در بهترین حالت و مدل ذکر شده در این پروژه ده ها هزار نفر از مرگ و میر بیشتر در پایان ماه سپتامبر.

در میان تجدید ترس از ویروس تجدید حیات در بازارهای مالی اغلب برجسته مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان نشانه ای از بهبود اقتصادی رنج می برد خود را به بدترین افت از ماه مارس در روز پنج شنبه.

در کاخ سفید هر چند مقامات کاهش شدت این ویروس افزایش و به دنبال مقصر آن را در عوامل فراتر از برگ برنده قوی فشار برای بازگشایی اقتصاد است که او را در شمارش به کمک به او برنده گشتند.

"داده ها نشان می دهد که ما در حال حرکت در مسیر درست به عنوان یک ملت" گفت: جراح عمومی جروم Adams تاکید کرد که این کشور دارای یک مثبت تست رای کمتر از 6٪. هنوز Adams هشدار داد در یک میزگرد با مغلوب ساختن پیشی جستن در تگزاس که در حالی که این کشور دارای مسطح منحنی در ویروس موارد "این بدان معنی نیست که COVID دور رفته است که از آن هیچ کمتر مسری است که آن را هر کشنده کمتر به آسیب پذیر جوامع است."

کاخ سفید در اواخر وفق بسیاری از طرح ایمنی آن توصیه می شود مشتاق به پروژه یک حس عادی و حتی آن را به عنوان تکیه قوی تست ظرفیت در دسترس نیست به بقیه ملت. در حال حاضر تهمت که تماشا انسانی و اقتصادی تلفات این ویروس را باد از مبارزات انتخاباتی خود را بادبان می بیند و حتی بیشتر ضرورت در بازگشت به چه چیز مهم نیست دولت از ویروس.

در کاخ سفید coronavirus نیروی کار به طور چشمگیری کوچک پشت آن دید و عملیات خود را. آن را در حال حاضر مطابق با یک یا دو بار در هفته در صورت لزوم به جای هر روز.

مقامات کاخ سفید می گویند که به دلیل واکنش سیستم در حال حاضر شده است در محل قرار داده و یک استراتژی توسعه وجود دارد و دیگر نیاز به یک کل-از-دولت پاسخ. هنوز هم رئیس جمهور دریافت جلسات به طور منظم و معاون رئیس جمهور می شود در جریان چند بار در روز.

در عین حال تهمت گرفته است به صحبت کردن در مورد این بیماری همه گیر در زمان گذشته "نامرئی دشمن" را به جای یکی هنوز ravaging یک ملت است که در هفته های اخیر نیز مصرف شده توسط تظاهرات توده زیر جورج فلوید را به قتل توسط پلیس.

در درون کاخ سفید پیچیده و بسیاری از کارکنان شده است ايميل جهت صادر شده در ماه گذشته برای محدود کردن ورود خود را به غرب بال و مشاوره "هر کسی که وارد غرب گرا به پوشیدن ماسک یا پوشش صورت خود را," مگر اینکه آنها در حال نشستن در میز خود و حداقل 6 فوت (1.8 متر) به دور از همکاران.

بخشنامه پس از دو مقامات کاخ سفید معاون رئیس جمهور دبیر مطبوعاتی و ریاست جمهوری در یک نوکر آزمایش مثبت برای ویروس ارسال وحشت امواج از طریق ساختمان.

هفته بعد اعضای هیات اغلب دیده می شود راه رفتن در اطراف بال غربی بدون ماسک. که شامل در جلسات با رئیس جمهور مانند یک شنبه میزگرد با آمریکایی آفریقایی حامیان. کاخ سفید کارکنان نیز کاهش یافته است به پوشیدن ماسک در نیروی هوایی حتی در مجاورت نزدیک به رئیس جمهور.

معاون رئیس جمهور مایک پنس برای توییتی و پس از آن حذف شده — یک عکس از خود نما با کارکنان نشسته اند و با هم در گروههای کمپین ستاد. هیچ کس به نظر می رسد به پوشیدن ماسک. کاخ سفید و کمپین پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب