جورج فلوید معترضان افشای دروغ آزادی

غرق در اعتراض و امریکا تبدیل به یک منظره. پس از ارائه به جهان به عنوان سرزمین رایگان خود را دچار آسیب های روان

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

غرق در اعتراض و امریکا تبدیل به یک منظره. پس از ارائه به جهان به عنوان سرزمین رایگان خود را دچار آسیب های روانی و شهروندان عزادار سوگواری دردناک مرگ یک غیر مسلح سیاه جورج فلوید در دست یک افسر پلیس است.

این است که جدید نیست زمین. جای آن است که علاوه بر این به یک لیست طولانی از اسامی که شامل Breonna تیلور Ahmaud Arbery, Tamir برنج, اریک گارنر, ساندرا شیرین و مطلوب Philando کاستیا, Trayvon مارتین و بسیاری از افشای دروغ از آزادی یک بار دیگر. ما مشاهده سفید supremacist سیستم سازمان یافته بر ضد سیاهی انجام آنچه در آن طراحی شده است به انجام.

آن سخت است برای پیدا کردن هر خواب. مانند بسیاری دیگر از سیاه و قهوه ای مردم از خارج از کشور ما شب را در شب زنده داری و به دنبال ایجاد حس مناظر ما شاهد آن هستیم. یک سناتور آمریکایی خواستار ارتش برای "برقراری نظم". رئیس جمهور تهمت توضیح می دهد که به فرمانداران که "شما باید به تسلط. اگر شما نمی تسلط شما در حال اتلاف وقت", متلک در توییتر "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود". و هنگامی که پلیس آمریکا علت این غم و اندوه devolves وحشیگری خود را به مردم آن سوگند یاد به خدمت و حفاظت با گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور — این همه بازدید بیش از حد نزدیک به خانه.

در فرانسه مردم با ریختن به خیابان ها در همبستگی و خواستار عدالت برای آدما Traoré یک جوان سیاه و سفید مردی که در بازداشت پلیس در سال 2016. دیوید Dungay یک جوان بومی مرد یاد شده است در استرالیا. او کشته شد در سال 2015 در شرایط شبیه به جورج فلوید شفاعت به عنوان مجریان قانون انباشت اشیاء بدست آمده به او و خاموش زندگی خود را.

و در انگلستان تظاهرات خواستار عدالت برای حلقه Mujinga یک زن تلقی می شود در معرض خطر این ویروس که قرارداد COVID-19 و درگذشت. درخواست های خود را به مشتری رو در حالی که به کار حمل و نقل برای لندن در طول همه گیر شد را تکذیب کرد.

ما مفسران سیاسی را آغاز کرده اند غوغای خسته خط که خشونت پلیس و نژادپرستی 'بد' در خاک ما آن را به عنوان در ایالات متحده است. بی تفاوت به مرگ مارک دوگان شان Rigg, شادی گاردنر و بسیاری دیگر از زندگی از دست رفته — در مجموع 1,741 افرادی که فوت کرده اند در بازداشت پلیس یا پس از تماس با پلیس از سال 1990 با توجه به خیریه استنطاق.

توانایی بود بی تفاوت نسبت به نژادپرستی نهادی است که برگ سیاه, بریتیش, خانواده های نامتناسب در معرض ظلم و فقر; عدم rehouse قربانیان Grenfell و نگه دارید و هر کسی که مسئول است که تراژدی – این اشکال از ناهماهنگی شناختی.

که آیا ما به نوبه خود به زمانی که حتی نخست وزیر ما است که قبلا توضیح داده شده مردم سیاه و سفید به عنوان "piccaninnies" با "هندوانه لبخند". این dehumanising کلمات از قلب ایجاد یک خشونت یادآوری است که این کار تنها ضد نژادپرستان جنبش می تواند انجام شده و ناتمام مانده است که آزادی باید همچنان به مبارزه برای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن